[car audio/navi Alpine] Aantal vragen over navi!!

Pagina: 1
Acties:

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:01
Beste mensen...

Ik heb even een aantal vragen wat betreft mijn multimediasysteem....Ik heb dit weekend een flink tripje gemaakt..en wegens een ongelukje kon ik zelf niet rijden (inn mijn eigen auto!!) maar ik d8 ik settle mij lekker achterin en kijk mooi een aantal dvd'tjes en lekker playstationennnen..(:D)

Maar omdat ik weinig mensen meeneem die ook daadwerkelik achterin zitten en de hele boel aanslingeneren krijg ik weinig feedback van mij spullen die ik op de tweede bank in mijn auto heb,.,,,dus mij was het volgende opgevallen...

*Mijn Alpine monitor (TME-M750) achterin geeft nogal veel storingen, het zijn allemaal horizontale streepjes die vanuit bovin in mijn beeld naar beneden verplaatsten steeds weer opnieuw. DIt is redelijk storend, als zo een streepje bij me ondertiteling komt is deze net ff niet te lezen....

*Ik heb 2 infrarood alpine headphones (SHS-N201) die ook ERG veel storing geven, alles wat de bestuurder doet is af te horen in de headphone. Als de auto langzamer of harder gaat, als er op een knopje wordt gedrukt om bv de ramen te wassen. Alles wordt doorgezonden naar de headphones.. ook hoor je constant een vreselijk gepiep dor die dingen... Ik heb ze maar af gedaan en toen maar geluid over de speakers :) ...De infrarood zender zit bovenin mijn dak bevestigd dus er is een irecte verbinding met de headphones.....

* Mij lukt het ook maar NIET om radio besturing op het scherm van me HU (cva-1003) te krijgen....alsmede cd bediening... Ik krijg of navigatie of niks....welke functie moet ik in of uit schakelen om die radio/cd bediening op het scherm tevoorschijn te toveren?

* Ook werkt mijn NAVI de laaste tijd niet zoals het hoort... Als ik mijn navi aanzet dan ben ik vaak op een heeeeeeel andere plek op het scherm dan waar ik me eigenlijk bevind.. ook als ik dan rijd dan zie je op het scherm dat ik door zeeen, bossen en weet ik veel wat door cross...vaak na een LANG!!! stuk rijden a 1 uur ofzo komt het wel weer in orde maar voor de korte stukken is dit zeeeeer irritant...
Dit probleem komt ook naar voren als ik een route invoer...als de HU de route gaat bereken komt ik in eerste instantie heeel ergens anders uit....en hier hetzelfde probleem..na een tijdje (wel minder ongv 20 min) kom ik pas op de aangewezen route en krijg ik dan pas mijn routeaanwijzingen...

Wie o wie kan mij helpen..???

Het gaat om een systeem ingebouwd in een Landrover DIscovery.....series 2....De auto is tweedehands gekocht samen met het systeem....

ehhhh..HOI