Hey!Ik ben nieuw op het forum dus niet boos worden als ik iets doms zeg
... Ik was eigenlijk opzoek naar een proggie waarmee ik websites kan downloaden. THNX GUYZ!
Je wilt een hele website in een keer downloaden? Alle content die je op een pagina ziet? Of domein.tld/bla/* opslaan?
wget kan dit wel met de recursive optie denk ik, maar als je echt de content wil, waarom mail je dan niet de maker van de site in kwestie?
verder kan je wel iets met [search=website downloaden] denk ik
wget kan dit wel met de recursive optie denk ik, maar als je echt de content wil, waarom mail je dan niet de maker van de site in kwestie?
verder kan je wel iets met [search=website downloaden] denk ik
[ Voor 13% gewijzigd door G33rt op 29-02-2004 20:13 ]
Er is/was ook een Firebird/Firefox-plug-in voor.
Skat! Skat! Skat!
http://www.httrack.com/ is ideaal hiervoor :-)
Offline Explorer
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Dit is best vaak langs gekomen. Gebruik de search eens met keywords zoals: "websites opslaan".
Ik kan je webzip aanraden
Succes
Ik kan je webzip aanraden
Succes
WelkomVerwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 20:10:
Hey!Ik ben nieuw op het forum dus niet boos worden als ik iets doms zeg... Ik was eigenlijk opzoek naar een proggie waarmee ik websites kan downloaden. THNX GUYZ!
Omdat je nieuw bent even wat "gezeur": het is hier de bedoeling dat iedereen eerst goed zoekt en het zelf probeert voor er een topic wordt geopend. Dat is in jouw geval niet gebeurd, als ik bijvoorbeeld op GoT ga [search=website downloaden] kom ik meteen vele antwoorden tegen, en dan heb ik nog niet een via Google of bijvoorbeeld download.com gezocht
Kortom: lees ajb voor een volgend topic FAQ Forumgedrag even goed door, al zou je dit ook al gezien moeten hebben toen je je registreerde en toen je op New topic drukte
Er staan al genoeg ontopic antwoorden geloof ik, dus die hoef ik niet toe te voegen
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 29-02-2004 20:30 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Sorry voor het niet eerst zoeken maar ik ben niet zo goed in proxy dingen...
Maar ik heb een niet internetverbonden computer daar wil ik een paar sites op zetten voor de lol
is er niet een simpelerder mannier?? MvG Bounty-Hunter
Nee, die is er niet. Je zult een van de genoemde tools moeten gebruiken, en de site dan via flop of cd overhevelen. Wat heeft dit trouwens te maken met een proxy?
In principe hoef je niet te groeten, lees even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door (zoals F_J_K zei), dat kan over en weer best irritatie voorkomen
In principe hoef je niet te groeten, lees even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door (zoals F_J_K zei), dat kan over en weer best irritatie voorkomen
[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 29-02-2004 20:38 ]
Ok ik heb nu de FaQ een beetje doorgenomen. Ik heb dus nu een site "gedownload"via WackGet maar als ik die probeer te openen lukt dat niet helemaal. kan ik daar iets aan doen?
Geen idee, je zegt niet wat de situatie precies is en waar het fout gaat / welke foutmeldingen je krijgt 
Overigens zal dit niet bij alle sites goed werken (zie ook de eerdere topics hierover); al kan je natuurlijk altijd een mailtje aan de eigenaren sturen als je een goede reden hebt
Overigens zal dit niet bij alle sites goed werken (zie ook de eerdere topics hierover); al kan je natuurlijk altijd een mailtje aan de eigenaren sturen als je een goede reden hebt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Offline Explorer ( www.metaproducts.com ) is duidelijk het beste wat ik heb gezien. Ik gebruik het al een lange tijd en heb verschillende offline site downloaders gebruikt.
Het heeft veel mogelijkheden en een duidelijk GUI.
Helaas vanwege een bug heb ik net een ander programma moeten zoeken om een bepaalde actie uit te voeren. HTTrack had hetzelfde probleem.
Teleport deed het gelukkig wel, maar heeft naar mijn mening een slecht GUI (net als HTTrack), weinig mogelijkheden en dumpt alles lelijk in 1 dir ipv de structuur van de website aan te houden.
Het heeft veel mogelijkheden en een duidelijk GUI.
Helaas vanwege een bug heb ik net een ander programma moeten zoeken om een bepaalde actie uit te voeren. HTTrack had hetzelfde probleem.
Teleport deed het gelukkig wel, maar heeft naar mijn mening een slecht GUI (net als HTTrack), weinig mogelijkheden en dumpt alles lelijk in 1 dir ipv de structuur van de website aan te houden.
Flashget kan dit met de site explorer. Werkt echter niet met dynamische pagina's want hij gaat uit van de gevonden url's
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Pagina: 1