Toon posts:

Keyboard shortcuts PowerDVD5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Weet iemand wat de keyboard shortcuts zijn voor PowerDVD5 voor versneld afspelen en pan&scan. Dan kan ik dat namelijk voor mijn remote gebruiken. Omdat te kunnen moet ik de keyboard shortcuts weten maar ik kan het nergens vinden. De standaard toetsen wel maar niet het bovenstaande. THNX alvast!

Verwijderd

Topicstarter
of kan iemand me vertellen wat shortcut is voor het PowerDVD menu dan kom ik er ook natuurlijk! De normale menu geeft alleen root menu enz. niet de algemene opties. Waarom vind ik dit nergens op internet |:(

Verwijderd

Staat inderdaad niet in de helpfunctie, en op www.gocyberlink.com ? Kan je die gasten niet even mailen? FAQ? Supportforum?

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-02 10:07
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 13:02:
Hi,

Weet iemand wat de keyboard shortcuts zijn voor PowerDVD5 voor versneld afspelen en pan&scan. Dan kan ik dat namelijk voor mijn remote gebruiken. Omdat te kunnen moet ik de keyboard shortcuts weten maar ik kan het nergens vinden. De standaard toetsen wel maar niet het bovenstaande. THNX alvast!
Ik weet alleen dat FFWD de F toets is. Hoevaker je die indrukt, des te sneller gaattie. Klaar met doorspoelen? Druk dan op enter om weer naar normale snelheid te gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gelukkig anders opgelost. Ik kon een functie gebruiken voor mijn AB om de rechtermuisknop in te stellen op een toets. Klaar ben ik!

THNX iedereen!