als ik dvd brand mislukt de eerste meestal. Als ik daarna meteen dezelfde weer probeer werkt deze wel. Ik wordt hier echt doodziek van want dit kost me ongelovelijk veel dvd's. Ik heb de nieuwste firmware erin geflushed en nog werkt het niet. Het gaat hier wel om de gehackte versie en ik heb ook geen regiovrije meer
hoe dit komt weeet ik ook niet, want dat zou in de firmware moeten zitten. Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat. Ik brand met nero 6.3.0.3. op arita's en traxdata's +r's en allen 4 speed. Het branden mislukt op 2,4 en 4 speed altijd de eerste x. Ook krijg ik wel eens de melding dat de datatoevoer mislukt is
Ik kan mijn koei ook niet aan laten staan met branden, want dan gaat het ook helemaal fout. Wat is er toch aan de hand?
Je zult toch echt wat meer info moeten geven (en gezien je aantal posts zou je dat toch moeten weten).
Wat voor moederbord en cpu heb je?
Hoeveel intern geheugen heb je?
Welke harde schijf, en hoeveel plaats heb je vrij hier op?
Staan de brander en de harde schijf beiden op DMA modus in apparaatbeheer?
Welke windows heb je?
Wat voor moederbord en cpu heb je?
Hoeveel intern geheugen heb je?
Welke harde schijf, en hoeveel plaats heb je vrij hier op?
Staan de brander en de harde schijf beiden op DMA modus in apparaatbeheer?
Welke windows heb je?
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Verwijderd
Probeer maar eens met easy cd creator, ging bij mij veel beter.
Heb veel meer problemen met dvd-branders + nero de laatste tijd. Ik heb een lite-on 811S + nero 6.3.0.3
ben zelf ook aant zoeken wat de oorzaak kan zijn.
Heb veel meer problemen met dvd-branders + nero de laatste tijd. Ik heb een lite-on 811S + nero 6.3.0.3
ben zelf ook aant zoeken wat de oorzaak kan zijn.
Ik heb een AMD 2200+ op een asus a7v266-c bordje. 512 mb geheugen ( twinmos) en een 120 Gb hdd waar mn bestanden op staan voor branden. Deze is nog niet voor de helft gevuld. Alles is netjes aangesloten met een 80 aderige kabel. Als jullie nog meer willen weten, hoor ik het wel.
Ik heb win XP met alle win updates.
Ik heb win XP met alle win updates.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 17:11 ]
je kan nog proberen om nieuwe via drivers te downloaden (en evt de via busmaster ide drivers te installeren en zo alles op dma forceren). heb soortgelijk systeem (a7v266e met pioneer 107d en 120gb schijf (zie onder)) en dit werkt zonder problemen. verder zou je andere media kunnen proberen, misschien ricohs ofzo
Visjesoft, hoe heb je de dvd brander aangesloten? Hd en brander op eigen ata-poort?
Verwijderd
Keb adaptec aspi drivers geinstalleerd, sindsdien geen problemen meer met branden in nero.
Ik heb mn dvd-rom en dvd brander, secondairy aangesloten en 2 x 120 Gb hdd's op primairy. Dus dit zit ook goed. De dvd brander is sec. master.
Zo, even een updateje, ik heb de nieuwste via drivers geladen, maar heb even geen data om te branden op dvd. Dus jullie horen wel even op het wat opgeleverd heeft. Ik heb nu de 4.51 drivers geladen. Hopen dat dit wat opleverd.
Verwijderd
Merk boeit niet zo heel erg, wel de fabrikant. Als je arita's RITEK G04 zijn (groene arita's) zouden ze goed moeten werken met je A06.
Welke kleur hebben die traxdata's? Als ze rood zijn, spoel ze maar door de plee, dat zijn princo's en die zuigen, grote tijd.
Welke kleur hebben die traxdata's? Als ze rood zijn, spoel ze maar door de plee, dat zijn princo's en die zuigen, grote tijd.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 21:32 ]
Ik heb rode arita's en grijze traxdata's. Ik heb ook nog even gezocht in mn fouten logboek en kom heel vaak deze melding tegen:
Het apparaat \Device\Ide\IdePort1 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Op de gegeven site staat geen info. Hier schiet ik gewoon niets mee op. Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?
het vreemde is, dat hij deze melding alleen een x of 100!!!! geeft op de datum dat ik de brander heb ingebouwd. Ook is mn dvd brander niet regio vrij gemaakt met de gehackte firmware. Lijkt wel of deze helemaal niet geflashed wordt. Kan iemand mij misschien nog een wijze tip geven?
Het apparaat \Device\Ide\IdePort1 heeft niet binnen de tijd voor time-out gereageerd.
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Op de gegeven site staat geen info. Hier schiet ik gewoon niets mee op. Weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen?
het vreemde is, dat hij deze melding alleen een x of 100!!!! geeft op de datum dat ik de brander heb ingebouwd. Ook is mn dvd brander niet regio vrij gemaakt met de gehackte firmware. Lijkt wel of deze helemaal niet geflashed wordt. Kan iemand mij misschien nog een wijze tip geven?
Verwijderd
Wijze tip: Ga er mee terug en laat de winkelier het ding testen..Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 21:54:
Ik heb rode arita's en grijze traxdata's. Ik heb ook nog even gezocht in mn fouten logboek en kom heel vaak deze melding tegen:
Ik ga hem morgen even testen op mn werk in een nieuw systeem en zal even kijken wat hier uit komt rollen. Ik heb al contact gehad met de winkel waar ik hem gekocht heb, en kan hem ook hier laten testen. Ik gooi hem anders wel rma naar Pioneer als hij echt defect blijkt te wezen. Maar ja, morgen weer meer.
Verwijderd
Had zelfde probleem maar sinds ik 4 speed princo's gebruik in mijn pioneer-dvd bijna geen uitval meer
Verwijderd
wat een onzin, het probleem van de TS ligt duidelijk niet aan de schijfjes.Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 18:00:
Had zelfde probleem maar sinds ik 4 speed princo's gebruik in mijn pioneer-dvd bijna geen uitval meer
princo schijfjes zijn stukken slechter dan de ritek g04. probeer ze maar eens over half jaartje in te lezen....
Verwijderd
Hahaha inderdaad dat dacht ik ook in het begin van die princo troep. Ze branden prima, verifieren ook ok, maar bijna niemand anders kan die dingen inlezen en nu na zo'n half jaar (inderdaad) werkt er hooguit 1 op de 5 princo's nog goed.. In dit geval was goedkoop inderdaad duurkoop...Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 18:00:
Ik heb zelf overigens een A05 die het een tijdje geleden (ook) niet meer deed. Ge-RMA't naar pioneer en naar volle tevredenheid binnen een week opgelost.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 18:45 ]
Verwijderd
Ik heb zelf een keer problemen gehad met mijn pioneer dvr106
Dit gebeurde nadat ik de firmware geupdate had naar 1.07.
Ik heb toen de firmware gedowngrade naar de 1.06.
Sindsdien nooit meer een dvd verkeerd gebakken.
Dit gebeurde nadat ik de firmware geupdate had naar 1.07.
Ik heb toen de firmware gedowngrade naar de 1.06.
Sindsdien nooit meer een dvd verkeerd gebakken.
sorry voor het omhoog kicken van dit topic, maar ik ben er nog steeds niet uit. De brander is nu ook terug geweest en is niet defect bevonden. Van de 3 dvd's die ik heb gebrand nadien zijn er 2 mislukt. Wat gaat er toch mis? Misschien problemen met de via chipset? Wat me niet lijkt? Iemand aub nog suggesties? ik wordt hier echt niet vrolijk meer van.
Pagina: 1