Ik kan een cputje (nieuw) met 50% korting krijgen waarschijnlijk. Best relaxt natuurlijk een keertje. Maar ja, ik heb geen geld om een nieuw moederbord te kopen dus het moet een Celeron of Pentium3 worden. Maar mijn mobo kan alleen tot 100mhz fsb aan. Mijn streven is natuurlijk die 1ghz! Het schijnt alleen dat bijvoorbeeld de Celly700 weinig kans maakt om de 100mhz fsb te halen. Mijn mobo kan trouwens worden ge oc't tot 153 mhz. Maar mijn geheugen is maar weer 100mhz. Wat kan ik het beste doen?
Neemt toch gewoon een P3 joh 800 of zo joh. Daar kan je toch het meeste mee. En dan verder sparen voor 133mhz geheugen. Daar heb je toch veel meer aan. En geheugen kan je ook overklokken. Als je goede kwaliteit hebt kan je misschien best wel de 133 mhz halen met je 100mhz geheugen. Je zou niet de eerste zijn 
ennuh, kan je er ook meer dan 1 krijgen? Aaaaah!?
ennuh, kan je er ook meer dan 1 krijgen? Aaaaah!?
En bijvoorbeeld een cell733? is die op de 1ghz te krijgen?
Ik zie net dat de Celly666
cpu vaak wel op 10x100=1000mhz/1gyg te krijgen is! (www.overclockers.com) is dit waar? iemand ervaring?
mzzl
mzzl
Tja, als het daar staat zal het wel waar zijn. Je kan over het algemeen beter even kijken met wat voorconfiguraties ze dat doen. Heb je meer aan.
En nee, geen ervaring mee, nog niet
En nee, geen ervaring mee, nog niet
Je moet wel kijken wel koeling ze gebruiken eh op www.overclockers.com
vaak zijn de beste resultaten gehaalt met hele zware koeling... vloeibare stikstof ofzo
of zulk soort dingen.... je moet niet naar het hoogste kijken.. je moet naar het gemiddelde kijken....
vaak zijn de beste resultaten gehaalt met hele zware koeling... vloeibare stikstof ofzo
of zulk soort dingen.... je moet niet naar het hoogste kijken.. je moet naar het gemiddelde kijken....
Pagina: 1