Het is me onder Windows al opgevallen onder zowel Netscape / Mozilla als Internet Explorer dat je onder 1 browser-sessie maar twee dingen tegelijk kan downloaden (zowel het openen van een pagina als het downloaden van een bestand). Ik had het idee dat dat een instelling zou zijn van Windows, maar het verbaast me dat ik er nu achter kom dat ook Mozilla onder Linux maar maximaal 2 downloads tegelijk mogelijk maakt (als ik een derde download wil starten door bijv. shift+click link te down, moet ik wachten tot 1 van de 2 lopende downloads klaar is).
Als ik een tweede browser ernaast opstart, kan ik wel weer nieuwe downloads starten, maar wederom slechts 2!
Waar zit deze instelling? Kennelijk niet in je OS, niet in je browser, op de server lijkt me heel sterk, want ik heb het op meerdere (alle?) servers, misschien zelfs een van de protocollen???
Als ik een tweede browser ernaast opstart, kan ik wel weer nieuwe downloads starten, maar wederom slechts 2!
Waar zit deze instelling? Kennelijk niet in je OS, niet in je browser, op de server lijkt me heel sterk, want ik heb het op meerdere (alle?) servers, misschien zelfs een van de protocollen???