Toon posts:

Hoe kan ik dit verwijderen onder ms-prompt ??

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

Ik zit met een probleem en dat is ik kan de Kazaa map My shared folder niet verwijderen, kan ook geen andere namen geven etc.

Nu heb ik in dos wel een avi bestand al kunnen verwijderen maar nu zit ik nog met 2 avi bestanden en die moeten ook weg.

hoe kan ik dat via dos intypen :

dit zijn de 2 avi bestandjes

Disney - The lion king .avi , dit bestand het ik al via ~ alles geprobeerd maar wat is de juiste oplossing ??

Matrix divx.working great.avi , ook dit heb ik al via ~ alles geprobeerd maar wat is de juiste oplossing ??

Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing weet.

Greetz,

marcel

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 20:07:
beste mensen,

Ik zit met een probleem en dat is ik kan de Kazaa map My shared folder niet verwijderen, kan ook geen andere namen geven etc.

Nu heb ik in dos wel een avi bestand al kunnen verwijderen maar nu zit ik nog met 2 avi bestanden en die moeten ook weg.

hoe kan ik dat via dos intypen :

dit zijn de 2 avi bestandjes

Disney - The lion king .avi , dit bestand het ik al via ~ alles geprobeerd maar wat is de juiste oplossing ??

Matrix divx.working great.avi , ook dit heb ik al via ~ alles geprobeerd maar wat is de juiste oplossing ??

Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing weet.

Greetz,

marcel
:?

Al is geprobeer zonder dat Kazaa aanstaat? Dus helemaal opnieuw opstarten, kazaa niet opstarten en dan naar my shared folder gaan?

Voor de rest beetje boel warrig verhaal :D

EDIT: Crossposting is niet zo verstandig. Hier dus

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 20:11 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ten eerste, wat is nu precies het probleem, en wat heb je al geprobeerd? je bent niet erg volledig met je informatie, daarom is het erg moeilijk op je vraag te antwoorden.

explorer.exe terminaten, een cmd openen en 'del bla.avi' al geprobeerd? :)

spaties escapen gaat uit mijn hoofd met 'hoi/ dit/ is/ een/ test', als dat je probleem is.

:w December :+

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 29-02-2004 20:14 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 18:23
Wat werkt er nu precies niet? Je kan de bestandsnaam niet volledig correct getypt krijgen of krijg je ze gewoon niet verwijdert?

Als het het laatste is kan je hier misschien wat mee: Ik heb een .AVI bestand, waarom kan ik deze niet verwijderen? :)
edit:
Dat zeg ik G33rt 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 29-02-2004 20:11 ]

The devil is in the details.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je het al met dubbele quotes geprobeerd; dus iets als:
code:
1
cd "My Shared Folder"

en daarna del *.*

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

start > run > cmd
change directory naar je folder (myshar~1 als je wilt)
ctrl+alt+del en beëindig je explorer process
typ in je cmd venster: del *.*
voilà

Verwijderd

Topicstarter
HEHE , eindelijk een keer gelukt, beetje in het register lopen kutten en moest een waarde verwijderen bij de .avi map en toen kon ik ze heel makkelijk verwijderen.

bedankt,

Greetz,

Marcel
pven schreef op 29 februari 2004 @ 20:10:
Heb je het al met dubbele quotes geprobeerd; dus iets als:
code:
1
cd "My Shared Folder"

en daarna del *.*

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:54

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Onder Welk OS doe je dit?

wat onder Windows XP heb je de TAB toets die bestandsnamen aanvult op de Command Line

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK, het was dus gewoon de manier die in de WOS FAQ stond (en al vaak was genoemd in eerdere topics).

Dan kan dit topic ook wel op slot aangezien het al vaak zat is behandeld <-- probeer ajb de volgende keer eerst even goed te zoeken op en buiten GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.