De situatie is als volgt. Ik heb wel eens een simpele website gemaakt. Nu had mijn vader een mega goed idee. Je zou zeggen dat iedere website er al is, maar hij had iets bedacht dat er nog niet is en dat waarschijnlijk een heel nuttige site zou kunnen worden. Dus zegt m'n pa: zullen we zo'n site opzetten? Ja, leuk plan! Maar hoe? Nou, jij weet toch hoe je een website moet bouwen? Ja, lekker is die, ik weet wat van html, maar daarmee maak je geen sites meer. Zeker niet als het een interactieve site moet zijn. 
Het idee ga ik hier niet posten, maar we hebben gezocht en het bestaat gewoonweg nog niet.
Hoe zou je dat verder aanpakken?
Ik denk dat ik eens ga beginnen met het registreren van een klinkende domeinnaam, maar dan?
Zo'n site met een omvang als marktplaats, kun je zoiets nog uitbesteden, of moet je dan zelf de hardware gaan neerzetten en in beheer houden?
Het idee ga ik hier niet posten, maar we hebben gezocht en het bestaat gewoonweg nog niet.
Hoe zou je dat verder aanpakken?
Ik denk dat ik eens ga beginnen met het registreren van een klinkende domeinnaam, maar dan?
Zo'n site met een omvang als marktplaats, kun je zoiets nog uitbesteden, of moet je dan zelf de hardware gaan neerzetten en in beheer houden?