Hallo, Ik zit met een vervelend probleem. Wil mijn pc opstarten vandaag, geen windows kom tijdens het starten met een blauw scherm wat zo snel weg is dat je het niet kan lezen. Dus F8 en veilige modus, ook niks. Laats bekende configuratie, ook niks. Dan maar opnieuw installeren. Tijdens installatie van windows gaat deze de schijf onderzoeken zodat je de partitie kan selecteren, hier blijft de installatie hangen.
Nu heb ik deze schijf in een ander systeem zitten. Hij wordt door windows wel herkent in het apparaatbeheer, Maar niet in verkenner. Ook onder schijfbeheer wordt de schijf niet herkent. Als ik partition magic 8 opstart, komt deze met de melding "partition table is bad" en start niet op.
Heeft iemand ervaring met dit probleem of heb ik een serieus probleem en moet ik naar de leverancier??
Alvast bedankt.
Nu heb ik deze schijf in een ander systeem zitten. Hij wordt door windows wel herkent in het apparaatbeheer, Maar niet in verkenner. Ook onder schijfbeheer wordt de schijf niet herkent. Als ik partition magic 8 opstart, komt deze met de melding "partition table is bad" en start niet op.
Heeft iemand ervaring met dit probleem of heb ik een serieus probleem en moet ik naar de leverancier??
Alvast bedankt.