Aargh ! help !!

29gb aan games, data, films etc... alles verloren !!
Met pmp 8 ja, wat ik wou doen was De C schijf Resizen (dus 2gb kleiner) en die 2gb gebruiken voor win98se, nu had ik de wizzard gebruikt en hij hestarte netjes op, maar, toen kreeg ik geen beeld meer en zag wel activiteit van de hd. Na een poosje (half uur) deed die nix meer en drukte paar keer op enter / spatie.. ook nix, dus uit dat ding. Hij start weer op , Nieuwe partitie wordt gedeeltelijk herkend (1gb van de2) en ik ben mijn E schijf (dus partitie 2) helemaal kwijt
gvd,, is er hier een oplossing voor om dit hele process terug te draaien ?
Thank god, dan zal ik nooit meer PMP gebruiken!

29gb aan games, data, films etc... alles verloren !!
Met pmp 8 ja, wat ik wou doen was De C schijf Resizen (dus 2gb kleiner) en die 2gb gebruiken voor win98se, nu had ik de wizzard gebruikt en hij hestarte netjes op, maar, toen kreeg ik geen beeld meer en zag wel activiteit van de hd. Na een poosje (half uur) deed die nix meer en drukte paar keer op enter / spatie.. ook nix, dus uit dat ding. Hij start weer op , Nieuwe partitie wordt gedeeltelijk herkend (1gb van de2) en ik ben mijn E schijf (dus partitie 2) helemaal kwijt
gvd,, is er hier een oplossing voor om dit hele process terug te draaien ?
Thank god, dan zal ik nooit meer PMP gebruiken!
Contact PowerQuest technical support for help in recovering data from a PqRP partition.
Copyright © 1994-2002 PowerQuest Corporation. All rights reserved.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 19:03 ]