Toon posts:

toetsenbord wordt niet ondersteund door de mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok de vorige topic werd verwijderd dus nu vraag ik het gewoon duidelijk:

Hoe kan het dat mijn Microsoft Internet keyboard na 2 maanden opeens niet meer werkt op een ASUS A7n8x Deluxe en een toetsenbord van 3 jaar oud wel?

Specs:
ASUS A7n8x Deluxe
MAxtor 80 GB
512 MB Corsair geheugen DDR 3200
ATI Radeon 9800 pro

Ik heb de pc zelf 2 maanden geleden gebouwd en alle drivers voor de toetsenbord waren goed geinstalleerd.
Dezelfde toetsenbord werkt perfect op de oude computer. Die van de oude werkt weer perfect op die van mij.
Wanneer ik de computer aanzet met de Microsoft toetsenbord zegt de bios eerst dat er geen toetsenbord aanwezig is, wanneer ik hem dan reset start hij gewoon op zonder eerst in de bios te blijven haken en in windows doen geen van de knoppen het. Dit heb ik niet wanneer ik de oude toetsenbord gebruik.

Als ik nu een nieuwe toetsenbord koop loop ik dus de risico dat ie niet werkt en de winkel neemt zo'n toetsenbord toch niet terug omdat hij niet defect is.

als iemand iets weet dan graag. _/-\o_

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:22
USB legacy support per ongeluk uitgeschakeld? (lijkt me sterk)

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:35

The Third Man

The Third Jellyfish

Als het opeens niet meer werkt wil dat niet zeggen dat het mobo het toetsenbord niet ondersteunt, sterker nog praktisch elk modern moederbord werkt met elk USB of PS/2 toetsenbord dus van dat probleem is niet eens sprake. Ik neem aan dat beide toetsenborden PS/2 zijn? Microsoft vermeldt dit bij je internet keyboard, maar je vermeldt zelf ook niet wat het oude toetsenbord is.

Overigens maakt menig winkel er niet zo'n probleem van om een toetsenbordje á 10-20 € uitlenen om te testen. Overigens is een verkoper verplicht het toetsenbord terug te nemen als het niet zou werken dus echt gevaar voor een miskoop loop je niet.

Verwijderd

Topicstarter
Lekkere Kwal schreef op 01 maart 2004 @ 02:26:
Als het opeens niet meer werkt wil dat niet zeggen dat het mobo het toetsenbord niet ondersteunt, sterker nog praktisch elk modern moederbord werkt met elk USB of PS/2 toetsenbord dus van dat probleem is niet eens sprake. Ik neem aan dat beide toetsenborden PS/2 zijn? Microsoft vermeldt dit bij je internet keyboard, maar je vermeldt zelf ook niet wat het oude toetsenbord is.
ja beiden zijn PS/2, daarom vind ik het zelf dus ook zo raar want na 'n week nu probeer ik nog steeds die Microsoft toetsenbord op die van mij aan te sluiten maar hij blijft weer altijd haken in de bios.

maar ik ga zeker nog langs bij die winkel om te vragen of ze een toetsenbord willen lenen zodat ik hem kan testen.