probleem 1: Ik heb net een divxje via command(dos) verwijdert omdat het in xp zelf niet mogelijk was(het bestand was in gebruik oid). dit bestand zelf was +-700mb.
hierna keek ik naar mn overgeleven ruimte op mn schijf. ik heb dus een 10 gig schijfje draaien, waarop voordat het bestand verwijdert werd 1.7 gig vrij was, en nadat het bestand verwijdert was precies hetzelfde bleef(en ja, de prullenbak is leeg
).
probleem 2: vervolgens selecteerde ik in c: alle bestanden en mappen en bij eigenschappen gaf het aan dat deze bestanden en mappen maar 5,57 GB (5.981.811.510 bytes) gebruikte
en bij 'deze computer' geeft hij aan dat ie 7,74 GB (8.313.163.776 bytes) gebruikt van mn 10 gig schijf.... ik mis dus nogal wat ruimte. iemand enig idee hoe dit mogelijk is, en hoe dit op te lossen is?
misschien een nuttig detail: ik gebruik ntfs bestandsysteem
hierna keek ik naar mn overgeleven ruimte op mn schijf. ik heb dus een 10 gig schijfje draaien, waarop voordat het bestand verwijdert werd 1.7 gig vrij was, en nadat het bestand verwijdert was precies hetzelfde bleef(en ja, de prullenbak is leeg
probleem 2: vervolgens selecteerde ik in c: alle bestanden en mappen en bij eigenschappen gaf het aan dat deze bestanden en mappen maar 5,57 GB (5.981.811.510 bytes) gebruikte
misschien een nuttig detail: ik gebruik ntfs bestandsysteem