Onder premiere 6.5 was het met mijn Ati radeon 9500 pro altijd mogelijk om op een tv beeldvullend de preview te bekijken. Zoals ook bijvoorbeeld bij Windvd.
Alleen na premiere pro geinstalleerd te hebben is het beeld alleen nog gecloned en geen volledig scherm meer. Wanneer ik WinDVD gebruik werkt het nog wel na behoren.
De 'overlapping' instelling staan op cinema.
Al gezocht op google en forum van GOT en ADOBE.
Wel een paar keer de vraag gevonden van 'medegedupeerde'. Maar nog geen antwoord kunnen vinden.
systeem:
Windows XP SP1
Adobe premiere 7.0
Ati 9500 pro
Omega driver 2.5.22
Is het mogelijk om op een TV out de preview te krijgen met premiere 7.0?
edit
Vreemd genoeg werkt de andere preview soms wel op de tv out. Dus de Timeline preview activeert niet de overlay funtie. Terwijl de preview voor losse films dit soms wel doet.
edit2
Blijkbaar werkt de preview overscan alleen wanneer ik editing mode instel als: video voor windows. Dan gaat de het geluid ook via de standaard windows keuze. Ipv de in premiere gekozen geluidskaart.
Dit geld dus alleen voor de preview, niet voor de timeline preview.
Alleen na premiere pro geinstalleerd te hebben is het beeld alleen nog gecloned en geen volledig scherm meer. Wanneer ik WinDVD gebruik werkt het nog wel na behoren.
De 'overlapping' instelling staan op cinema.
Al gezocht op google en forum van GOT en ADOBE.
Wel een paar keer de vraag gevonden van 'medegedupeerde'. Maar nog geen antwoord kunnen vinden.
systeem:
Windows XP SP1
Adobe premiere 7.0
Ati 9500 pro
Omega driver 2.5.22
Is het mogelijk om op een TV out de preview te krijgen met premiere 7.0?
edit
Vreemd genoeg werkt de andere preview soms wel op de tv out. Dus de Timeline preview activeert niet de overlay funtie. Terwijl de preview voor losse films dit soms wel doet.
edit2
Blijkbaar werkt de preview overscan alleen wanneer ik editing mode instel als: video voor windows. Dan gaat de het geluid ook via de standaard windows keuze. Ipv de in premiere gekozen geluidskaart.
Dit geld dus alleen voor de preview, niet voor de timeline preview.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 18:47 ]