Toon posts:

(printer) envelop in Word

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een logo op de achterkant van een envelop printen . Nu wil ik dat met word doen, dan kun je bij paginainstellingen zelf een formaat instellen. Weet iemand het formaat van een standaard evenlop???
8)7
Alvast Bedankt.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:09

Maasluip

Kabbelend watertje

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 10:08:
Ik wil graag een logo op de achterkant van een envelop printen . Nu wil ik dat met word doen, dan kun je bij paginainstellingen zelf een formaat instellen. Weet iemand het formaat van een standaard evenlop???
8)7
Alvast Bedankt.
Er zijn tig standaard enveloppen. Voor gewone brieven zijn volgens mij de meest gebruikte formaten die waar een brief twee keer dubbelgevouwen in past (iets groter dan A6 dus) en die waar een brief in drieen gevouwen in past (dus A4 breed en 1/3 A4 hoog).

Maar er zijn ook A5 en A4 enveloppen... dus: welke envelop bedoel je?

Signatures zijn voor boomers.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ten eerste is "envelop" inderdaad een beetje erg breed :D

Verder: er zijn al vele standaardformaten in Word zelf gedefinieerd onder Afdruk samenvoegen. Ook je printerdriver kent er vast verschillende.

Ten slotte kan je er een lineaal bij pakken, dan ben je er ook :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lineaal erbij pakken werkt het allerbeste (of de afmetingen spieken als je een nieuw pak enveloppen koopt ;)). Er zijn zoveel soorten enveloppen dat een standaard formaat kiezen bijna altijd 'net niet' blijkt te zijn.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:03

Exirion

Gadgetfetisjist

"Ik wil m'n muren gaan schilderen maar weet niet hoe groot ze zijn. Hoe groot is een beetje muur ongeveer?" 8)7

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik pak Office XP - Word er even bij:
Extra -> Brieven en verzendlijsten -> Enveloppen en etiketten -> bij de opties kan je het formaat instellen (nou ja, kiezen)

Daar kan je kijken wat de maten zijn, en die overnemen.

[ Voor 59% gewijzigd door Resistor op 01-03-2004 10:28 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zelf wel meten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kee :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.