Toon posts:

HL/CS Net_sendpacket error: no error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje, we hebben morgen een HL/CS LAN hier thuis, en hebben nu 3 pc's aangesloten dmv een sweex 8 port switch. 2 pc's met OS windows XP en de ander met windows 98. Als de windows 98 pc een CS game maakt, kan ik die niet joinen. en als een XP pc een CS server maakt, en de windows 98 pc gaat joinen krijg ik de fout: Net_sendpacket error: no error.

Wat kan ik hieraan doen? hebben de 2 pc's een conflict ofsow??

andere topics al gelezen met oplossingen maar werkten allemaal niet

plz help!! _/-\o_

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Dit is echt zo'n kut probleem :P
Zelf heb ik 'm anderhalf jaar geleden ook een tijdje gehad (zie: [rml][ CS]Net_Packet Senderror: No Error :?[/rml]) en eigenlijk nooit een oplossing ervoor gevonden. Maar iemand gaf in dat topic een tip die bij jou misschien wel kan werken: controleer of je netwerkinstellingen goed staan.

Zelf had ik niks aan die tip, aangezien ik geen (thuis)netwerk heb, maar aangezien je zelf een LAN houdt moet je wel een netwerk hebben ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hoe weet ik dat ze goed staan? 8)7

• Hahn
Dat is een goede :+ Misschien even controleren of ze bij alle (3) de pc's hetzelfde staan? :)

Verwijderd

Topicstarter
kun je wat preciezer zijn?

tcp/ip staan allemaal op automatisch verkrijgen
wat moet er verder nog gelijk staan? 8)7

• Hahn
Om eerlijk te zijn weet ik het zelf ook niet, want ik heb zelf geen netwerk, waardoor ik er ook bar weinig verstand van heb :P Het leek me alleen een goede tip aangezien jij wel een netwerk hebt ;)

En bij mij is dit probleem eigenlijk uit zichzelf verdwenen, dus echt veel tips kan ik niet geven. Ik zou er alleen wel voor zorgen dat er zo min mogelijk programma's draaien tijdens dat je speelt, want anders onderbreekt het misschien je verbinding.

[ Voor 40% gewijzigd door Hahn op 29-02-2004 19:46 ]

Pagina: 1