Hey beste tweakers,
Ik zit hier met een probleempje,
Mijn pc heeft WinXP en bij de opstart zie ik overal in het systeem codetaal (rare tekens). Aantal voorbeelden:
-Startmenu in codeletters
-Klok in codeletters
-Mapnamen en files in codeletters
Ik heb al norton antivirus gedraaid en Ad-aware en het heeft nix gevonden, heb al geprobeerd de taalinstellingen te veranderen, maar er gebeurt nix. Je kan verder wel normaal internetten alhoewel de adresbalk als je iets intypt rare tekens krijgt ,maar de webpagina's komen wel normaal tevoorschijn.
Misschien dat het een encryptie is of een codering van het gehele systeem?!
Volgens mij heeft het nix met taal te maken...
Packard bell werkt met een master cd maar aangezien je die moet maken via een image op de harde schijf, ken ik nu dus geen master cd maken.
Iemand nog ideeen of suggesties!??!?
Alvast bedankt!
Ik heb al gesearched en google maar nix interessant dat mij verder kon helpen!
Systeempjuh:
Packard Bell
Intel P4 2.0ghz
256mbram
gf4 mx440
Ik zit hier met een probleempje,
Mijn pc heeft WinXP en bij de opstart zie ik overal in het systeem codetaal (rare tekens). Aantal voorbeelden:
-Startmenu in codeletters
-Klok in codeletters
-Mapnamen en files in codeletters
Ik heb al norton antivirus gedraaid en Ad-aware en het heeft nix gevonden, heb al geprobeerd de taalinstellingen te veranderen, maar er gebeurt nix. Je kan verder wel normaal internetten alhoewel de adresbalk als je iets intypt rare tekens krijgt ,maar de webpagina's komen wel normaal tevoorschijn.
Misschien dat het een encryptie is of een codering van het gehele systeem?!
Volgens mij heeft het nix met taal te maken...
Packard bell werkt met een master cd maar aangezien je die moet maken via een image op de harde schijf, ken ik nu dus geen master cd maken.
Iemand nog ideeen of suggesties!??!?
Alvast bedankt!
Ik heb al gesearched en google maar nix interessant dat mij verder kon helpen!
Systeempjuh:
Packard Bell
Intel P4 2.0ghz
256mbram
gf4 mx440