[PHP+HTML] Form + submit in e-mail submit doet niets

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb hier een hele mooie html e-mail gemaakt, deze wordt verzonden door een mail functie in php. Alleen nu zit er een html form in dat meeltje met een submit knop. Maar als ik het meeltje open in mn meelbox dan doet deze knop helemaal niets. Ik heb het ook al met een javascript geprobeerd..maar dat wil dus ook nie lukken..

Bestaat er een mogelijkheid dat deze knop wel werkt in een html e-mail of kan dat gewoon niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Mavvie op 29-02-2004 22:19 ]

Twitter | Linkedin

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Werkt de knop normaal gesproken? Dus in de webbrowser?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Mavvie
G F0rce 1 schreef op 29 februari 2004 @ 22:20:
Werkt de knop normaal gesproken? Dus in de webbrowser?
Ja daar werkt ie wel

Twitter | Linkedin

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Dan zou je het nog in een andere mail client kunnen proberen. Ik denk dat de mailclient die je nu gebruikt geen submit ondersteund. Je zou Post en Get nog om kunnen draaien mischien, maar ja een maillezer is ook geen browser ...

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is dat een beveiliging van Outlook die moeilijk te omzeilen is; waarom gebruik je niet gewoon een formulier met een mailto: action in dat HTML mailtje :+ Je kunt ook gewoon verwijzen naar een website; want hier gaan meer mensen problemen mee krijgen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 15:20
Een formulier in een e-mail is vragen om ellende. Als ik in mijn mailclient in een invulvakje van een formulier een spatie intyp, scrolt het ding een pagina naar beneden (zou hij anders ook doen) dus invullen is ellendig. Linkje opnemen naar het formulier op een webpagina zou ik zeggen.

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

• Mavvie
bigtree schreef op 29 februari 2004 @ 23:03:
Een formulier in een e-mail is vragen om ellende. Als ik in mijn mailclient in een invulvakje van een formulier een spatie intyp, scrolt het ding een pagina naar beneden (zou hij anders ook doen) dus invullen is ellendig. Linkje opnemen naar het formulier op een webpagina zou ik zeggen.
Nou je het zegt ja.. is idd nie super

Twitter | Linkedin

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Of je geeft ook eventjes (een gedeelte van) de source (code) van je pagina en e-mail, da's wat makkelijker hè :)

Wat denk ik het makkelijkste is om jou doel te bereiken is in het mailtje een linkje te geven (eventueel met een bepaalde id als get-waarde die ook serverside bekend is) naar je form op de server :)

Verwijderd

gebruik je wel de post method? of doe je alles via get? is je php goed geconfigureerd? en zijn de headers die je meestuurt te vertalen door de email client?

• Mavvie
Nou alles klopt want in de browser doet ie ut dus wel, maar zoals Bigtree zegt lijkt me het beter om het op een andere manier te doen dus gewoon via de browser ipv in een html e-mail.

Twitter | Linkedin

Pagina: 1