Toon posts:

Dual boot verkloot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aargh ! help !!

Afbeeldingslocatie: http://www.rotterdawm.com/uploadx/images/2568.jpg

29gb aan games, data, films etc... alles verloren !!

Met pmp 8 ja, wat ik wou doen was De C schijf Resizen (dus 2gb kleiner) en die 2gb gebruiken voor win98se, nu had ik de wizzard gebruikt en hij hestarte netjes op, maar, toen kreeg ik geen beeld meer en zag wel activiteit van de hd. Na een poosje (half uur) deed die nix meer en drukte paar keer op enter / spatie.. ook nix, dus uit dat ding. Hij start weer op , Nieuwe partitie wordt gedeeltelijk herkend (1gb van de2) en ik ben mijn E schijf (dus partitie 2) helemaal kwijt :'(

gvd,, is er hier een oplossing voor om dit hele process terug te draaien ?

Thank god, dan zal ik nooit meer PMP gebruiken!
Contact PowerQuest technical support for help in recovering data from a PqRP partition.

Copyright © 1994-2002 PowerQuest Corporation. All rights reserved.
:'(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 19:03 ]

Verwijderd

je quote het zelf al, bel de support :?

Verwijderd

heb dit zelf ook een keer gehad... vriend van me die erg handig is met linux kwam er achter dat er wat bestanden opgeslagen waren door PM als tijdelijke bestanden, die kon hij toen terugzetten/converteren, maar hoe :?

Weet dus alleen dat er nog een redelijke kans is om het een en ander te redden, weet alleen niet hoe... succes!

EDIT: als ik het goed zie wilde je w98SE installeren NA win xp? dit kan niet, w98 kent wxp niet en zal dan de boot-files overschrijven....
Goede aanpak is (zoals ook in de faq staat) op volgorde van leeftijd, dus eerst w98 en dan wxp

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 19:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb dus een solution gevonden,, sorry voor m'n chaos :P

Ik heb PTEDIT.exe van ftp://ftp.powerquest.com gedowned en daarmee moet je de partitie omzetten (naar ntfs in mijngeval) het is idd een backup , maar ga het nu proberen.

edit
shiittttt,, dat is ook al niet goed gegaan :'( Ik krijg nu een unformatted 29gb partitie erbij :S ...

Lang leve de FAQ!! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 20:10 ]

• Oinki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2012
Je hebt een aantal recovery programma's.

Ff googlen en je vind de namen ervan.

Hiermee kan je zolang je maar niet te vaak een uitgebreide format hebt gedaan wel data terughalen.