MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X
De Groningse beer
Misschien dat het aan de locatie ligt.ParagonEnschede schreef op 29 februari 2004 @ 18:43:
Vanmiddag niks geen last, maar hij blijft hier inmiddels ook op ontvangen hangen.
Ik zit in de randstad.
Eh, toevallig nu net helemaal geen probleem meer.
[ Voor 60% gewijzigd door ParagonEnschede op 29-02-2004 18:56 ]
De Groningse beer
En nu doet ie het hier ook weer
[ Voor 15% gewijzigd door Winnetou op 29-02-2004 19:13 ]
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
ja inderdaad, die server is gewoon volop overbelast,
vanacht om 4 uur deed hij het gewoon snel en gratis (
overdag met zware moeite, en nu kom ik er helemaal niet meer door,
over een uurtje nog eens proberen als iedereen tv aan het kijken is
heeft er iemand BTW nog leuke dataverkeertrekkende imode sites voor mij?
Mijn tip voor jullie is www.polyphonicringtonez.com/wap gratis heel veel goede ringtones
[ Voor 27% gewijzigd door D4V3 op 29-02-2004 20:38 ]
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
Mijn vraag is, wat doen jullie nou allemaal op imode. Vooral nu je het even voor een dag gratis kan doen. Betalen jullie dan ook massaal voor al de sites? Ik betaal af en toe als ik weer eens een leuke spelletje zie of voor wat ringtonen, maar daar blijft het wel bij. Oja, ben ook nog lid van de anwb site voor online routeplanner.
Ik vindt imode helemaal niks, heb na de gratis periode van 3 maanden gelijk de goedkoopste databundel gekozen.Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 20:42:
Ik heb nu ook ruim een half jaar Imode, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wat ik nou eigenlijk allemaal moet bekijken via imode. Voor veel sites moet je eerst geld betalen voor dat je de informatie wil hebben waar je naar zoekt.
Mijn vraag is, wat doen jullie nou allemaal op imode. Vooral nu je het even voor een dag gratis kan doen. Betalen jullie dan ook massaal voor al de sites? Ik betaal af en toe als ik weer eens een leuke spelletje zie of voor wat ringtonen, maar daar blijft het wel bij. Oja, ben ook nog lid van de anwb site voor online routeplanner.
En als ik 1 jaar verder ben stop ik met het imodeabonnement.
Als ik het heel soms wil gebruiken werkt het niet zoals vandaag.
Van de gratis bundel 17,5 mb die ik kreeg toen ik starte heb ik nog geen 2mb verbruikt.
Ja, da's wel ongeveer wat ik doe
De Groningse beer
De telefoongids is het enige wat ik ook handig vindt van imode, verder verstuur ik spelletjes en andere dingen via infrarood.ParagonEnschede schreef op 29 februari 2004 @ 20:57:
Ik gebruik imode voor Teleteks (het enige waar ik voor wil lappen), voor Tnet, /., mijn eigen online agenda (TUTOS beetje ongegooid, werkt nu best aardig.), spelletje downloaden enkel, Google, telefoongids (super handig) mail checken, MSN vanuit de trein.
Verwijderd
MSN? kan dat ook? Vet! Teletekst lijk me ook wel handig en als Tnet tweakers is dan moet ik daar ook maar lid van worden.ParagonEnschede schreef op 29 februari 2004 @ 20:57:
Ik gebruik imode voor Teleteks (het enige waar ik voor wil lappen), voor Tnet, /., mijn eigen online agenda (TUTOS beetje ongegooid, werkt nu best aardig.), spelletje downloaden enkel, Google, telefoongids (super handig) mail checken, MSN vanuit de trein.
MSN moet ook kunnen en tweakersnet heeft dacht ik een wappaginaVerwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:02:
[...]
MSN? kan dat ook? Vet! Teletekst lijk me ook wel handig en als Tnet tweakers is dan moet ik daar ook maar lid van worden.
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
PDA pagina is veel mooier op imode.tstrik schreef op 29 februari 2004 @ 21:06:
[...]
MSN moet ook kunnen en tweakersnet heeft dacht ik een wappagina
Ik gebruik imode voor treinvertragingen onderweg, routeplanne (OV en auto), msn/icq onderweg, lezen van webmail en imail onderweg. Verder ook de fok! frontpage, af en toe on-line woordenboek (incl. vertalen in diverse talen), tuftufclub voor de snelheidscontroles en rabo-mobiel voor saldo info en het maken van overschrijvingen onderweg.
enige waar ik voor betaal is een goede spelletjessite en teletext.
Veel gratis diensten zijn trouwens te vinden op www.startspot.nl/i
En ontopic: ja, ik heb vanavond ook last van overbelaste servers gehad.
Daarom denk ik dat dit voor KPN een goede test is om de grenzen en knelpunten van het netwerk te vinden. Bovendien goed om mensen eens i-mode te laten surfen zonder dat het geld kost.
Ik gebruik het zelf dusdanig vaan dat ik aan het eind van de maand op 4,5 a 5,5 MB uit kom.
Ben toch benieuwd wat KPN aan date verstuurd heeft vandaag... zou 150.000 * 0,5MB een beetje in de richting komen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 23:00 ]