Toon posts:

GoT adjes op www.onzinforum.nl ja of nee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik vertrouw het niet, volgens mij loopt iemand ons te stangen door zich als adjes voor te doen

Zijn al deze users echt?

Kaj
Tom
Femme

Het gaat om deze thread:
http://www.gsmguru.com/ubb/Forum5/HTML/000038.html

Ik vraag het me gewoon af, vertrouw mail adressen niet

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-02 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
denkut niet hé...

Ik neem aan dat ze zich niet verlagen tot dat nivo (en zeker niet onder hun eigen nick)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
FlorisD heeft er al geflamed en dat jij, Kees Hoekzema, mij, die duz nu gewoon liev en serieus is hier zonodig altijd moet afzeiken vind ik niet aardig maar jah, moejjij weten, boeiuh :)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Hoe dom kun je zijn...

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Denk het niet

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Goed, zoals DKasemier en ik net via ICQ al uitgemaakt hebben; wij zijn het niet! Period.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

Ik heb er wel een keertje een heerlijke flame geplaatst, maar ik kan hem niet meer terugvinden eigenlijk. (Ik wil hem nog eens nalezen, kijken of ik fout heb gehandeld, maar ik zie mijn eigen posts niet op dat forum, heel vaag.)

Dat forum is dit forum niet, het heeft geen verband met elkaar en daarom mag je als adje van GoT m.i. gewoon lekker gek doen. :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Sorry allemaal.

• Tom
  • Niet online

Tom

Nope ben ik niet (maar zou als't kan wel graag die username willen dan). De Tom op Dissolution (?)'s forum was ik wel.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:59
Op donderdag 14 december 2000 22:01 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik heb er wel een keertje een heerlijke flame geplaatst, maar ik kan hem niet meer terugvinden eigenlijk. (Ik wil hem nog eens nalezen, kijken of ik fout heb gehandeld, maar ik zie mijn eigen posts niet op dat forum, heel vaag.)

Dat forum is dit forum niet, het heeft geen verband met elkaar en daarom mag je als adje van GoT m.i. gewoon lekker gek doen. :)
Die was aan mij gericht die flame Floris, je begon met:
"Heej Warbringer, kringspierpionier"

Het ironische vond ik alleen dat in die topic van Elanaz, over anale sex dat juist _JIJ_ daar alles over wist te vertellen! :P :P :P

FF floris op de kast jagen >:) waar is m'n shotgun? >:)

I want to live forever, so far.. so good.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 22:18

Floor-is

5.2

WarBringer: Je vroeg er toch echt zelf om en dat scheldwoord blijft leuk niet dan?
En euh ja ik heb nu eenmaal ervaring met Anale sex, als ik daarmee iemand kan helpen, doe ik het graag. Threads over sex doen het altijd goed trouwens :9

Bericht hierboven

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op vrijdag 15 december 2000 10:31 schreef Tom het volgende:
Nope ben ik niet (maar zou als't kan wel graag die username willen dan). De Tom op Dissolution (?)'s forum was ik wel.
ik trash ze nu allemaal

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:59
Op vrijdag 15 december 2000 11:45 schreef Floris_Diemel het volgende:
WarBringer: Je vroeg er toch echt zelf om en dat scheldwoord blijft leuk niet dan?
En euh ja ik heb nu eenmaal ervaring met Anale sex, als ik daarmee iemand kan helpen, doe ik het graag. Threads over sex doen het altijd goed trouwens :9
Maar geef toe dat het ironisch is. :)

Jij noemt mij zo, terwijl je er zelf de "expert" in/op/naast/met (?) bent :) :P >:)

I want to live forever, so far.. so good.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 15 december 2000 17:57 schreef Timpie2000 het volgende:

[..]
ik trash ze nu allemaal
OK de Tom die er nu zit ben ik wel :)
http://www.gsmguru.com/cgi-bin/ubbmisc.cgi?action=getbio&UserName=Tom

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

O ja, ik ben dus nu DKasemier maar omdat ik bij Timpie2000 ben heb ik onder zijn naam gepost, en nu weer

Verwijderd

Ja erg duidelijk kas
Pagina: 1