Misschien lijk ik heel erg dom maar ik vraag me af of iemand kan uileggen wat xp hotfixen zijn. Die zie ik onder configuratiescherm/software bij programma's toevoegen of verwijderen. Bij de Xp hotfixen staat ook een link naar een microsoft website waar je updates voor bepaalde dingen kan downloaden. Zijn die hotfixen een soort updates voor programma's. Ik hoop dat iemand dit een beetje kan uitleggen. Gewoon ter informatie.
Hotfixes zijn inderdaad updates voor windows. Heel simpel gezegd: zorgen ervoor dat bepaalde fouten in windows en internet explorer opgelost worden 
Die hotfixes zijn dus de dingen die je bij Windows Update downloadt.
Die hotfixes zijn dus de dingen die je bij Windows Update downloadt.
[ Voor 20% gewijzigd door Mike Jarod op 29-02-2004 20:07 ]
Dat zijn gewoon de updates die je installeert via windowsupdate.microsoft.com. Als er iets fout gaat of je hebt ze toch niet nodig kan je ze alsnog uninstalleren
The devil is in the details.
Verwijderd
De patches die je van windows update haalt om lekken in je windows emmer te dichten. Dat zijn hotfixes.Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 20:05:
Misschien lijk ik heel erg dom maar ik vraag me af of iemand kan uileggen wat xp hotfixen zijn. Die zie ik onder configuratiescherm/software bij programma's toevoegen of verwijderen. Bij de Xp hotfixen staat ook een link naar een microsoft website waar je updates voor bepaalde dingen kan downloaden. Zijn die hotfixen een soort updates voor programma's. Ik hoop dat iemand dit een beetje kan uitleggen. Gewoon ter informatie.
Een stukje uit een tekst van me:
Er is (voor desktop PC’s) een onderscheid te maken tussen een aantal soorten updates op de Windows Update site:
edit:
trouwens nog welkom op GoT
Er is (voor desktop PC’s) een onderscheid te maken tussen een aantal soorten updates op de Windows Update site:
- Major updates: Windows 2000 --> Windows XP. Veel nieuwe features en het kost weer een hoop geld. In de regel alleen aan te raden als het nodig is. Op een gegeven moment stopt de support op oudere OSsen en applicaties, zodat ook veiligheidsupdates grotendeels zullen stoppen.
- Minor updates: Service packs. Een verzameling bugfixes en security patches. Bijna altijd nodig als er geen rare ervaringen zijn (check ook de ervaringen topics op GoT als er een nieuw SP komt).
- Bugfixes, patches. Installeren als voor jou relevant en er geen compatibility problemen zijn.
- Extra functionaliteit zoals het .Net framework of DirectX of extra codecs. Soms handig, soms overbodig, soms echt af te raden. Let goed op of je dit wilt installeren en doe het pas als je het nodig hebt.
- Drivers. Installeren indien relevant.
edit:
trouwens nog welkom op GoT
offtopic:
Het is overigens wel de bedoeling om altijd eerst zelf te zoeken, zeker als het een domme vraag lijkt
Overigens heb ik je topictitel wat bijgewerkt, lees WOS Policy even door ajb
Het is overigens wel de bedoeling om altijd eerst zelf te zoeken, zeker als het een domme vraag lijkt
Overigens heb ik je topictitel wat bijgewerkt, lees WOS Policy even door ajb
[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 29-02-2004 20:13 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1