Toon posts:

SOHO router Connectie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een TARGET INTERNET BROADBAND ROUTER SOHO-IS104. Met @home basis. Ik had deze thread al gezien: [rml][ router] SOHO router connectie problemen[/rml] , maar daar werd het probleem niet verholpen. Soms gaat het dagen goed, En dan ist het iedere dag raak, Dat internet eruit vliegt. Ik moet dan het stroom van de router eraf halen, En weer erop zetten. Dan ff wachten, En internet doet het weer!
Hoe kan ik dit oplossen? want binnekort ga ik overnaar Breedband, En dan wil ik dus wel fatsoenlijk internet!

Verwijderd

Firmwareupdate al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, Ik ben bang dat het dan verkeerd gaat. (heb van mijn broer verhalen gehoort dat de router helemaal kapot was)

Verwijderd

Ja, dat kan gebeuren. Maar als je gewoon normaal volgens de regels flasht moet het goedgaan. En anders kun je een fatsoenlijke router kopen :P

Maar wees even realistisch - voor dit soort problemen is er geen oplossing in principe. Het is gewoon een samenloop van omstandigheden en zolang je die omstandigheden niet kan veranderen verandert de situatie ook niet. En een firmwareupdate is zo'n beetje de enige makkelijke verandering die je kunt maken.

Verwijderd

Topicstarter
oke, Ik heb hem geflasht. En het is dus goedgegaan. Nu hopen dat internet er niet meer uitvliegt !!