Toon posts:

Outlook data

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel gezocht maar het antwoord niet gevonden, hoe kan ik de data van de agenda van outlook backuppen, als ik op exporteren druk, krijg ik de melding "de opdracht importeren en exporteren is niet beschikbaar", ook na het
opnieuw installeren van outlook blijft de melding komen, kan ik eventueel de map copiereen en zoja, welke map is dit?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat zit toch gewoon ingebakken in je PST files?

Vertel anders even welk OS; of versie van Outlook je draait :?

[ Voor 109% gewijzigd door Spider.007 op 29-02-2004 22:34 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ik draai windows Xp home en versie 2002 (10.2627.2625) van outlook

Verwijderd

Het makkelijkste is de hele map backuppen, en die staat hier:
C:\Documents and Settings\"usernaam"\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

• Donuts
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-04 07:57
Zoek naar een PST bestand op je schijf, dat is je complete mailbox. Kopie maken en klaar...

:) :) :)

Women who seek to be equal with men lack sense of reality

Verwijderd

Topicstarter
de url van die map bestaat niet bij mij, en als k zoek op een pst bestand krijg k een bestand dat heet scanpst en staat in C:\Program Files\Common Files\System\Mapi\1043, is dit het goede bestand?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 22:56:
de url van die map bestaat niet bij mij, en als k zoek op een pst bestand krijg k een bestand dat heet scanpst en staat in C:\Program Files\Common Files\System\Mapi\1043, is dit het goede bestand?
Vul bij "username" je eigen naam in en zoek naar
code:
1
*.pst

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Het bestand dat jij bedoeld is een repair utility, het zou toch echt de lokatie moeten zijn die ik al aangaf (als outlook tenminste op je C schijf staat)

Verwijderd

Topicstarter
aha, dat zou t kunnen zijn, hij staat op de D partitie, es effe kijken

Verwijderd

Topicstarter
nee daar staat ook geen pst bestand, maar outlook onthoudt wel alle data , dus die moet toch ergens opgeslagen staan, maar waar?

• Donuts
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-04 07:57
Nee, Scanpst is een programma om een beschadigd PST bestand te repareren.

In het menu View (Windows NL: Beeld) kies je voor de optie Folder List )(Windows NL: Mappenlijst?). Nu krijg je aan de linkerkant van het scherm een lijst van alle beschikbare mappen in je Outlook profiel. Klik met je rechtermuisknop op Outlook Today en kies voor Properties (Windows NL: Eigenschappen). Klik op de button Advanced (Windows NL: Gevorderd?). Bij het veld Path (Windows NL: Pad) zie je de locatie van je mail bestand...

Women who seek to be equal with men lack sense of reality

Verwijderd

Sorry, die opmerking van de partitie was fout, die map moet op je C schijf staan.
Bij "username" in de bestandslocatie vul je de gebruikersnaam in waaronder je bent ingelogd, en dan moet je er vanzelf komen

Verwijderd

Om te kunnen achterhalen waar outlook die pst laat kun je ook het volgende doen:

Open outlook
Rechtermuis op Outlook vandaag- persoonlijke mappen
Eigenschappen opvragen (word dan een dialoogvenster getoond)
Klik op geavneceerd en je krijgt een schem in beeld met het juiste pad.

Dat bestand moet je kopieren en het zou moeten werken.

Suc6 :9

Sorry was al gepost :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 02:24 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1