Toon posts:

admin mod hlsw (cs 1.5)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het zit zo, ik heb admin acces op een public server(cs 1.5), maar ik heb gehoord dat er een plugin of patch is voor HLSW dat je met admin mod buiten het spel om (in HLSW) de server kan besturen(zonder het Rcon password te hebben); pm's geven, kicken, bannen etc etc.. Net zoals je met Rcon in HLSW de server kan besturen..misschien wat minder uitgebreid, maar toch

Weet iemand toevallig of dit ergens te verkrijgen is ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Voldoet je topic van afgelopen vrijdag niet meer soms: Counterstrike 1.5 admin mod tools :?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op 29 februari 2004 @ 15:57:
Voldoet je topic van afgelopen vrijdag niet meer soms: Counterstrike 1.5 admin mod tools :?
aangezien ik daar amper goed antwoord heb gehad, en diegene die het me zou passen dat niet heeft gedaan i.v.m probleempje,s vraag ik het nog een keer;niemand reply'd meer op die vorige topic dus .. :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Na 24 uur is het toegestaan om je topic te kicken, zomaar een nieuw topic openen mag echter niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 29-02-2004 16:01 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
kheb liever gewoon een duidelijk antwoord op mijn vraag....... hier heb ik ook weinig aan..

Verwijderd

Topicstarter
iemand die wat weet ????? :S

Verwijderd

Je oude topic doet het nog steeds hoor -> Counterstrike 1.5 admin mod tools

Verder is het niet de bedoeling dat je je topic binnen 24 uur weer onder de aandacht brengt. Dat komt een beetje opdringerig over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.