Toon posts:

cue mp3 split naar HD ipv rechtstreeks burne

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Keb dus al verscheidene topics hierover gelezen/gevonden, maar wat ik eigelijk wil en wat ik met die vernoemde eac progs enzo naar mijn mening niet kon is dat k de cue-mp3 splits in losse mp3'z en die dan op me harddisk zet ipv eerst branden naar cd wat wel gata en dan op hd.
Weet iemand hier een handig prog voor?

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Reeds talloze malen vernoemd en makkelijk te vinden met Google: MusiCutter.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Klikt u maar, nog geen 90 kb, met GUI en gratis uiteraard met CUE support... En kan opgesplitste ook samenvoegen :)

Mocht het niet werken: klik

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 29-02-2004 15:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
GJ-tje one hit shot :) Slotje:)

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
ik gebruik deamon tools om via cue en wav een cd te emuleren en die rip ik dan met eac. misschien omslachtig maar werkt wel.

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Voor een WAV+CUE is de methode met Daemon Tools mogelijk, maar wel idioot omslachtig. Vooral als je weet dat EAC gewoon rechtstreeks een WAV+CUE kan splitsen via 'Tools' -> 'Split WAV By CUE Sheet'.

Bij mp3 is deze methode (met Daemon Tools of branden naar cd en deze weer rippen) uit den boze omdat je dan opnieuw gaat encoderen naar mp3 met alle kwaliteitsverlies vandien. Gratis tools als de eerder vernoemde MusiCutter of mp3DirectCut kunnen mp3 files splitsen zonder herencoderen. Met andere woorden verliesvrij. De mp3 is natuurlijk wel al van mindere kwaliteit dan het origineel, dus het geheel is niet verliesvrij. Maar het is alleszins beter dan andere methodes waarbij opnieuw geëncodeerd wordt.
Pagina: 1