Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

3-pins molex output

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na al zo vaak andere kleuren bij 3-pins molexes te gezien te hebben en elke keer heeft een andere kleur een andere waarde, wil ik nou is vast hebben staan welk punt bij welke spanning hoort...

Ik heb hier ff een tekeningetje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/3pin-molex.JPG

als iemand nou even de waardes er bij wil zetten...

kan ie misschien ook in de FaQ... want ik heb nog nergens op internet de pin-out er van gevonden.. en ik neem aan dat er ook andere mensen vaak tegen aan lopen...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

1e = ground
2e = 12V
3e = rpm uitlezing

Verwijderd

Topicstarter
dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/3pin-molexs.JPG

?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

jup

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Heeft hij het over de plug van de fans? Of over zo'n plug voor aan een floppydrive? :+

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 13:09

BioHazard

*\o/*

Fan plug :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

KewlKiddo schreef op 29 februari 2004 @ 19:32:
Heeft hij het over de plug van de fans? Of over zo'n plug voor aan een floppydrive? :+
Floppy heeft er 4, fan 3 ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dit soort dingen staan over het algemeen in het boekje van je moederbord. Gebruik je een adaptertje, dan kun je ervan uitgaan dat rood de plus is, en zwart de min.
Read the fine manual dus. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.