webmail applicatie gezocht

Pagina: 1
Acties:

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-08 13:09
Beste tweakertjes,
ik ben opzoek naar een zeer goed pop check script.
Het liefst 1 die niet alles via apache op m'n server zet (zodat m'n server niet overloopt en ik het ook niet meer kan verwijderen)
En 2 een beetje een fatsoenlijk design heeft.

Ik wil deze gewoon op me host zetten, en dus niet vanaf de server installeren.
(ik ben namelijk niet de eigenaar van de server, het is gewoon een professionele host..)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-08 12:52
Er zijn heel veel pop checkers te vinden die geen server nodig hebben om te draaien, ga bijvoorbeeld maar eens [search=pop checker]. Mailwasher is een goed voorbeeld :)

The devil is in the details.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Outtray is ook wel een netjes programma :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• sjobiscity
ja ik heb echt al gezocht, maar het niet kunnen vinden..:(
iemand nog andere? squirrel mail heb ik al geprobeerd.. maar volgens mij moet het beter kunnen :)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Wat zoek je nu eigenlijk?
Squirrelmail is een webmail applicatie, niet een popchecker.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• sjobiscity
dan bedoel ik een webmailapplicatie..
net als uebimiau

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Dan pas ik de topictitel wat aan, want de meeste mensen denken aan wat anders als ze 'pop checker' horen. ;)
Zijn er overigens nog speciale eisen die je hebt, zoals scripttaal (alleen PHP bijv)?

Horde is misschien ook een optie :)

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:43
sjobiscity schreef op 29 februari 2004 @ 21:46:
dan bedoel ik een webmailapplicatie..
net als uebimiau
Ik gebruik uebimiau en ben erg tevree.

heb de layout zelf helemaal omgebouwd; is eitje, werkt met templates

• sjobiscity
ja ik wil het liefst wel php draaien, de rest heb ik niet zo heel veel kaas van gegeten, ondanks dat het wel veel opmekaar lijkt vaak..
en dat uebi is idd erg mooi, maar dat liet volgens mij alles op de server staan ofzo, binnen de korste keren stond me 25mb helemaal vol!!

ps dat horde is idd mooi! ben het nu aan het checken, maar dat is wel erg uitgebreid zeg! een kalender functie is misschien wat overdreven..
iig erg bedankt voor alles reacties _/-\o_
hmm dat horde is idd top, maar dat is me veel te uitgebreid.. een forum, een newsserver.. t gaat me net iets te ver 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door sjobiscity op 29-02-2004 22:28 ]

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:20

Kvn

Je kan een limiet instellen per mailbox enzo bij Uebimiau, en wat instellingen over het verwijderen van mail. Kijk daar eens naar. Want dat is wel wat je wilt denk ik :)

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

http://sourceforge.net/projects/squirrelmail/

Net gevonden op Sourceforge.net. Was even aan het browsen.

(homepage: http://squirrelmail.org/)

[ Voor 16% gewijzigd door Schonhose op 01-03-2004 14:29 ]

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 14:49

André

Analytics dude

Wat wil je er mee dan? Als het alleen is om je mail te checken kan dat ook op www.mail2web.com.

• sjobiscity
ik heb uebimiau geinstalleerd, en dat werkt idd erg lekker!
ik had toen denk ik toch wat verkeerd ingesteld ofzo, want ik gebruik nu maar 50 kb / account ofzo..
alleen heeft squirrelmail 2 mappen neergezet die ik met geen mogelijkheid meer wegkrijg :S
ik denk dat ie ze met een account erop heeft gezet waar ik geen rechten over heb ofzo.. maar goed als het erop gezet kan worden moet het er ook afgehaald kunnen worden.. iemand enig idee?

Verwijderd

Ik ben nu aan het proberen om UebiMiau te installeren.

Op mijn desktop werkt het bijna helemaal. Ik kan inloggen in mijn mailbox. Als ik echter een e-mail wil verzenden lukt dit niet. Ik krijg de melding:
"De e-mail kon niet verzonden worden..."

ik heb hem ingesteld om de mail functie van php te gebruiken. maar ook smtp en sendmail werken niet. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Verder heb ik het geupload naar de server waarop ik het wil gaan gebruiken, maar daar kan ik niet eens inloggen. Ik kom telkens weer terug bij het loginscherm.
Dit terwijl mijn login gegevens zeker kloppen....

Iemand ideen?

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 08:57

TwoR

Gekleurde stippen

Tja, ik gebruik Horde, maar dan niet alle functies echt alleen het email en adres boek gedeelte en dat werkt echt perfect! Het is snel ziet er netjes uit en gebruikt weinig band breedte omdat er bijna geen gebruik wordt gemaakt van plaatjes.

[ Voor 14% gewijzigd door TwoR op 07-06-2004 14:14 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-08 08:55
Squirrelmail werkt gewoon relaxed.
Draait hier icm Fetchmail, Apache, PHP, courier-imap en maildir.
Thuis lees ik gewoon met outlook imap clients van iedere pc/laptop.
Als ik op reis ben of op het werk, lees ik via squirrel dezelfde mailbox ;)

Verwijderd

Ik wilde dus eerst ook sqirrelmail gebruiken, maar de server waar het op moet gaan draaien ondersteund alleen pop mail...

Zal ook eens kijken naar horde, maar hoorde dat dat wel heel erg uitgebreid was...

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:40

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Uebimiauw is echt goed. Erg gebruiksvriendelijk en mooie en overzichtelijke templates. Geeft wel aan dat er al 5kb aan mails erin staat wat niet het geval is maar dat maakt me niet zo uit op me hosting. (ligt aan me serverinstellingen van DirectAdmin lijkte me zo ;)).
Vooral die naam al vind ik grappig en het logo ;)

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 07-06-2004 14:43 ]

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

Verwijderd

Ik gebruik zelf ook horde het is echt een super webmail script
Pagina: 1