Ik ben nu bezig met een Lotus Notes database. Deze database staat lokaal. Op de homepage moet hij verwijzen naar een .html pagina, met daarin een script, welke die opent met een pop-up.
In dit script staat: window.opener.document.location.href, maar hij geeft niet aan wat de waarde is van de parent.
Iemand enig idee hoe ik de url uit de parent van de opener haal?
Ik heb dus o.a. het volgende in de betreffende pop-up staan:
currentLocationOpener = window.opener.document.location.href;
alert(currentLocationOpener);
En die geeft een lege waarde aan....
Ik snap er niets van
Het script die de pop-up opent:
var url_popup_location = 'C:/Lotus/Notes/Data/popup_invitation_nl.htm';
window.open(url_popup_location+"?uid="+metrixlab_userID,'PopupMetrixLab','scrollbars=no,toolbar=no,menubar=no,width=361,height=355');
Het probleem ligt volgens mij bij het feit dat een lokale notes-database wordt geopend onder localhost en nu heb ik een verwijzing gedaan naar c:/ om een window te openen. Dit zijn eigen twee verschillende domeinen of niet?
Iemand enig diee hoe ik dit oplos?
In dit script staat: window.opener.document.location.href, maar hij geeft niet aan wat de waarde is van de parent.
Iemand enig idee hoe ik de url uit de parent van de opener haal?
Ik heb dus o.a. het volgende in de betreffende pop-up staan:
currentLocationOpener = window.opener.document.location.href;
alert(currentLocationOpener);
En die geeft een lege waarde aan....
Ik snap er niets van
Het script die de pop-up opent:
var url_popup_location = 'C:/Lotus/Notes/Data/popup_invitation_nl.htm';
window.open(url_popup_location+"?uid="+metrixlab_userID,'PopupMetrixLab','scrollbars=no,toolbar=no,menubar=no,width=361,height=355');
Het probleem ligt volgens mij bij het feit dat een lokale notes-database wordt geopend onder localhost en nu heb ik een verwijzing gedaan naar c:/ om een window te openen. Dit zijn eigen twee verschillende domeinen of niet?
Iemand enig diee hoe ik dit oplos?