Ik heb een laptop (Fujitsu Siemens Lifebook E-Series 6540) querty toetsenbord (intern), waar ik enkele toetsen niet aan de praat krijg.
De tekens die boven de cijfers staan die je normaal met Alt Gr moet spreken staan, krijg ik dus niet aan de praat.
Bij wijze van vb neem ik de toets met de 8 op.
De acht krijg ik dus aan de praat --> gewoon desbetreffende toets indrukken
De * staat er boven dus gewoon met shift
Maar dan heb ik naast de 8 nog een kleine 8 (dus rechtsonderaan de toets) en een 3/4 symbool (rechtsbovenaan de toets).
Weet iemand hoe je die symbolen kunt weergeven?
Ik dacht normaal gezien met Alt Gr, maar dat werkt dus niet.
De toetsenbord indeling staat trouwens op "Standard 101/102-Key or Microsoft Natural PS/2 Keyboard" maar dit kan ik niet veranderen aangezien ik geen drivers van dit toetsenbord zelf heb.
Is er voor dit soort van toetsenborden een speciaal soort driver nodig misschien aangezien ik de toetsen die hierop staan nog nooit op een extern toetsenbord heb zien staan?
Het is trouwens een 2e hands laptop, en ik de cdrom ervan niet meer.
De tekens die boven de cijfers staan die je normaal met Alt Gr moet spreken staan, krijg ik dus niet aan de praat.
Bij wijze van vb neem ik de toets met de 8 op.
De acht krijg ik dus aan de praat --> gewoon desbetreffende toets indrukken
De * staat er boven dus gewoon met shift
Maar dan heb ik naast de 8 nog een kleine 8 (dus rechtsonderaan de toets) en een 3/4 symbool (rechtsbovenaan de toets).
Weet iemand hoe je die symbolen kunt weergeven?
Ik dacht normaal gezien met Alt Gr, maar dat werkt dus niet.
De toetsenbord indeling staat trouwens op "Standard 101/102-Key or Microsoft Natural PS/2 Keyboard" maar dit kan ik niet veranderen aangezien ik geen drivers van dit toetsenbord zelf heb.
Is er voor dit soort van toetsenborden een speciaal soort driver nodig misschien aangezien ik de toetsen die hierop staan nog nooit op een extern toetsenbord heb zien staan?
Het is trouwens een 2e hands laptop, en ik de cdrom ervan niet meer.