Goedenavond, Ik zit met een probleem..Mijn Hardeschijf boot niet hij wordt wel herkend door mijn bios alleen ik kan hem niet aanspreken..tijdens de setup van windows XP wordt er aangegeven dat ie de hardeschijf niet kan benaderen maar hij geeft de grootte van de schijf wel aan..heeft hier iemand al dezelfde of soortgelijke probleem gehad..reageer aub want ik kan jullie hulp nu goed gebruiken alvast bedankt!!
Met deze manier van topics openen kun je het hier wel schudden.
Anyway, het antwoord op jouw vraag is ongetwijfeld in de FAQ van dit subforum en die van Opslagmedia & I/O Controllers en/of Windows Operated Systems te vinden.
Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om jezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Anyway, het antwoord op jouw vraag is ongetwijfeld in de FAQ van dit subforum en die van Opslagmedia & I/O Controllers en/of Windows Operated Systems te vinden.
Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om jezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
[ Voor 29% gewijzigd door BalusC op 29-02-2004 21:12 ]
Dit topic is gesloten.
![]()