Geen toegang meer tot bepaalde map

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat ik geen bestanden meer in een bepaalde map kan kopieren. Ik krijg dan iedere keer de melding dat de toegang geweigerd is...

Als ik naar de root van mijn schijf ga (H:) dan kan ik hem daar wel heen kopieren maar niet naar die specifieke map...
Ik gebruik windows XP professional en heb geen beperkte rechten (ben beheerder van de computer)

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je kan proberen "ownership" te nemen op de bestanden mischien is de acl corrupt ? of even de rechten opnieuw laten overerven van de onderliggende map.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Binnetje -

Je topic voldoet niet aan de eisen zoals we die op got stellen:
  • Je topic titel is niet in orde - zie de Windows Operated Systems policy voor de exacte eisen (je OS ontbreekt)
  • Je probleemomschrijving is in principe vldoende - maar toch zie ik liever altijd een 'exacte' foutmelding
  • Je toont geen eigen initiatief in je topic - daarmee wil ik niet zeggen dat je niets gedaan hebt - maar uit je topicstart kan ik het niet halen. Jouw vraag staat namelijk letterlijk in de Windows Operated Systems FAQ die je bovenaan dit forum kan vinden.
Dit topic gaat daarom dus dicht :)

Dit topic is gesloten.