Toon posts:

beeldscherm slaapstand in het spel RF2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ello...

Ik heb het probleem dat het spel 'Red Faction2' bij mij in slaapstand gaat als ik hem wil starten. Waardoor ik me pc moet rebooten nog geen oplossing ervoor weet iemand hoe ik dit moet oplossenz?

Greetz. Mortier

specs: amd 2000+ athlon
g-force fx 5200 agp8x
384 mb geheugen

iets wat je moet weten zeg het even

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heeft het spel zelf een slaapstand of doet Windows dat gewoon zelf :? Heb je al eens geprobeerd om bij de energie-instellingen in Windows alles zo in te stellen dat je computer zichzelf niet na een tijdje standby zet of afsluit?

Nieuwe drivers voor je videokaart zijn trouwens ook aan te raden als je die nog niet hebt ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is van windows zelf.En niet in het spel zelf, en het gebeurt elke keer wanneer ik het spel opstart. videodrivers zal ik proberen maar heb die al (misschien zijn er nieuwe) en ik heb op het moment directx 9.0b

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
dat is een bekend probleem :P
krijg je als een programma een refreshrate instelt die je monitor niet aankan.
komt heel vaak voor bij spellen die 640*480 menu's gebruiken icm winXP.
ik heb er hier ook last van bij HL, RTR3 en Commando's3

oplossing is een refreshrate fix te downloaden.
"Reforce" is een goede.

[ Voor 6% gewijzigd door RocketKoen op 29-02-2004 19:02 ]

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Uh okey kun je me de links geven welke ik moet hebben, voor mijn videokaart want heb want rond gekeken maar heb nog steeds ehtzelfde probleem, denk dat ik het niet goed doe ... Dus zeg welke progjes ik moet hebben (via link) en hoe ik het aanzet en al dat priegel gebeuren

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar is l opgelost ik moest bij xp RECHTERMUISKNOP>EIGENSCHAPPEN>INSTELLINGEN>GEAVANCEERD>BEELDSCHERM> moest ik inplaats van 75 hertz naar 60 doen... O-)
Pagina: 1