Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
1
| display:none; |
maar
1
| display: |
Dus de display waarde legen en niet op block zetten. IE mac en Safari hebben hetzelfde probleem overigens.
Verwijderd
Iets ranzigs als dit extra achter in je functie lost het wel op:
var ta=document.getElementsByTagName('table')[0];
ta.innerHTML=ta.innerHTML;
Bedenk trouwens wel dat een tabel cel van nature een display:table-cell heeft in mozilla, dus het op display:block zetten ervan kan je ook nog andere verrassingen bezorgen.
Oops, ik heb over het hoofd gezien dat het table-row, was en inderdaad dan werkt die wel goed.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 19:42 ]
De enige browser die hiermee bugt is IE...
[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 29-02-2004 19:01 ]
Intentionally left blank
Ik heb deze code geschrevn om divjes te laten verdwijnen en te verschijnen, maar verwachte dat het exact hetzelfde zou werken bij tables. Dit is dus blijkbaar niet het geval....
Ik ga de code voor tables herschrijven en zal hem hierna neerdumpen voor het nageslagt
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Verwijderd
Nee is geen bug, zover ik weet (is een paar keer langsgekomen op bugzilla) zijn deze allemaal INVALID (voorbeeld: http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=177917 )Clay schreef op 29 februari 2004 @ 18:57:
hmz. als je de display voor moz wisselt tussen table-row en none werkt het schitterend. Aan de ene kant zal het idd een bug zijn, aan de andere moet je eigenlijk wel table-row gebruiken