Philips 190B4CS

Pagina: 1
Acties:

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09
19-inch SXGA LCD-monitor met het allernieuwste supercompacte behuizingsontwerp

De 190B4CS maakt deel uit van onze nieuwe generatie LCD-monitoren, met een groot aantal vernieuwende kenmerken. Deze monitoren zijn speciaal ontworpen voor de meest veeleisende zakelijke gebruikers. Ze zijn afgestemd op de behoeften van klanten die ultieme flexibiliteit wensen bij het plaatsen en stationeren van beeldschermen.

Doordat de behuizing van de 190B4CS extreem compact is, neemt de monitor, ondanks de ingebouwde voeding, weinig plaats in. De slimme combinatie van hoogte-instelling en kantel- en zwenkfuncties wordt gekoppeld aan een scherm met een brede kijkhoek.

Nieuwe monitor van Philips, gaat voor 699 van de hand. Vind het er stylish uitzien, volgens mij soort design als de Samsung 172X maar dan wel nu nog met knoppen.

De Specs

Hoogte-instelling : 70 mm
U kunt de hoogte van de monitor aanpassen - de ideale hoogte voor elke gebruiker, ongeacht hoe lang u bent

Display : 19-inch SXGA TFT LCD
Helderheid (cd/m2) : 250
Aanbevolen resolutie : 1280 x 1024
Emissienorm : TCO'03
Garandeert dat de monitor voldoet aan de meest recente normen voor ergonomie en elektromagnetische straling
Response tijd : <25 ms
Contrastverhouding : 500:1
Kijkhoek horizontaal (CR>5) : 170 (85/85)
Kantelfunctie : -5°~30°
Draaivoet : ± 175°
Uitvoering : Zilver
Videoaansluitingen : D-Sub/DVI-D

Enkele schaarse pics

Afbeeldingslocatie: http://www.tech-report.com/reviews/2004q1/lcds/philips.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tech-report.com/reviews/2004q1/lcds/philips-tilt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tech-report.com/reviews/2004q1/lcds/philips-buttons.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tech-report.com/reviews/2004q1/lcds/philips-ports.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tech-report.com/reviews/2004q1/lcds/philips-osd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/190b4cs_l.jpg

Reden van plaatsen

Bekijk mijn topic historie en je zult het zien ;). Ben al tijdje op zoek naar 19", en kwam ineens deze tegen. Ben benieuwd of er al GoT-ters zijn die hem hebben of in gebruik hebben en hun ervaringen willen delen aangezien er - net als de 192P of 193T van Samsumg - geen reviews beschikbaar zijn!

Reviews!

http://www.tech-report.com/reviews/2004q1/lcds/index.x?pg=6

[ Voor 13% gewijzigd door meelmark op 11-03-2004 11:15 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• meelmark
... 8)7

• meelmark
2de kickje in de hoop dat er gebruikers van deze monitor op het forum ronddwarrelen :D

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:20

n00bs

Het is weer Zomer!

Als je de conclusion op tech report had gelezen had je gezien dat deze niet echt goed uit hun test kwam... de Eizo scoorde op de meeste fronten het beste en de HP met een responce tijd van 16ms het beste voor gaming

• meelmark
Ben benieuwd of er al GoT-ters zijn die hem hebben of in gebruik hebben en hun ervaringen willen delen
n00bs schreef op 11 maart 2004 @ 11:21:
Als je de conclusion op tech report had gelezen had je gezien dat deze niet echt goed uit hun test kwam... de Eizo scoorde op de meeste fronten het beste en de HP met een responce tijd van 16ms het beste voor gaming
Als jij goed de startpost had gelezen, had je gezien dat gebruikerservaringen meer welkom zijn :D

maar goed, ik ga deze morgen even bij office centre bekijken!

Verwijderd

meelmark schreef op 11 maart 2004 @ 22:42:
[...]

[...]

Als jij goed de startpost had gelezen, had je gezien dat gebruikerservaringen meer welkom zijn :D

maar goed, ik ga deze morgen even bij office centre bekijken!
En hoe vond je hem? Ik ben zelf namelijk ook zeer geintreseerd in deze monitor, leuk voor mijn pc prive project ;) :)

• meelmark
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 00:04:
[...]

En hoe vond je hem? Ik ben zelf namelijk ook zeer geintreseerd in deze monitor, leuk voor mijn pc prive project ;) :)
heej, kan ik ook ff splitten met je in dat pc prive project ;)?

nee, het is nu nog ochtend, eerst nog ff mn scriptie afronden 8)7 en dan ga ik als het goed is vanavond kijken!

Verwijderd

Heeft iemand al wat meer info over dit scherm?

Ik ben erg benieuw naar de prestaties van dit scherm en de eventueele gebruikerservaringen. Op internet is niet erg veel info over dit scherm te vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 15:42 ]

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:46

Wallie

Herr

Mijn ouders hebben dit scherm bij hun pc, aangesloten via DVI, moet zeggen, erg strak scherm.. ik heb geen vergelijk, maar wat me opvalt is dat de kijkhoek erg groot is en dat er nauwlijks last van gohsting is. Denk dat ik hem zelf ook zou overwegen als ik een 19" TFT zou kopen, zeker voor die prijs is het een goeie monitor :).
Alleen jammer dat er geen USB hub op zit, kan toch altijd handig zijn :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

USB hubjes zijn leuk als extra... Bij mij gaat het eerst om de kwaliteit en grootte van het beeld voordat ik naar extra's ga kijken. :) (tenzij je er een leuk amd 64-je extra bij krijgt natuurlijk :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2004 10:51 ]

Verwijderd

@wallie: hoe bevalt het scherm met gamen? Ik heb hem in de winkel gezien maar daar was hij aangesloten op een gaar systeem wat geen fatsoenlijk game kon draaien. Beeldkwaliteit vond ik overigens erg goed! Ook al was hij via d-sub aangesloten. De verkoper melde mij dat de beeld kwaliteit van dit scherm echt een heel stuk beter zou zijn via dvi :) Dus dat klinkt gunstig.

Ik heb hem al gevonden in het zilver (staat mooi bij mijn coolermaster atc210-dx1 :)) voor € 619. Als er dan een dooie pixel in zit mag ik hem binnen 7 dagen nog ruilen voor een nieuwe ook.

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:46

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 14:18:
@wallie: hoe bevalt het scherm met gamen? Ik heb hem in de winkel gezien maar daar was hij aangesloten op een gaar systeem wat geen fatsoenlijk game kon draaien. Beeldkwaliteit vond ik overigens erg goed! Ook al was hij via d-sub aangesloten. De verkoper melde mij dat de beeld kwaliteit van dit scherm echt een heel stuk beter zou zijn via dvi :) Dus dat klinkt gunstig.

Ik heb hem al gevonden in het zilver (staat mooi bij mijn coolermaster atc210-dx1 :)) voor € 619. Als er dan een dooie pixel in zit mag ik hem binnen 7 dagen nog ruilen voor een nieuwe ook.
Dat van die DVI klopt idd, kan hem bij mijn ouders ook via d-sub aansluiten, maar ik zie toch duidelijk verschil, DVI is een stuk scherper.

Wat gamen betreft, ik heb geen idee, speel zelf weinig spelletjes, en mijn ouders als helemaal niet... helaas dus :P

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
Zijn er verschillende versies van deze monitor of zo? Hier staat dat het scherm DVI heeft en dit staat ook op de Philips site. Maar de meeste shops geven bij de specs aan dat er alleen maar een D-Sub VGA op zit. Een beetje vreemd.

Verwijderd

Ja er is een versie met en een versie zonder dvi. De versie met DVI is de 190B4CS/20
Pagina: 1