Ik heb bijna een jaar terug een glowwire van www.xxlcases.nl in een keyboard gemod, en het ding halfslachtig aangesloten (kabel via een open sleuf aan de achterkant van de PC naar de een baybus met schakelaartjes voorin).
Een paar maanden geleden heb ik het eraf gehaald omdat ik mijn kast grondig ging verbouwen. Dat is onderhand klaar, maar nu ik mijn glowwire weer aan wil sluiten, doet hij het niet meer
Er zit dus ook een inverter (?) bij, een klein zwart dingetje van 3x3 cm, die, als de glowwire aanstaat, heel zacht zoemt. Die zoemt nu niet, dus ik denk dat dat ding kapot is. Het heeft gewoon een paar maanden in een la gelegen
Ik snap het niet, plus en min al omgedraaid, maar geen succes.
Heeft iemand anders dit al eens gehad?
Een paar maanden geleden heb ik het eraf gehaald omdat ik mijn kast grondig ging verbouwen. Dat is onderhand klaar, maar nu ik mijn glowwire weer aan wil sluiten, doet hij het niet meer
Er zit dus ook een inverter (?) bij, een klein zwart dingetje van 3x3 cm, die, als de glowwire aanstaat, heel zacht zoemt. Die zoemt nu niet, dus ik denk dat dat ding kapot is. Het heeft gewoon een paar maanden in een la gelegen
Ik snap het niet, plus en min al omgedraaid, maar geen succes.
Heeft iemand anders dit al eens gehad?