Toon posts:

radeon 9800se flash problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heb mijn radeon 9800se geflasht een bad flash bij opstarten zwart beeld wie kan mij vertellen met welke flash commandos mijn kaart weer aan de praat krijg alvast mijn dank

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wil jij je kaart weer aan de praat krijgen heb je een pci videokaart nodig. Hiermee moet je dan in DOS starten terwijl je Radeon 9800se er ook inhangt en dan gewoon opnieuw flashen.

Verwijderd

Topicstarter
heb een pci kaartje maar als ik wil flashen zegt ie adapter o niet gevonden en krijg het bericht oflo1

Verwijderd

Topicstarter
welke flash commandos moet ik gebruiken flashrom of atiflah

Verwijderd

Topicstarter
welke is beter atiflash -f -p 0 of flashrom -p -0 of anders wie helpt mij hiermee alvast mijn dank

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-02 16:50

SiGNe

Ook hoi!

Probeer het eerst eens met interpunctie en met de editknop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif.

[ Voor 43% gewijzigd door SiGNe op 29-02-2004 13:48 ]

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
watis de interpunctie en edit knop wil jii me dit even uitleggen

Verwijderd

Topicstarter
is er nog iemand daar op het web die mij wil helpen aub

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:20
Interpunctie is het gebruik van leestekens, zoals comma's en punten. Dit zorgt ervoor dat iedereen je posts beter kan lezen. Ik neem aan dat je wel begrijpt dat je nogal onduidelijke tekst opschrijft op dit moment.

Verder is er die edit knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif bedoeld om eerdere berichtjes aan te passen (rechtsboven je eerdere post). Zodat we niet 6 nutteloze berichtjes onder elkaar zien staan. Daarbij overtreedt je nog een regel uit de f.a.q., het is verboden om je topic, door middel van onnodige posts, binnen 24 uur te kicken.

Maar is er op google geen informatie over je probleem te vinden dan? Of bij de tweakers search?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Gebruik de search inderdaad, en zie Althalus over het correct posten op GoT ;) Dit is echt prima te vinden door wat zoekwerk, vandaar dat deze dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.