[WinXP] Problemen met uploaden van images

Pagina: 1
Acties:

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Momenteel gebruik ik Windows 2000 Advanced Server, omdat daarme het draaien van een website, MySQL database en MDeamon (mail server) soepel en daardoor zonder problemen verloopt. Mijn website is niet druk bezocht, wat ook niet direct de bedoeling is. Toch wil ik weer over naar Windows XP, omdat ik daarop beter kan gamen, zeker online (waar ik behoorlijk fan van ben). Mijn probleem is alleen dat wanneer ik onder Windows XP (Professional) Apache, PHP en MySQL draai er problemen ontstaan rondom het uppen van images. Wanneer je dan een plaatje wilt bekijken van bijvoorbeeld mijn online Gamecube collectie site, dan openen sommige plaatjes wel en andere helemaal niet. Refresh je dan een aantal keer, dan opent het plaatje dat eerste werkte ineens niet en de andere die het ervoor niet deed ineens wel. Het is dus random een probleem. De pagina's opzich openen wel goed, alleen de styles onder phpBB2 werken ook niet allemaal vlekkenloos.

Het vreemde blijft dus dat, in dezelfde configuratie, alleen dan met Windows 2000 ipv XP alles wel zonder problemen werkt. Is dit een probleem van Windows XP of van bijvoorbeeld de combinatie van XP met Apache? Ik heb al meerere dingen geprobeerd, waaronder het herinstalleren van Windows XP, daarna maar Windows 2000, toen nog maar eens XP geprobeerd, alleen met een aantal andere netwerk drivers, maar het probleem blijft.

Wat zou dit kunnen zijn? Online kan ik hier helaas ook geen antwoord op vinden :(.

Mijn systeem:
  • ASUS A7V600 met laatste BIOS versie
  • AMD Athlon XP 2500+
  • 1024 MB DDR2700 (Samsung) geheugen
  • Seagate 160GB 8MB S-ATA
  • Club3D RadeOn 9700 non pro
  • SoundBlaster Audigy 2 Player
  • Lite-On DVD±RW LDW811S
  • Lite-On 52x32x52x CD-RW
  • Logitech MX700 / MX310 (backup muis ;) )
  • Logitech Internet Navigator Special Edition

[ Voor 12% gewijzigd door Godjira op 01-03-2004 09:57 ]

Profile

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zijn er verder nog speciale dingen die je op XP wel installeert, maar op 2000 niet (ik denk aan een firewall of virusscanner bijv?)

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ik heb op Windows XP altijd Panda AntiVirus Titanium 2004 geinstalleerd staan. Die kan ik onder Windows 2000 niet installeren, want dat accepteerd de installatie niet. Die wil niet installeren op Windows 2000, omdat het een server omgeving is. Maar zou het daaraan liggen dan? Aangezien het programma, voor zover ik bekend ben, niets met het up- of downloaden doet. Toch? Zou het daaraan liggen?

Nou ja, vanmiddag weer Windows XP installeren, dus dan zal ik het eens zonder Panda AntiVirus doen, kijken of het dan wel werkt.

[edit]
Damn, zonder Panda erop werkt alles inderdaad als een trein blijkbaar. Moet het nog even verifieren via een vriend van mij, maar voor zover ik kan zien draait het gewoon zonder enig probleem.

[ Voor 17% gewijzigd door Godjira op 01-03-2004 17:54 ]

Profile

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Ok, het was dus inderdaad Panda AntiVirus die dit op zijn geweten had. Best balen, want ik heb hem origineel gekocht en hij heeft nog voor bijna 7 maanden aan updates te bieden. Ik heb de mensen van Panda al een e-mail gestuurd om te vragen wat er aan dit probleem te doen is, want ik kan zelf niets in de instellingen vinden die dit probleem zouden kunnen veroorzaken. Heeft iemand hier toevallig enig idee?

Profile

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Problemen met virusscanners mogen naar Beveiliging & Virussen :)

Windows Operated Systems >> Beveiliging & Virussen