goedkope speakers

Pagina: 1
Acties:

• Keen87
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
hallo.

ik ben laatst op vakantie geweest en had 2 speakertjes (met ingebouwde versterker) meegenomen voor me minidisc speler.
eigelijk is dit gewoon troep >:) het gaat hier trouwens om de philips sbc ba160 (doe geen moeite om het op te gaan zoeken...ik kan helemaal niks vinden)

na deze vakantie wil ik dus eigelijk betere/grotere speakers......die vooral lekker hard kunnen zonder teveel gekraak.

zelf dacht ik dat ik onder de €100 al heel wat zou kunnen krijgen.....en het liefst nog goedkoper....maar dan gaat het natuurlijk wel ten koste van de kwaliteit
waar moet ik naar zoeken en kijken voor betere speakers? of heeft iemand zelf wel 2 goeie speakers om mee te nemen....alvast bedankt

• Rick_S.
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 11:56
Ik neem altijd me oordopjes mee op vakantie. Dat klinkt altijd een stuk aangenamer.
Maar voor het geval je per se een gewone set wil hebben moet je gewoon eens gaan kijken voor een 2.1-setje ofzo.
Wij kunnen verder voor jou niet bepalen wat jij goed vind, maar kijk gewoon hier eens: Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic
Er staat vast wel iets in...

Je kunt ook gewoon naar een winkel gaan om met eigen oren te beluisteren. Dan weet je zeker dat je iets fatsoenlijks koopt.

Bijzonder: iemands mening klinkt uit zoveel monden

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08 18:43

voodooless

Sound is no voodoo!

Hu?
ik ben laatst op vakantie geweest
Je bent dus al terug :?
na deze vakantie wil ik dus eigelijk betere/grotere speakers
Je bent dus nog op vakantie :?
of heeft iemand zelf wel 2 goeie speakers om mee te nemen
Je moet dus nog op vakantie gaan :?

Ik snap er niets meer van :X

Anyway, voor speakers geld meestal: hoe duurder, des te beter zullen ze klinken (uitzonderingen, zoals bose ;) zijn er natuurlijk altijd). Naar wat voor speakers zoek je eigenlijk? Voor aan een versterker, om mee te nemen? Wat meer info is wel gewenst?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:54
2x zo een:
http://www.musicform.com/...h+EQ+%28Single+Speaker%29
>:)
stroom is toch wel gratis in zo'n appartement?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Keen87 schreef op 29 februari 2004 @ 20:33:
......die vooral lekker hard kunnen zonder teveel gekraak.....
Zoek maar verder :)
Daarnaast trekt de gemiddelde broodrooster nog meer :P

[ Voor 8% gewijzigd door jadjong op 29-02-2004 20:44 ]

Verwijderd

Anyway, voor speakers geld meestal: hoe duurder, des te beter zullen ze klinken (uitzonderingen, zoals bose ;) zijn er natuurlijk altijd). Naar wat voor speakers zoek je eigenlijk? Voor aan een versterker, om mee te nemen? Wat meer info is wel gewenst?
Hoezo, dus bose zijn duur en maken bagger geluid?? Want ik vind die bose dingen die bij me lokale geluidszooi winkel staan toch erg duur voor 2 boxjes.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 20:44:
[...]

Hoezo, dus bose zijn duur en maken bagger geluid?? Want ik vind die bose dingen die bij me lokale geluidszooi winkel staan toch erg duur voor 2 boxjes.
De marketingafdeling wil ook in een auto rijden :)

Als ik de topicstarter was zou ik het grootste pc-speaker setje meenemen wat er voor minder dan 100.- te krijgen is.

• Keen87
dat ziet er wel leuk uit ;)

maar ff serieus........ik zoek dus gewoon goedkope speakers om bijvoorbeeld aan te sluiten op me discman/minidisc.
en tuurlijk neem ik ook mijn oordopjes mee......maar met een groep is het wel leuk om de muziek gewoon keihard te zetten....maar dan moet dit natuurlijk wel kunnen.
en dat kan dus niet met de speakers die ik nu heb omdat ze dan meteen beginnen te kraken.
zelf dacht ik dus aan 2 speakers misschien ook nog met boomblaster (of hoe heet zo'n ding?)
nouh ja.....het moet iig niet boven de €100 uit komen........dan kan ik net zo goed me versterker meenemen

• Rick_S.
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-03 11:56
[...]

Want ik vind die bose dingen die bij me lokale geluidszooi winkel staan toch erg duur voor 2 boxjes.
Zijn ze ook. Je moet iets van 200 100 euro betalen (blijft duur) voor twee van die dunne klere-dingen! Ik dacht eerst dat het een drukfoutje was. Ik vraag me echt oprecht af waar je dat extreme prijsverschil in hoort.

[ Voor 3% gewijzigd door Rick_S. op 29-02-2004 20:56 ]

Bijzonder: iemands mening klinkt uit zoveel monden

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08 18:43

voodooless

Sound is no voodoo!

[...]

Dat is dus precies wat ik bedoel.

Als ik de TS zou ik idd een PC-speakerset voor rond de 100 euro kopen. Waarschijnlijk wordt dat een 2.1 set, en die zal het prima doen t.o.v zijn philips.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Keen87
oke.....ik ben al wat verder.

ik heb nou deze 2 op het oog

CREATIVE LABS INSPIRE 2.1 2800 € 105,-

en de

Logitech Z-3 speakerset 2.1 €74

ik vind die van creative een beetje aan de dure kant....als ik dan toch meteen in die prijsklasse kijk....kan ik net zo goed er nog eens €25 bij leggen en de

Logitech Z-2200 2.1 €130 nemen

die zien er wel heel goed uit :9~

ik zou ze bijna nemen.......als ik ze ook nog kon gebruiken voor de pc...maar daar heb ik me stereo al op aangesloten
en ik denk dat ik dan liever me stereo dan dit heb.
zijn er nog meer soorten?

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:38
even langs de milieustraat of spullenhulp en daar n 3de hands versterkertje vandaan hale en 2 van die superspeakers ;) - dat zou ik doen, maar dat is misschien wel wat groot voor op vakantie... B)
Pagina: 1