Istyle case -> alternatief ?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
Na lang zoeken was ik op deze kast uitgekomen, ziet er redelijk uit en heel erg stil. Ideaal voor mij om deze in de huiskamer te zetten(niet zon groot huis).

Maar nu heb ik een mobo asus A7n8x-x en daar zit de audio horizontaal. Nu komt deze case istyle dus niet met een horizontaal plaatje alleen een waar de audio vertikaal zit. Ik dus mailen met nexustek.nl maar er is geen alternatief of oplossing om dit probleem te overbruggen.

Nu is mijn vraag weet iemand of een manier hoe ik dit kan oplossen of een soortgelijke case van de istyle ?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:19
Ehhh. Bij bijna elk mobo zit toch zo'n plaatje wat je in je kast klikt om je ATX (audio, ps/2 e.d.) netjes af te werken? Komt misschien niet overeen met het plaatje wat standaard in de Istyle geleverd word maar dat zou gewoon vervangen moeten worden door het plaatje wat je destijds bij je A7N8X-X hebt gekregen.....

• jeroen-v
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-01 20:50
cemtex schreef op 29 februari 2004 @ 15:24:
Na lang zoeken was ik op deze kast uitgekomen, ziet er redelijk uit en heel erg stil. Ideaal voor mij om deze in de huiskamer te zetten(niet zon groot huis).

Maar nu heb ik een mobo asus A7n8x-x en daar zit de audio horizontaal. Nu komt deze case istyle dus niet met een horizontaal plaatje alleen een waar de audio vertikaal zit. Ik dus mailen met nexustek.nl maar er is geen alternatief of oplossing om dit probleem te overbruggen.

Nu is mijn vraag weet iemand of een manier hoe ik dit kan oplossen of een soortgelijke case van de istyle ?
Je kunt toch gewoon dat plaatje wat in je huidige kast zit, of bij je moederbord zat, in die Nexus rammen? dus gewoon dat plaatje wat standaard in de nexus zit, eruit halen (hoeft volgens mij niet eens gezaagd) en dan je Asus plaatje erin zetten?

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:20
zon plaatje krijg je toch altijd bij je mobo :?

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Bij je A7N8X-X wordt een achterplaatje geleverd en die past gewoon in de iStyle. Als die nu in een andere kast zit: er uit schroeven cq duwen en overzetten in de iStyle.

[hmmm, beetje overbodig inmiddels :D ]

BTW een tip: neem niet de zwarte iStyle, die is nogal gevoelig voor stof en vingerafdrukken (je ziet het er heel erg duidelijk op), neem liever de zilvergrijze of de blauwe.

[ Voor 41% gewijzigd door Remus op 29-02-2004 15:30 ]

• cemtex

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
Bedankt voor de tips ook voor de kleur. Het vervelende wil dat ik dus niet zon plaatje er bij heb gekregn . Net nog de doos bekeken, maar niets kunnen vinden. Heb de mobo bij mycom gekocht dus kan ik daar dan alsnog zon plaatje vragen ? Hoort deze er standaard bij te zitten ?

• stylezzz
Hint : Zit ie niet gewoon in de kast waar dat mobo nu ingebouwd zit???? ;)

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
cemtex schreef op 29 februari 2004 @ 15:35:
Bedankt voor de tips ook voor de kleur. Het vervelende wil dat ik dus niet zon plaatje er bij heb gekregn . Net nog de doos bekeken, maar niets kunnen vinden. Heb de mobo bij mycom gekocht dus kan ik daar dan alsnog zon plaatje vragen ? Hoort deze er standaard bij te zitten ?
Ja, zo'n plaatje wordt er standaard bijgeleverd en hoort er dus bij te zitten: -> MyCom schoppen.

• cemtex

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
dominator schreef op 29 februari 2004 @ 15:38:
Hint : Zit ie niet gewoon in de kast waar dat mobo nu ingebouwd zit???? ;)
was dat maar waar, sinds mn nieuwe mobo staat mn kast half open, en dat is dus ook het gene waar ik nu vanaf wil. vandaar dat ik nieuwe kast wil kopen.

Dus ik denk idd dat ik morgen mycom is even ga schoppen.

Maar niemand overigens ervaring met deze kast oid ?

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:42

Maximus

There is no substitute

cemtex schreef op 29 februari 2004 @ 16:33:
[...]

was dat maar waar, sinds mn nieuwe mobo staat mn kast half open, en dat is dus ook het gene waar ik nu vanaf wil. vandaar dat ik nieuwe kast wil kopen.

Dus ik denk idd dat ik morgen mycom is even ga schoppen.

Maar niemand overigens ervaring met deze kast oid ?
Ben ik dan een van de weinig die altijd dat plaatje er niet in wil hebben :?

ik doe ze er nooooit in. Ik weet niet waarom mss teveel gepriegel :p

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-05 19:01

Kvn

M@ximuS schreef op 29 februari 2004 @ 16:38:
[...]

Ben ik dan een van de weinig die altijd dat plaatje er niet in wil hebben :?

ik doe ze er nooooit in. Ik weet niet waarom mss teveel gepriegel :p
Altijd verstandig. Het heet niet voor niets een I/O-Shield :*)

• cemtex

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
Maar dat ding doet toch ook dienst als iets ? Steun voor je mobo/poorten tegen stof, en geluid enzo ? Dat lijkt me nou niet echt verstandig ?!

• cemtex

cemtex

Version 1.1.1

Topicstarter
Kleine update:

Mycom gesproken en die beweren dat er nooit i/o shields bij een mobo zitten ?!
Zij zeggen dat die altijd bij een case zitten. Ik weet het nu dus niet meer !?
Horen die dingen nou bij een mobo te zitten of niet ? Maw word ik nu in de maling genomen door mycom ?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Bij een Asus plank zit altijd een I/O shield.

Alle proemn in n drek

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Laats een vriendje geholpen met een istyle en een abit IS7, bij het ABit mobo zat ook een Io shield, die in de istyle kon. Dus ik denk ook dat ie er bij hoort te zitten.

specs

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik heb ook een a7n8x (deluxe), en daar kreeg ik zeker weten ook zo'n plaatje bij.

Edit: Kheb hem niet gekocht bij mycom, maar bij yorcom, maar dat zou natuurlijk niets uit moeten maken.

[ Voor 42% gewijzigd door lrietveld op 02-03-2004 23:29 ]

System Specs

• stylezzz
IO-Shields horen inderdaad bij een moederbord te zitten.......

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Moge duidelijk zijn. Dit gaat helemaal niet over de case zelf dus, bovendien staat in de (uitgebreide!) Asus manual een lijst van onderdelen die met het mobo meegeleverd dienen te worden. Daar had je dus over de plate kunnen lezen.

Wat te doen: MyCom schoppen (wel vriendelijk doen- ze hebben een terechte reputatie voor goede service :) )

Edit: Yorcom != Mycom, maar ook allerminst de slechtste (al is hun site VEEL te roze :+ )

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 03-03-2004 10:59 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.