Abit KV8-max3

Pagina: 1
Acties:

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Sinds kort ben ik in bezit van het nieuwe Abit KV8-max3 moederbord, alleen ik krijg het niet goed stabiel, ik heb diverse dingen al geprobeerd zoals; windows XP (prof) opnieuw geinstalleerd / laatste driver van videokaart gebruikt / de laatste VIA drivers gebruikt / laatste drivers van videokaart gebruikt / Bios geflasht.
Het systeem loopt redelijk, maar op het moment dat je bijv een spel speelt en dus het systeem belast dan duiken de problemen op, ik krijg soms blauwe schermen, soms herstart het systeem, soms een alarm :? kortom rare meldingen.

My vraag wie heeft ervaring met dit type moederbord en herkennen dit probleem.
En wie heeft er iets gehoord of gelezen over problemen met geheugen, dit stuk stond bij tom's Hardware http://www.tomshardware.com/motherboard/20040112/index.html

Hieronder heb ik mij systeem omschreven;
Sapphire ATI 9800 prof / ABIT Kv8-max3 / corsair CMX512 - 3200c2pro / AMD 64 3000 +.

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door dat je via de FAQ en het Beleid van dit subforum kunt vinden. Momenteel kan het nog zo'n beetje van alles zijn: mobo, CPU, geheugen, voeding of harddisks.