Toon posts:

Verhuizing Telecity2 (Trueserver) naar NovaXess

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Onlangs heeft mijn netwerkprovider besloten om hun serverracks (waar ook mijn servers in hangen) te verhuizen van Telecity2 (Trueserver ruimte) naar NovaXess. Hun argument was dat Trueserver weliswaar een perfecte kwaliteit had, maar hieraan ook een prijskaartje zit (althans als het om hun locatie bij Telecity2 gaat). Ik ben zelf niet zo thuis in dit wereldje maar vroeg me af of iemand me kan vertellen wat nu echt de grote verschillen zijn tussen het netwerk (en andere voorzieningen) van Trueserver en dat van NovaXess.

Ik begrijp dat Trueserver absoluut superieur is qua netwerk dan bijvoorbeeld NovaXess, maar waarin uit zich dat en wat voor een effect heeft dit voor mijn servers? Kan ik bijv. ook het verschil qua snelheid etc. meten?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Waarom vraag je dit niet aan NovaXess zelf? Ik heb op hun site in ieder geval niets kunnen vinden over hun netwerk/peerings, ik denk dat er weinig mensen zijn die daar iets zinnigs over kunnen zeggen.

Sorry, maar ik denk echt dat je hier niets mee opschiet en gewoon beter met die mensen zélf kunt gaan praten.

Oh, Trueserver heeft nog meer suites dan enkel in Telecity2 he. Redbus bijvoorbeeld is goedkoper dan TC2.

Dit topic is gesloten.