heb mijn radeon 9800se geflasht een bad flash bij opstarten zwart beeld wie kan mij vertellen met welke flash commandos mijn kaart weer aan de praat krijg alvast mijn dank
Wil jij je kaart weer aan de praat krijgen heb je een pci videokaart nodig. Hiermee moet je dan in DOS starten terwijl je Radeon 9800se er ook inhangt en dan gewoon opnieuw flashen.
heb een pci kaartje maar als ik wil flashen zegt ie adapter o niet gevonden en krijg het bericht oflo1
Interpunctie is het gebruik van leestekens, zoals comma's en punten. Dit zorgt ervoor dat iedereen je posts beter kan lezen. Ik neem aan dat je wel begrijpt dat je nogal onduidelijke tekst opschrijft op dit moment.
Verder is er die edit knop
bedoeld om eerdere berichtjes aan te passen (rechtsboven je eerdere post). Zodat we niet 6 nutteloze berichtjes onder elkaar zien staan. Daarbij overtreedt je nog een regel uit de f.a.q., het is verboden om je topic, door middel van onnodige posts, binnen 24 uur te kicken.
Maar is er op google geen informatie over je probleem te vinden dan? Of bij de tweakers search?
Verder is er die edit knop
Maar is er op google geen informatie over je probleem te vinden dan? Of bij de tweakers search?
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()