Ik heb echt alles geprobeerd uit de tv-out faq om mijn tv-out van mijn geforce ti4200 weer aan de praat te krijgen, maar niks werkt. Het vreemde is dat het wel heeft gewerkt, maar het nu niet meer doet. (en als ik mn oude voodoo3 3000 met tv out terugzet werkt het weer als vanouds
--- Ik heb destijds 2 van deze geforce kaarten gekocht, ook een voor mijn broer, en daar werkt het nog prima) Waarschijnlijk heeft het te maken met een driver-update, omdat de videokaart juist na een update zwart/wit spoog op mn tv, maar dat blijft een gok. Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
*tv-tool geprobeerd in elke mogelijke instelling (composite/s-video - pal/ntsc)
*tv gewisseld/kabels gewisseld/scart-blok gewisseld
*kabel met scart blok eraan geprobeerd
*lading drivers geprobeerd, van oud naar nieuw
*bijna alle suggesties uit de topics en FAQ (behalve het zelf maken van kabels)
Omdat ik toch graag naar divx kijk op mn tv wil ik graag een PCI videokaart kopen om dan maar via die weg te kunnen genieten van divx op een groot scherm. Mijn oog viel in de pricewatch op een sapphire radeon 7000 32mb omdat deze zowel pci als tv-out was, en redelijk betaalbaar. Zoals je wel begrijpt wil ik voordat ik over ga tot de aanschaf hiervan graag zekerheid. Dus mijn vraag: Als ik deze kaart aanschaf, kan ik dan weer genieten van een WERKENDE tv-out? Of zou het niet verstandig zijn om deze kaart hiervoor te kopen?
*tv-tool geprobeerd in elke mogelijke instelling (composite/s-video - pal/ntsc)
*tv gewisseld/kabels gewisseld/scart-blok gewisseld
*kabel met scart blok eraan geprobeerd
*lading drivers geprobeerd, van oud naar nieuw
*bijna alle suggesties uit de topics en FAQ (behalve het zelf maken van kabels)
Omdat ik toch graag naar divx kijk op mn tv wil ik graag een PCI videokaart kopen om dan maar via die weg te kunnen genieten van divx op een groot scherm. Mijn oog viel in de pricewatch op een sapphire radeon 7000 32mb omdat deze zowel pci als tv-out was, en redelijk betaalbaar. Zoals je wel begrijpt wil ik voordat ik over ga tot de aanschaf hiervan graag zekerheid. Dus mijn vraag: Als ik deze kaart aanschaf, kan ik dan weer genieten van een WERKENDE tv-out? Of zou het niet verstandig zijn om deze kaart hiervoor te kopen?
| system specs |