Toon posts:

Battlefield + punkbuster server = crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb battlefield 1942 geinstalleerd en wil ik dus online spelen maar zodra ik in een server wil komen waar een punkbuster (anti-cheat) opzit dan reboot mijn PC vanzelf.
Nu heb ik de volgende stappen al ondernomen om dit probleem te verhelpen maar ik kom er echt niet uit :'(

Heb punkbuster geinstalleerd met de 1.6 patch van BF1942 en daarna geprobeerd maar dat heeft niets geholpen. Ik ben daarna na de site gegaan van punkbusters en heb met de hand de nieuwe updates er bij gezet maar dat heeft ook geen resultaat gehad.

Wordt er beetje ziek van eigenlijk want de meeste servers draaien punkbuster.
Wie heeft er een oplossing voor dit probleem ??

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-01 09:56

SNEAK-NL

galloooooooooooo

PB wel aangezet in de ingame browser :?

zo niet dan mag je dat wel even doen, staat standaard uit namelijk ;)

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-02 21:43
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 16:48:
Hallo,

Ik heb battlefield 1942 geinstalleerd en wil ik dus online spelen maar zodra ik in een server wil komen waar een punkbuster (anti-cheat) opzit dan reboot mijn PC vanzelf.
Nu heb ik de volgende stappen al ondernomen om dit probleem te verhelpen maar ik kom er echt niet uit :'(

Heb punkbuster geinstalleerd met de 1.6 patch van BF1942 en daarna geprobeerd maar dat heeft niets geholpen. Ik ben daarna na de site gegaan van punkbusters en heb met de hand de nieuwe updates er bij gezet maar dat heeft ook geen resultaat gehad.

Wordt er beetje ziek van eigenlijk want de meeste servers draaien punkbuster.
Wie heeft er een oplossing voor dit probleem ??
Ik heb dus inderdaad ook hetzelfde probleem, eigenlijk heel vaag want voordat ik een reinstall deed draaide alles prima, handmatig updaten biedt ook geen uitkomst

Verwijderd

Topicstarter
Roytjuh schreef op 29 februari 2004 @ 17:08:
PB wel aangezet in de ingame browser :?

zo niet dan mag je dat wel even doen, staat standaard uit namelijk ;)
ja deze heb ik wel aangezet maar dat haalt dus ook niks uit.

Verwijderd

Topicstarter
verkeerd gelezen

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 19:18 ]