[98] Stand-by --> na ontwaken geen reactie muis/toetsenbord*

Pagina: 1
Acties:

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Ik zit hier met een probleem dat ik in de search niet ben tegengekomen. Ik weet ook niet of het aan Windows of het moederbord ligt, dus ik hoop dat ik goed heb gegokt door het hier te posten.

Ik zit hier met een nieuwe computer (verjaardagscadeautje voor mijn moeder :)) en als ik hem in stand-by zet, reageert 'ie wel op de muis door wakker te worden, maar daarna reageert ie niet meer op de muis of het toetsenbord. Als GoT in een venster open staat doet de banner bovenaan het schem het wel gewoon, en als ik een CD-rommetje in de speler doe start het programma gewoon op, maar ik kan niks doen omdat muis/tb geen reactie geven. Ik heb al allerlei upgrades voor windows gedownload, maar dat zijn volgens mij vnl. patches voor beveiligingsproblemen.

asrock K7VM4 mobo, Win 98, muis en tb zitten in de aansluitingen voor muis en tb (dus niet usb).

Zou heel fijn zijn als het probleem voor 7 maart verholpen kon worden, ik wil mamsje natuurlijk wel een werkend cadeautje geven ;).

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoe zijn je ACPI instellingen in windows en in BIOS?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat :)

• Truus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-07-2022
Spider.007 schreef op 29 februari 2004 @ 19:54:
Hoe zijn je ACPI instellingen in windows en in BIOS?
|:( I.p.v. dat ik nou eerst ff in de bios settings kijk....

Suspend to RAM stond op disabled. Heb het op enabled gezet en nu doet alles het gewoon :) Bedankt.

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.