Sorry,
Dit is misschien een verwarrende Titel-naam, maar kon niks beters verzinnen.
Ik zocht naar een programma dat handig is voor mijn MP3-Speler.
Ik zet altijd muziek om naar een bepaalde kwaliteit, maar ik wil altijd zo hoog mogelijk.
Dus zoek ik een programma dat als ie ziet dat mijn speler 256mb ruimte heb (mag ook zelf opgegeven worden) en dat ik mijn lijst met muziek heb gemaakt dat ie het omzet naar een mp3/wma formaat zodat ie precies past op mijn MP3-speler en dat ie net vol is.
Bijv. ik heb 30MP3's wat ik erop wil en ik heb 256mb vrij dat ie em op gemiddeld 230kbit/s per mp3 omzet.
Dus dat ie em goed indeeld.
Dit is maar een voorbeeld hoor.. het ligt er natuurlijk ook aan hoelang die nummers zijn, maar dat moet dat programma ook kunnen berekenen enzo
Ik weet niet of zo'n programma bestaat.
Maar zoja, kan iemand me plz een link verwijzen of de programma naam geven?
Dit is misschien een verwarrende Titel-naam, maar kon niks beters verzinnen.
Ik zocht naar een programma dat handig is voor mijn MP3-Speler.
Ik zet altijd muziek om naar een bepaalde kwaliteit, maar ik wil altijd zo hoog mogelijk.
Dus zoek ik een programma dat als ie ziet dat mijn speler 256mb ruimte heb (mag ook zelf opgegeven worden) en dat ik mijn lijst met muziek heb gemaakt dat ie het omzet naar een mp3/wma formaat zodat ie precies past op mijn MP3-speler en dat ie net vol is.
Bijv. ik heb 30MP3's wat ik erop wil en ik heb 256mb vrij dat ie em op gemiddeld 230kbit/s per mp3 omzet.
Dus dat ie em goed indeeld.
Dit is maar een voorbeeld hoor.. het ligt er natuurlijk ook aan hoelang die nummers zijn, maar dat moet dat programma ook kunnen berekenen enzo
Ik weet niet of zo'n programma bestaat.
Maar zoja, kan iemand me plz een link verwijzen of de programma naam geven?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 19:45 ]