Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vraagje: mp3-huiskamer

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 21:59
ik wil dus het liefst een desktop achtig kassie voor mn mp3's; nou vroeg ik me af hoe zoiets te maken is, en of het ook mogelijk is zonder toetsenbord en muis en beeld.

is er een bedrijf wat zeg maar mp3 jukeboxes maakt (met netwerk,HD,display build in, remote) die lijkt op de huidige audio aparatuur.....

het gaat mij er dus om dat het niet uit de toon valt met mn apex dvd en pioneer amp (zilver en flat, beide)

ik heb al heel wat afgezocht maar de meeste resultaten zijn bakken tevens voor divx-dvd etc. dus die vinden het niet erg een beeld te hebben, ik wel.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Persoonlijk zou ik toch kiezen voor een allesplayer zoals bijvoorbeeld de Kiss DVD players met HDD en netwerk.
Als je echt audio only zoekt, misschien de Terratec CAR4000 of iets van SlimDevices
Een leuk overzichtje van netwerkaudioplayers kun je hier vinden.
Als je een complete Home Theatre receiver zoekt, diverse merken leveren modellen met netwerkaansluiting, bijvoorbeeld Onkyo

[ Voor 19% gewijzigd door Henk007 op 29-02-2004 22:26 ]

• iop
dat lijkt er cker op :D maar ik heb eigenlijk ook geen cd-dvd speler nodig, het lieft gewoon een hd erin....

//edit en helaas een beetje duur voor alleen een kast....

[ Voor 23% gewijzigd door iop op 29-02-2004 22:26 . Reden: prijs ]

Verwijderd

misschien moet je eens kijken naar zo'n mega-pc van MSI. die hebben gewoon een display en afstandsbediending.

weet alleen niet zeker in hoeverre die mp3 play uit standby ondersteunt.

Verwijderd

Zoiets misschien, is wel zonder HD.

http://www.pinnaclesys.co...oduct_ID=1481&Langue_ID=6

Afbeeldingslocatie: http://www.pinnaclesys.com/images/ProductImages/ss_01_showcenter_07.gif

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 09:57
klinkt duur allemaal!

ik heb een p500 laptop met 100mbit netwerkaansluiting, met w2k, winamp met lcd plugin, girder, winlirc en VNC

Die laptop heb ik onderin een kast gegooid, 4x40lcd met ir ontvanger in een leuk behuizinkie en je kunt alles.

ook playlist's importeren uit kazaa van een andere machine kan ik met een druk op de ab-knop! en voor groot onderhoud oid heb ik vnc

een nadeel: streamend luisteren vereist wel een pc met mp3 die aanstaat (de mijne dus ;) ) maar ik zou ook binnen enkele seconden weer een paar albums kunnen kopieren en beluisteren :)

• Mr GAmba
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-05-2021

Mr GAmba

Ondertitel unavailable

Hmzz ben ook met zoiets bezig alleen weet nog nie welke software, het probleem is nmlk dat ik er geen beeldscherm aan wil hangen en playlist e.d. te doen zijn via lcd.
Had wel iets gevonden voor winamp maar dat trekt die niet (p150). Dus hebben jullie ideeen??

Signature unavailable

• iop
iig allemaal bedankt voor de replies, tis idd wel erg duur allemaal, maar ik heb meer info als voorheemn. jammere van die pinacle is dat er weer geen display opzit....tis ook altijd wat. schijnbaar nog niet echt een markt voor mijn behoeftes ofzo :d

Verwijderd

Heb je geen oude videorecorder liggen wat een beetje in jouw smaak valt. Bouw je toch je systeem in. Ben er ook druk meebezig alleen het wordt dan ook een alles in een bak. Volgens mij kun je in de search een aantal voorbeelden vinden van een aantal die het al gedaan hebben.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 15:47
Vraag mij af wie de originele fabrikant is van die kast

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:13

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 09:20:
Heb je geen oude videorecorder liggen wat een beetje in jouw smaak valt. Bouw je toch je systeem in. Ben er ook druk meebezig alleen het wordt dan ook een alles in een bak. Volgens mij kun je in de search een aantal voorbeelden vinden van een aantal die het al gedaan hebben.
Dat was ook mijn idee :)

Koop een goedkopie-dvd-speler van de blokker a 50 euri, sloop alles eruit, koop een LCD-tje en een oude laptop, sluit de mik aan en download een SSH-server. Kan je telnetten naar een in een DVD-case gebouwde laptop :)

Maar ja, voor dat geld moet je ook een apparaat naar keuze kunnen vinden :+

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• iop
Prammenhanger schreef op 02 maart 2004 @ 21:07:
[...]

Dat was ook mijn idee :)

Koop een goedkopie-dvd-speler van de blokker a 50 euri, sloop alles eruit, koop een LCD-tje en een oude laptop, sluit de mik aan en download een SSH-server. Kan je telnetten naar een in een DVD-case gebouwde laptop :)

Maar ja, voor dat geld moet je ook een apparaat naar keuze kunnen vinden :+
maar dan zit ik weer met een keyboard + een scherm wat ik niet wil, ik wil gewoon een dvd-achtige kast, maar dan zonder de dvd en met een hd erin =) +netwerk\
en niet een display op een scherm/tv, ga mn tv niet aanzetten als ik muziek wil luisteren :(

ik heb cker wat aan de bovenstaande links gehad, maar wat ik interessant vind is een beetje buiten budget

[ Voor 7% gewijzigd door iop op 03-03-2004 22:18 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
als je in staat bent om het zelf te bouwen moet dat toch niet zo moeilijk zijn?

je gebruikt gewoon een simpel pc'tje, bouw je in een mooi kastje, windows erop, en winamp.

dan maak je een controlport voor winamp zoals deze

dan moet je alleen nog iets verzinnen om je playlist te kunnen updaten, dus om de nieuwe mp3's te laden. bestaat er zoiets als ssh voor windows?
anders kun je PC Anywhere gebruiken, of een simpel "hacktooltje" zoals netbus, daarmee kun je ook met een andere computer programma's enzo starten.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11 10:35
nova schreef op 02 maart 2004 @ 20:59:
[...]

Vraag mij af wie de originele fabrikant is van die kast
dign, die hebben em geproduceerd (staat op de onderkant van de kast, op de doos, op de beschrijving, op, euhm, alles zeg maar)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

OverSoft schreef op 04 maart 2004 @ 03:07:
[...]

dign, die hebben em geproduceerd (staat op de onderkant van de kast, op de doos, op de beschrijving, op, euhm, alles zeg maar)
En was het niet Thomas van www.heimkino.at die daar weer achter zit?

Verwijderd

HyperioN. schreef op 03 maart 2004 @ 22:28:
als je in staat bent om het zelf te bouwen moet dat toch niet zo moeilijk zijn?

je gebruikt gewoon een simpel pc'tje, bouw je in een mooi kastje, windows erop, en winamp.

dan maak je een controlport voor winamp zoals deze

dan moet je alleen nog iets verzinnen om je playlist te kunnen updaten, dus om de nieuwe mp3's te laden. bestaat er zoiets als ssh voor windows?
anders kun je PC Anywhere gebruiken, of een simpel "hacktooltje" zoals netbus, daarmee kun je ook met een andere computer programma's enzo starten.
VNC kun je ervoor gebruiken, werkt perfect bij mij. En het is nog gratis ook.

Maar kun je niet een oude stereo versterker ofzo gebruiken. Zit geen lade in en de kan met die knopjes nog wat leuke dingen doen. (fan speed, volgend nummer, stop, play ofzo)

• iop
ja, allemaal leuk, als je zin hebt zelf te solderen etc. dat heb ik dus niet .

beetje kast immekaar flanse is ok, hobby-en en dremelen is ok maar ik ga niet solderen!

dit is wel wat, maar veel soortgelijks is er niet op de markt: http://www.onkyo.net/uk/c...omestyle/hs_mserver/MBS1/

[ Voor 28% gewijzigd door iop op 05-03-2004 13:13 ]

• Rmanen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-11 17:03
Kijk eens bij de asus digimatrix barebone en de MSI Mega 180 barebone, vooral de digimatrix past mooi tussen audio decks.

Rob

• killswitch
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-08 11:19

killswitch

killswitch+switch= death switc

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/laptopincase.JPG

mischien dat dit een ideetje is maakje gewoon van alu een kast met strakke voorkant en deze zet je dan als bovenste op je set en als je onverhoeds dan toch bij je laptop moet beeldsherm omhoog en klaar is kees.

bovenkant natuurlijk wel netjes afwerken met plaatje alu ofzo he ;)

• iop
Rmanen schreef op 05 maart 2004 @ 16:55:
Kijk eens bij de asus digimatrix barebone en de MSI Mega 180 barebone, vooral de digimatrix past mooi tussen audio decks.

Rob
cker mooi maar ook duur, gezien er nog het een en ander bij komt na de aankoop...

via wat searches kwam ik op een site die deze ook had: http://www.dension.nl/ das ook leuk spul, maar ik kan nergens vinden hoe jem aansluit op je pc....

en voor die 269 euro ben je verder klaar :) direct display, hd upgradable, afstand.....

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:18
Lijkt me logisch hoe je hem aansluit:
MP3 in de auto: eenvoudig te installeren met Car Host Frame.
MP3 in PC: eenvoudige te installeren met Mobile Rack
MP3 thuis: hoge kwaliteit HiFi connectie.
MP3 overal: koptelefoon aansluiting.
Ik vind dat van die laptop wel een mooi idee! kan je misschien ook nog een mooi vlak plaatje boven op je laptop plakken/lijmen.

[ Voor 34% gewijzigd door msG-Gsm op 06-03-2004 16:18 ]

• iop
ik bedoel om mp3 naar je huiskamer (dat apparaat) te krijgen...lan....usb?

staat niks, en een 'hoge kwaliteit hifi' vinik ook vage termen...ist nou digitaal, analoog...wtf...

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:02

Hoicks

Techno!

Ik zou toch een mooi kastje zoeken (desktop model waar je onderstaand emeuk bijvoorbeeld in zou kunnen gooien)

Ik heb zelf het volgende gedaan.

Men neme:
* een siemens fujitsu desktop kast (scenic 600)
* pII 400
* 196 MB Ram
* Grootte van de HD is afhankelijk waar je je mp3's weghaalt enzo.
* GF2MX ivm tv-out
* Geluidskaart
* NIC
* (Draadloos) keyboard en/of infrarood module met afstandbediening

Je installeert windows 98se/2k/xp, hierna zorgen dat alle drivers correct werken en je Windows Media Player 9 hebt geinstalleerd. Hierna ga je naar www.myhtpc.net en dan download je die software. Even instellen en je hebt een home theatre met alle functies die je zo'n beetje wensen kan.

Ik zelf kan nu:

* MP3 via het netwerk afspelen
* Video's bekijken
* Slideshow van foto's bekijken
* Internetradio luisteren
* Internet TV stations bekijken (laatste nos journaal via uitzendingemist enz enz.)
* Webbrowsen
* Actueel weerinformatie opvragen
* DVD's kijken (de plugin is alleen nog niet goed doorontwikkeld en ik heb er nog geen dvd-rom inhangen dus dat kan ik nog niet testen)

Ik doe dit via een draadloos keyboard om makkelijker te internetten. Edoch een goede infrarood receiver en afstandbediening kunnen deze taken ook doen.

Dit alles start binnen de minuut op dmv hibernaten.

Als je windows een beetje goed instelt kun je alles zelfs instellen op de tv (ik heb er geen monitor aanhangen, behalve een tv dan. De rest doe je met VNC.

Zo ziet de kast eruit. Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.kharkov.ua/images/600.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Hoicks op 07-03-2004 13:01 ]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Bartjeee
  • Niet online
Anders kijk eens naar de Asus Digi Matrix http://www.asus.com/products/desktop/digimatrix/overview.htm

• Herr Muller
  • Laatst online: 02-12-2023
Zelf ben ik ook net bezig om een htpc (home theatre pc)-achtig ding te maken (maar dan ook voor divx ed)
2 goedkope oplossingen:

[1] Je koopt een via epia geval (mobo met cpu en alles onboard) voor 85euro. Een kastje en voeding maak jezelf (zie search: het lijkt veel gedoe, maar het is best makkelijk)
Het mobo is maar 17cmx17cm dus je kan het mooi klein maken. Uiteindelijk is dit nog vrij duur en ingewikkeld. Reken op zo'n 150 euro inlusief alles.

[2] Je zet een (oude) pc met tv-out ergens in een andere kamer. Je verlengt de audio/tv-out/usb draden en je sluit het beeld aan op je tv en je audio op je versterker (of ook op je tv, wat jezelf wilt). Dit is erg goedkoop. Je heb geen last van een extra kastje, alleen moet je wel een paar draden leggen. Alles bij elkaar max 50 euro aan draden + eventueel een videokaart met tv-out.

Draadloze variatie op [2]: Je koopt een ding dat je audio en tv-out draadloos doorstuurt naar de tv. (ik heb net een marmitek ding (a 60 euro) besteld, maar er zijn ook andere merken) Je kan voor 10 euro extra ook een module erbij kopen waarmee ir-signalen worden doorverstuurd, dus je kan dan ook een ir-afstandsbediening gebruiken. Ik heb het apparaat nog niet binnen, maar volgens de dingen die ik heb gelezen valt de beeldkwaliteit erg mee, zolang de afstand niet te groot is.
Je kan ook de kabels van je pc -> marmitek ding verlengen, waardoor de zender dichterbij de tv staat (=beter beeld).

Maja, dit gaat een beetje offtopic. Ik hoop dat je er iig wat aan hebt. :) Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om je mp3 steeds met je tv te bedienen, dus misschien is een lcd via de seriele poort ook een oplossing. Dit is wel wat moeilijker en duurder.

[ Voor 11% gewijzigd door Herr Muller op 07-03-2004 13:31 ]

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:33
Hoicks schreef op 07 maart 2004 @ 12:50:
Ik zou toch een mooi kastje zoeken (desktop model waar je onderstaand emeuk bijvoorbeeld in zou kunnen gooien)

Ik heb zelf het volgende gedaan.

Men neme:
* een siemens fujitsu desktop kast (scenic 600)
* pII 400
* 196 MB Ram
* Grootte van de HD is afhankelijk waar je je mp3's weghaalt enzo.
* GF2MX ivm tv-out
* Geluidskaart
* NIC
* (Draadloos) keyboard en/of infrarood module met afstandbediening

Je installeert windows 98se/2k/xp, hierna zorgen dat alle drivers correct werken en je Windows Media Player 9 hebt geinstalleerd. Hierna ga je naar www.myhtpc.net en dan download je die software. Even instellen en je hebt een home theatre met alle functies die je zo'n beetje wensen kan.

Ik zelf kan nu:

* MP3 via het netwerk afspelen
* Video's bekijken
* Slideshow van foto's bekijken
* Internetradio luisteren
* Internet TV stations bekijken (laatste nos journaal via uitzendingemist enz enz.)
* Webbrowsen
* Actueel weerinformatie opvragen
* DVD's kijken (de plugin is alleen nog niet goed doorontwikkeld en ik heb er nog geen dvd-rom inhangen dus dat kan ik nog niet testen)

Ik doe dit via een draadloos keyboard om makkelijker te internetten. Edoch een goede infrarood receiver en afstandbediening kunnen deze taken ook doen.

Dit alles start binnen de minuut op dmv hibernaten.

Als je windows een beetje goed instelt kun je alles zelfs instellen op de tv (ik heb er geen monitor aanhangen, behalve een tv dan. De rest doe je met VNC.

Zo ziet de kast eruit. [afbeelding]
Hmm, dat lijkt me wel wat, maar wat bedoel je met de afkortingen VNC en NIC?
Sorry, misschien een domme vraag, maar ben een beetje NOOB op dit gebied!

• stevenP
  • Laatst online: 14:51
VNC is een simpele remote-desktoper die ook onder windows 2000/98 werkt dus dan kan je zowiezo naar die pc te remoten (heb je geen win xp nodig)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Hmm Na alles zo eens gelezen te hebben is het me een beetje duidelijk geworden dat er dus nog geen ideale oplossing is om lekker je complete mp3 collectie in de woonkamer te beluisteren. :(

Om mijn probleem nog ietsje ingewikkelder te maken heb ik dus al mijn muziek (zo'n 9000 nummers) 8) met media player 9 als WMA op mijn HD staan.
er bestaat dus echt GEEN!!! speler om dit in de woonkamer af te spelen.

De enige mogelijkheid die ik in mijn ogen heb is mijn 3e kast met WIFI kaart 80 GB HD en TV out in de woonkamer te zetten en daar dan via toetsenbord (muis) de zaak te gaan bedienen.
een optie zou ook nog een klein TFT schermpje kunnen zijn.

het enige (probleem) dat ik nu nog heb is hoe ik er voor zorg dat als ik mijn WMA collectie op mijn (NORMALE :P ) PC uitbreid deze dan worden gesynchroniseerd met de huiskamer pc.

iemand een oplossing?
Greets Athlon aap

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 08:21:
Hmm Na alles zo eens gelezen te hebben is het me een beetje duidelijk geworden dat er dus nog geen ideale oplossing is om lekker je complete mp3 collectie in de woonkamer te beluisteren. :(

Om mijn probleem nog ietsje ingewikkelder te maken heb ik dus al mijn muziek (zo'n 9000 nummers) 8) met media player 9 als WMA op mijn HD staan.
er bestaat dus echt GEEN!!! speler om dit in de woonkamer af te spelen.

De enige mogelijkheid die ik in mijn ogen heb is mijn 3e kast met WIFI kaart 80 GB HD en TV out in de woonkamer te zetten en daar dan via toetsenbord (muis) de zaak te gaan bedienen.
een optie zou ook nog een klein TFT schermpje kunnen zijn.

het enige (probleem) dat ik nu nog heb is hoe ik er voor zorg dat als ik mijn WMA collectie op mijn (NORMALE :P ) PC uitbreid deze dan worden gesynchroniseerd met de huiskamer pc.

iemand een oplossing?
Greets Athlon aap
Ik heb toevallig het volgende apparaat gezien bij een kennis en dat werkt erg mooi moet ik zeggen!
http://www.linksys.com/pr...?grid=33&scid=38&prid=554
Afbeeldingslocatie: http://www.linksys.com/products/image180/wma11b.jpg
You can also use the remote to browse your MP3 or WMA formatted music collection by title, artist, genre, folder, or playlist. Choose the music you want, and let the Wireless-B Media Adapter play it through your stereo system. You can even let music play in the background while you browse your pictures.

[ Voor 13% gewijzigd door Gutteguttegut op 22-04-2004 08:29 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

ik heb weleens wat gelezen over een cd/hdd mp3 speler voor in de auto, bestond uit losse compo's en kon je zelf ergens inbouwen. Merk was osCAR ofzo.
Linkje :)

• stevenP
  • Laatst online: 14:51
ja idd, mod zelf gewoon een oude 350mhz ofzo bij elkaar en dan remote je m... je kan ook nog op je compoort een remote maken dusse...

/edit

zoiest bedoel ik: [rml][ CM]Black/server(pics)[/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door stevenP op 22-04-2004 10:33 ]

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op 22 april 2004 @ 08:27:
[...]
Ik heb toevallig het volgende apparaat gezien bij een kennis en dat werkt erg mooi moet ik zeggen!
http://www.linksys.com/pr...?grid=33&scid=38&prid=554
[afbeelding]
[...]
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 08:37:
ik heb weleens wat gelezen over een cd/hdd mp3 speler voor in de auto, bestond uit losse compo's en kon je zelf ergens inbouwen. Merk was osCAR ofzo.
Linkje :)
Erg bedankt voor je reacktie heb 23-04 meteen zo'n ding besteld voor 176 euri inclusief verzendkosten bij wifiapparatuur.nl ;)
Het enige negative dat ik vooraf kan zeggen over de Lynksys is dat ie WIFI B
heeft ipv G zodat mijn hele wifi terug naar B gaat als de Lynksys aan staat. :'(
Verder lijkt het me een top apparaat dat dus WEL wma ondersteund. 8)

als het goed is komt de zending v/d week bij mij binnen en dan zal ik even laten horen hoe de lynksys me bevalt.

Groeten Athlon aap

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 08:21:
Ik heb al anderhalf jaar een SliMP3 en sinds kort een Squeezebox erbij (whole house audio) en dat vind ik toch wel degelijk een ideale oplossing. Alleeen misschien niet de goedkoopste...

Die linksys ziet er ook wel aardig uit, maar daar zit weer geen display aan. De SliMP3 en SB werken bovendien heel mooi samen in een netwerk en zijn eenvoudig te bedienen met afstandsbediening en via een browser. Ik heb mjn CD speler de kamer uit gegooid ;-)

X.

• msentinelb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11 14:00

msentinelb

Arghhhhh!

Heb zelf gewoon een klein kastje gebouwd met een mini atx boardje er in.
toushscreen schermpje met myhtpc, afstandbediening, Klein LCDtje voor de playlist.

Specs van mijn bak Hier!

Verwijderd

misschien past het niet helemaal in dit topic, maar ik heb een samsung h40e hd recorder. daar zou je ook wat leuke dingen mee kunnen doen. alleen er zit dus geen netwerk aansluiting op. ik heb al flink wat gezocht op het net, maar er staat niks over het aansluiten van dat ding op je pc. nu moet ik alles eers op een cd/dvd zetten en dan op de hd zetten. werkt niet echt handig.

iemand een idee? :)

Verwijderd

Zoals Beloofd een stukje met mijn ervaringen met de Lynksys WMA 11B media adapter.

In 1 woord SUPER!!!!!!!!! _/-\o_

heb hem nu ongeveer een weekje in mijn bezit en maak er echt volop gebruik van!
alles werkt heel eenvoudig, het aansluiten, instellen en het gebruiken er van.

even met een RJ45 aan je WIFI router / Acces point en dan de installatie cd draaien
de Media adapter pakt dan zelf al de instellingen van je netwerk en in mijn geval ook de WEB security instellingen met de daarbij behoorende key.
Een proggie genaamd adapter utillity dat meteen wordt geïnstalleerd zorgt ervoor dat je zelf de mappen kan kiezen die je wilt delen voorbeeld C:\Documents and Settings\Administrator\Mijn documenten\Mijn muziek
het mooie hiervan is dus dat je alles gewoon in je huidige mappen kunt laten staan.

vervolgens het apparaatje in de woonkamer aangesloten en aangezet......
Er verschijnt een tekst met WAITING... op je scherm en vervolgens krijg je de signal strength in beeld 68% in mijn geval voor de genen die het interesseerd. :P
als hij opgestart is krijg je een netuitziend menu-tje met daarin muziek , afbeeldingen en opties.
verder wijst alles zich wel zo vanzelf......
mijn ruim 10.000 WMA's kan ik nu vlekkeloos beluisteren op mijn Home cinnemaset
en ondertussen een paar foto's bekijken zonder dat de muziek stoort of stopt 8)

Athlon aap

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 19-11 10:38

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben blij je te hebben kunnen helpen :)
gaag 50 euro naar rek.nr. ********** :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1