Toon posts:

E-710 mms-t geen foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Sinds 2 weken heb ik de Samsung E-710, prima dingetje.
Alleen kan ik geen foto's mms-en. Als ik een foto verstuur, dan issie eerst 2 minuten bezig, gezien het 'G' icoontje, maar dan geeft ie het op en zegt 'verzenden mislukt'
Het rare is, is dat ik wel alleen tekst kan mms-en. Daar heb je weinig aan want dat doe ik liever met sms.

Hellup, hoe kan dit?
Bij Citypoint willen ze hem terug sturen naar Samsung, maar dan ben ik het ik weet niet hoelang kwijt. Ook als ik een nieuwe krijg, ben ik dus al mijn ringtones en foto's/video's kwijt.

Wie weet wat er hier aan de hand is?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:04
Misschien is je foto te groot? Aan een MMS is geloof ik een maximum grootte gesteld, afhankelijk van de provider.

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me niet, het is gewoon een standaard pic van iets van 14 kb

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:04
Je hebt Vodafone neem ik aan?
Je hebt een Vodafone GPRS abonnement?
Je hebt je telefoon ingesteld voor MMS?

Verwijderd

Topicstarter
Jimsterrr schreef op 29 februari 2004 @ 15:04:
Je hebt Vodafone neem ik aan?
Je hebt een Vodafone GPRS abonnement?
Je hebt je telefoon ingesteld voor MMS?
Ja, alles ja. Vodafon live doet het ook gewoon

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij Orange moet je bij het aanvragen van GPRS diensten (Share) aangeven of je ook van MMS gebruik wilt maken. Misschien is dat bij Vodafone evenzo?

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Topicstarter
Expander schreef op 29 februari 2004 @ 15:16:
Bij Orange moet je bij het aanvragen van GPRS diensten (Share) aangeven of je ook van MMS gebruik wilt maken. Misschien is dat bij Vodafone evenzo?
Dat denk ik niet. Het is zelfs nog raarder: het is mij welgeteld 3 keer gelukt om wel een foto te verzenden. IK snap daar werkelijk niets van
Pagina: 1