Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
1. Virus?
2. Is het een S-ATA disk? Zo ja: istie aangesloten op een Silicon Image Si3112? Dan kan dat ook je probleem zijn.
Maar een virus lijkt op dit moment de meest waarschijnlijke optie.
Verwijderd
Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM
Misschien moet je je schijf eens aan een andere controller hangen (promise kaartje ofzo) en hem eens volgooien met nutteloze bestanden om te zien wat er gebeurt (wel ff alles backuppen wat wel van belang is
Bij mij was het zeker geen virus, ik had norton draaien en heb hem ook nog eens met andere scanners getest op virussen, niks gevonden.
Bij mij werd het vanzelf opgelost omdat ik van w2k sp2 overging op w2k3.
[ Voor 26% gewijzigd door blobber op 29-02-2004 20:08 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
^^ dit is eigenlijk meer voor blobber maar misschien is dit de probleem van TS ook?5) Als je Windows 2000 draait en een schijf van groter dan 128GB wil gebruiken, dan zul je minimaal SP3 moeten installeren. In sommige gevallen werkt dat zelfs niet, dan zul je een klein reghackje moeten doen om 48bits LBA addressering werkend te krijgen. Voor Windows XP heb je minimaal SP1 nodig en doe eventueel de volgende reghack. In de beide gevallen bestaat overigens nog steeds de eis dat je BIOS tevens de 48bits LBA addressering ondersteunt.
6) Er zijn gevallen bekend dat grote (>128GB) Maxtor schijven correct in de BIOS worden herkend, maar in Windows slechts als 128GB worden gezien, ook al heb je minimaal Win2K SP3 en WinXP SP1 geïnstalleerd. De exacte oorzaak is vooralsnog onbekend, maar dit probleem is gelukkig wel te oplossen met Maxtor Big Drive Enabler.
dit is allemaal na te lezen in FAQ. TS wordt je hdd goed weergegeven?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 09:09 ]
Verrek, ik dacht dat je er met w2k sp2 erop en de reghack er al was,, blijkt dat je w2k sp3 of hoger moet hebbenVerwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 09:08:
[...]
^^ dit is eigenlijk meer voor blobber maar misschien is dit de probleem van TS ook?
dit is allemaal na te lezen in FAQ. TS wordt je hdd goed weergegeven?
Wel bizar, windows zag hem wel als 160 gb, maar handelde er niet naar
Anyway, weer wat bijgeleerd
[ Voor 80% gewijzigd door blobber op 01-03-2004 14:32 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 14:40 ]