Serious Samurize Stuff deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 12:23:
Mijn weer en tv script updaten alleen nog als ik reload config doe. Iemand een id waar dat aan kan liggen?
Zou ik misschien jouw config + scripts/skin mogen hebben?
Ziet er erg stoer uit namelijk, mn mail vind je wel in mn profile, onder msn profile.
BVD

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 10:03

DanceTrend

w0ei

Ik heb na lange tijd ook weer een nieuwe :) :

Afbeeldingslocatie: http://dancexperience.valcato.net/misc/samurize3.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door DanceTrend op 04-05-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand een script waarmee ja random fotos kan weergeven.
Ik heb al een aantal scripts van www.samurize.com gehaald maar werken tot nu toe allemaal niet.

alvast bedankt

[/edit]
misschien doe ik wel iets verkeerd, ik krijg namelijk alleen de path naar de foto te zien

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:11
DanceTrend schreef op 04 mei 2004 @ 14:37:
Ik heb na lange tijd ook weer een nieuwe :) :

[afbeelding]
hey dancetrend mag ik jou config/script zooi? je kan het ook mailen als je wil!
steven@polaknet.nl

alvast bedankt!

PS: ik wil weten hoe je zo'n barretje maakt :)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

stevenP schreef op 04 mei 2004 @ 17:03:
[...]

hey dancetrend mag ik jou config/script zooi? je kan het ook mailen als je wil!
steven@polaknet.nl

alvast bedankt!

PS: ik wil weten hoe je zo'n barretje maakt :)
Zo'n barretje maken is vrij simpel. Het enige wat je nodig hebt is HSI, te downloaden op: http://www.hawkeyetech.com/products/freeware.htm . Hiermee kun je een margin maken zodat er extra ruimte ontstaat boven de start balk.
Het werkt als volgt: maak met het progje een nieuw HSS bestand en plak daar deze regel in:
code:
1
Margin, 0, Bottom, 58

(58 is de hoogte van de margin)
Noem deze samurize.hss (oid) en zorg dat ie wordt uitgevoerd tijdens t opstarten..

't enige wat je nu nog hoef te doen is met Samurize een balkje te maken die precies in de margin past :) Ik kan je mijn config wel geven, maar je kunt t zelf ook makkelijk namaken..

[ Voor 6% gewijzigd door DanceTrend op 04-05-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
DanceTrend schreef op 04 mei 2004 @ 17:52:
[...]

Zo'n barretje maken is vrij simpel. Het enige wat je nodig hebt is HSI, te downloaden op: http://www.hawkeyetech.com/products/freeware.htm . Hiermee kun je een margin maken zodat er extra ruimte ontstaat boven de start balk.
Het werkt als volgt: maak met het progje een nieuw HSS bestand en plak daar deze regel in:
code:
1
Margin, 0, Bottom, 58

Noem deze samurize.hss (oid) en zorg dat ie wordt uitgevoerd tijdens t opstarten..

't enige wat je nu nog hoef te doen is met Samurize een balkje te maken die precies in de margin past :) Ik kan je mijn config wel geven, maar je kunt t zelf ook makkelijk namaken..
he bedankt he!
ik heb het nu in principe draaien, alleen even 'out of ideas' ik heb nu:

*date/time
*uptime
*winamp track
*ram used (bar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hier dan mijn config die ik al een tijdje in gebruik heb:

Afbeeldingslocatie: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~mcbor41/GoT/samurize/tDaedalus.gif

De config kun je hier downloaden. In de zip zitten de config, de wallpaper in verschillende formaten en de RDF ticker plugin de ik heb gebruikt. Het font dat ik heb gebruikt (Russell Square) zit er niet in, omdat het een commercieel font is.

Omdat ik na verloop van tijd er een beetje op ben uitgekeken en een aantal dingen miste, ben ik gaan werken aan een nieuwe config. Hij is nog niet af, maar hier alvast een "sneak preview" :P

Afbeeldingslocatie: http://elektron.ewi.tudelft.nl/~mcbor41/GoT/samurize/tNemesisSP.jpg

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

stevenP schreef op 04 mei 2004 @ 22:23:
[...]

he bedankt he!
ik heb het nu in principe draaien, alleen even 'out of ideas' ik heb nu:

*date/time
*uptime
*winamp track
*ram used (bar)
Post eens een screenshot dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene waarbij het DutchTV script niet refresht:

Open dutchtv.vbs in notepad en wijzig alle "tmp" tekst in "txt" en dan werkt alles 100%

dus dutchtv.tmp wordt dutchtv.txt en ergens aan het einde staat een keer tmp, ook dat moet txt worden!

:D voelde me best }:O omdat ik het niet doorhad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
DanceTrend schreef op 04 mei 2004 @ 23:38:
[...]

Post eens een screenshot dan :)
nou vooruit dan maar... ;)
ik heb er inmiddels een mailding bij :) werkt wel lekker, als er nieuw mailtje is wordt de text oranje^^

geen woorden maar screenie's:
[mijn 'todo bar']
Afbeeldingslocatie: http://ice-designs.net/uploads/steven_todo.JPG
*klik*
[mijn 'infobar' @ mn taskbar]
Afbeeldingslocatie: http://ice-designs.net/uploads/stevenp_toolbar.JPG
*klik*

ben er zelf erg tevreden mee, beetje rustig en ja eigenlijk alles wat ik nodig heb!

[ Voor 12% gewijzigd door stevenP op 05-05-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 16:54:
heeft er iemand een script waarmee ja random fotos kan weergeven.
Ik heb al een aantal scripts van www.samurize.com gehaald maar werken tot nu toe allemaal niet.

alvast bedankt

[/edit]
misschien doe ik wel iets verkeerd, ik krijg namelijk alleen de path naar de foto te zien
Bij het eerste tabblad moet je waarschijnlijk text even in image veranderen :X

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:18

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
DanceTrend schreef op 04 mei 2004 @ 17:52:
[...]

code:
1
Margin, 0, Bottom, 58

Heel fijn...alleen dan krijg je dus gewoon een leeg stuk. Kun je dit niet laten opvullen door 'taskbar materiaal', zodat het er net zo uitziet als je taskbar??

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok voor de liefhebbers mijn Samurize stuff:

Martijn_nomsn
[img=400,300,1][url]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/martijn_nomsn.jpg [img]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/martijn_nomsn.jpg[/img] [/url][/img]

Martijn_msn
[img=400,300,1][url]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/martijn_msn.jpg [img]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/martijn_msn.jpg[/img] [/url][/img]

Wallpaper
[img=400,300,1][url]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/wallpaper_josie_maran.jpg [img]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/wallpaper_josie_maran.jpg[/img] [/url][/img]

Mijn config en alles wat ik gebruik:

Config en nog wat dirs

Als het goed is doet de config het met de files in die rar. Mocht je nog iets missen staat hier wat ik zoal gebruikt heb:

DesktopWeatherXML v1.4
DutchTV v1.31

Als kalender gebruik ik Rainlendar v0.19.2

MSN Messenger Plugin v1.2

Voor die MSN Messenger Plugin moet je eerst MSN installeren, wat je waarschijnlijk al gedaan heb. Daarna moet je Windows Messenger 5.0 eroverheen gooien. Die moet gewoon een keer opgestart worden, daarna hoef je er niets meer mee te doen. Beetje vreemd maar het werkt wel 8)7

Volgens mij heb ik zo alles, veel plezier ermee.

Martijn

p.s. Wees er snel bij anders word mn host weer afgesloten |:(

p.p.s Klopt het dat DutchTV op het moment niet update? Hij blijft op notexecuted staan en als je em test krijgt ie een timeout.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ik heb in mijn 'infobar' (*klik*) winamp zitten maar daar staat niet bij of het paused/stopped is ofzo, iemand iets waarmee je dat kan aan aanduiden?

btw, bedankt martijnvdp voor die scriptjes enzo! weet niet OF ik er wat mee ga doen maar goed :9

//edit: oja, een confirmation als je een 'link' klikt... dus ik heb email checker en als ik daar opklik dan opent OE maar ik klik er nog wel eens per ongeluk op...
ik wil die iets van: "are you sure you wanna open OE?" en dan ok en cancel ofzo...
is dit te maken met Metacard en zoja, hoe?

alvast bedankt!
stevenp

[ Voor 40% gewijzigd door stevenP op 05-05-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

leokennis schreef op 05 mei 2004 @ 10:52:
[...]

Heel fijn...alleen dan krijg je dus gewoon een leeg stuk. Kun je dit niet laten opvullen door 'taskbar materiaal', zodat het er net zo uitziet als je taskbar??
Hoe bedoel je een leeg stuk? Zonder achtergrond? Dan moet je dus zelf nog even een achtergrondje inelkaar prutsen die op je taskbar lijkt, zodat het een geheel wordt met je taskbar zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
leokennis schreef op 05 mei 2004 @ 10:52:
[...]

dat kan zeker! check dit.. ik heb maar 56pix gedaan:

code:
1
Margin, 0, Bottom, 56

ziet er strak en gelikt uit ;)

ik had eerst ook argwaar maar toch eigenlijk wel erg relaxt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

stevenP schreef op 05 mei 2004 @ 12:54:
ik heb in mijn 'infobar' (*klik*) winamp zitten maar daar staat niet bij of het paused/stopped is ofzo, iemand iets waarmee je dat kan aan aanduiden?
Je kunt met de Advanced Media Player Info Plugin de playerstatus opvragen. Wat voor tekst die daar neerzet kun je zelf wijzigen in de settings. Je kunt er een stukje tekst als played of stopped neerzetten, maar ook bijvoorbeeld een pad naar een image. Als je dan draw type op image zet krijg je een mooi plaatje :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ja dat laatste is inderdaad een klein detail :+

maargoed, bedankt ik ga dat zeker uitproberen later op de dag.. eerst nog wat leren (PIEEEEEEEEEEEEEEEEP) ;) gvd school/ouders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Hier dan ook maar eens mijn config :)
De afbeelding ziet er een beetje wazig uit, maar dat komt door de compressie
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/6WGORJLKLFMP/picserver.jpeg
Lekker simpel. Bovenaan, waar nu offline staat, staat normaal mijn ip-adres. Daaronder de vrije schijfruimte op mijn beide schijven. De meter wordt rood, als er weinig schijfruimte is (bij HDA is dat 3Gb, en bij HDB 1,5). Daaronder staat een balk met het geheugenverbruik. Als er meer dan 200Mb gebruikt wordt, worden de balk en de meter daaronder rood. Daaronder staan de grootte van het wisselbestand, het CPU-gebruik (wordt bij >90% rood) en de uptime (wordt na 7,5 uur rood) :)

Voor de liefhebbers: Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/V8K97HL6VP48/picserver.jpeg en config.
Lettertype op de achtergrond is Silkscreen. Foto is genomen op Vliegveld Hilversum. Theme is Sapphire (met StyleXP). De startbalk en het startmenu zijn transparant (StyleXP).

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het ook mogelijk is tv-beeld weer te geven. Maak nu gebruik van "intervideo MSIPVS" , maar zou niet weten hou ik in samurize kan weer geven. Ik dacht als het bij winamp kan waarom niet hiermee.
Als er iemand al een script voor heeft hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
stevenP schreef op 05 mei 2004 @ 13:27:
[...]

dat kan zeker! check dit.. ik heb maar 56pix gedaan:

code:
1
Margin, 0, Bottom, 56

ziet er strak en gelikt uit ;)

ik had eerst ook argwaar maar toch eigenlijk wel erg relaxt!
Helaas...nog steeds een leeg stuk hoor...geen taakbalk.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

potver mn server alweer overbelast zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
leokennis schreef op 05 mei 2004 @ 15:51:
[...]

moet je eerst dat script applyen en dan het volgende doen:

rechtermuisklik op startbalk -> lock the taskbar (zal wel vergrendelen zijn denk in in NL) vinkje UIT -> je taskbar omhoog trekken (1 stukje) -> en dan je 'automatisch verbergen' of autohide van je taskbar uitzetten en dan staat het er! hoef je alleen nog maar de toolbar van ss aan te zetten en die naar het bovenste gedeelte slepen en dan ben je klaar!

snap je wat ik bedoel?
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:22:
potver mn server alweer overbelast zeker :D
anders host je je plaatjes bij www.theforumisdown.com of hier maar dit is regelmatig down, hier host ik meestal mn pics

[ Voor 41% gewijzigd door stevenP op 05-05-2004 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Ja ok dat werkt wel maar dan krijg ik er gelijk zo'n groot stuk bij; ik wil eigenlijk 10 pixels oid erbovenop...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
kan kijk je even hoe groot je normale taskbar is en dan tel je daar 10 pix bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Daedalus schreef op 05 mei 2004 @ 13:42:
[...]

Je kunt met de Advanced Media Player Info Plugin de playerstatus opvragen. Wat voor tekst die daar neerzet kun je zelf wijzigen in de settings. Je kunt er een stukje tekst als played of stopped neerzetten, maar ook bijvoorbeeld een pad naar een image. Als je dan draw type op image zet krijg je een mooi plaatje :)
waar vind ik die? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 11:52

Res-q

Redder in nood?

ff een korte vraag: Hoe krijg ik in Rainlendar tussen 2 maanden een stukje desktop? Ik kan wel de achtergrondkleur instellen, maar dan loopt t over... Ik wil graag net zoals de TS een stukje tussen de maanden hebben...

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

stevenP schreef op 05 mei 2004 @ 17:09:
[...]
waar vind ik die? :+
Tegenwoordig zit die standaard bij Samurize. Ga naar Meters -> Add... -> Add Plugin -> Source -> Select Plugin en dan AdvancedMediaPlayerIn...(de rest valt er bij mij af) kiezen. Dan bij "Select function to run" kies je "Playerstatus". Klaar. :Y)

De tekst die wordt getoond kun je in "Settings..." veranderen. Als je hier nu paden naar images in zet en in General de draw type op image zet laat ie plaatjes zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 05-05-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Daedalus schreef op 05 mei 2004 @ 17:21:
[...]

Tegenwoordig zit die standaard bij Samurize. Ga naar Meters -> Add... -> Add Plugin -> Source -> Select Plugin en dan AdvancedMediaPlayerIn...(de rest valt er bij mij af) kiezen. Dan bij "Select function to run" kies je "Playerstatus". Klaar. :Y)

De tekst die wordt getoond kun je in "Settings..." veranderen. Als je hier nu paden naar images in zet en in General de draw type op image zet laat ie plaatjes zien.
hmm ik krijg m alleen met 1 plaatje aan de praat dus niet met een plaatje voor stop, pauze en play want dat is uiteindelijk mn doel....

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

leokennis schreef op 05 mei 2004 @ 15:51:
[...]

Wat wil je nou precies dan? StevenP doet het anders dan ik.. Hij maakt de taskbar zelf groter, ik maak een margin en stop daar Samurize in.. Het grote voordeel daarvan is dat de Start knop, Quicklanch en de klok niet omhoog gaan, dat vind ik niet mooi. Om dat te doen moet je dus dat HSI progje downloaden, en daar dus dat regeltje code in zetten, en dan het script uitvoeren. Dan met Samurize een config maken die op precies dat plekje zit waar je die margin net heb gemaakt..

Voor stevenP's manier heb je HSI helemaal niet nodig omdat als je de startbalk uitrekt Windows automatisch doorheeft hoe je scherm "veranderd" (als je vensters maximaliseert dus bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Ik wilde eigenlijk dat je dus een stuk kreeg dat op de taakbalk leek, maar waar alle vensters wél overheen lopen. Heb nu maar de samyurize-in de taakbalk gebruikt en em zo klein mogelijk gehouden:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/60K5F629582S/picserver.png

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

leokennis schreef op 05 mei 2004 @ 19:46:
Ik wilde eigenlijk dat je dus een stuk kreeg dat op de taakbalk leek, maar waar alle vensters wél overheen lopen. Heb nu maar de samyurize-in de taakbalk gebruikt en em zo klein mogelijk gehouden:
[afbeelding]
Als je wil dat de vensters er wel overheen lopen moet je HSI ook niet gebruiken.. Logisch? Dat HSI gebruik ik alleen zodat al mn vensters er NIET overheen lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Nee idd. En nu lopen ze er ook niet over. Maar dat wil ik dus wel. Maar als er géén venster open is (en je de config dus ziet) moet ie 'samensmelten' met de taskbar...

Maar dat gaat dus niet ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

leokennis schreef op 05 mei 2004 @ 20:09:
Nee idd. En nu lopen ze er ook niet over. Maar dat wil ik dus wel. Maar als er géén venster open is (en je de config dus ziet) moet ie 'samensmelten' met de taskbar...

Maar dat gaat dus niet ;)
Hoezo gaat dat niet? Das dus hetzelfde als ik (hij loopt over in de taakbalk) alleen ik gebruik HSI voor die margin, zodat de vensters er niet overheen gaan. Als jij dus hetzelfde maakt, en niet HSI gebruikt, dan wil het toch? :? Alleen dan moet je Samurize niet zo instellen dat ie IN je taakbalk verschijnt (toolbar) maar erboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Ja dat kan dus wel, maar dan lijkt hij niet op m'n taakbalk, maar gewoon op een losse config die net boven m'n taakbalk zweeft. Jij hebt gewoon een plain grijze startbalk, ik niet. Bij mij komt er dan zo'n lelijke grijze rand tussen taakbalk en config ;)

[ Voor 37% gewijzigd door sjaakaq op 05-05-2004 20:43 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

leokennis schreef op 05 mei 2004 @ 20:42:
Ja dat kan dus wel, maar dan lijkt hij niet op m'n taakbalk, maar gewoon op een losse config die net boven m'n taakbalk zweeft.
Maak daar is een screenie van dan? Dan moet je dus als achtergrond van die config dezelfde achtergrond als die van je startbalk gebruiken. Om het helemaal vloeiend te maken heb ik de .msstyles geïmporteerd in StyleBuilder (www.tgtsoft.com) en het bovenste lijntje van de startbalk weggehaald zodat het mooi vloeiend werd..

[edit]
Na jouw edit zie ik dat je dat probleem ook hebt. Aangezien wij dezelfde theme hebben, kan ik m wel even naar je toe sturen (alleen de startbalk achtergrond.. en mn config achtergrond). Maar dan moet je die theme nog wel even importeren in StyleBuilder :)

[ Voor 21% gewijzigd door DanceTrend op 05-05-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
ahaaa zo doe je dat dus!

Ik heb een grijs streepje boven mijn taakbalk zie @ pic hierboven), zal es kijken of ik dat ook weg kan halen :)

tnx voor de tip!

[ Voor 7% gewijzigd door sjaakaq op 05-05-2004 20:47 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ik heb geen strepen ofz, ik heb gewoon mn taskbar doorgetrokken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Res-q schreef op 05 mei 2004 @ 17:15:
ff een korte vraag: Hoe krijg ik in Rainlendar tussen 2 maanden een stukje desktop? Ik kan wel de achtergrondkleur instellen, maar dan loopt t over... Ik wil graag net zoals de TS een stukje tussen de maanden hebben...
Ik denk dat hij geen achtergrond heeft gedaan, maar die gemaakt heeft met samurize. (gokje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 00:25:
[...]

Ik denk dat hij geen achtergrond heeft gedaan, maar die gemaakt heeft met samurize. (gokje)
Juist, was ik al achter :) Ben nu bezig met een leuk dingetje... veel dingetjes gegapt, maar hey, who cares :>

Nu vraag ik me alleen af hoe ik MBM5 kan uitlezen zonder MBM te starten. In de TS staan wel dat ik een aantal dll's kan uitlezen, maar welke :? Het gaat mij om de case- en CPU temperatuur.

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
leokennis schreef op 05 mei 2004 @ 19:46:
[afbeelding]
Kun je me vertellen welke XP them dat is? Ziet er wel lekker "strak" uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
watercolor.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
En kun je me ook vertellen waar je die weg kunt halen (er bestaan tig sites met themes :P)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 11:08

Quicksilver

Catch these hands

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/guusmartens/images/samurize.jpg%20http://home.tiscali.nl/guusmartens/images/samurize.jpg
ik ben nu ook een dag ofzo bekent met het samurize fenomeen :*)
dus heb ik de config van de TS een beetje aangepast..

Maarre ik heb dus een USB modem (adsl) en ik wil hiervan ook de up- en downstream in een venstertje hebben, ik heb vanalles geprobeert maar kan dit niet vinden... weet iemand hoe dit mogenlijk is?

Ik heb wel deze gegevens voor mijn netwerkkaartje kunnen instellen maar dat is niet zo boeiend/moeilijk als mijn internetverbinding.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine update mbt winamp gedeelte:

[img=600,400,1][url]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/samurize.jpg [img]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/samurize.jpg[/img] [/url][/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Quicksilver schreef op 06 mei 2004 @ 15:03:
[afbeelding]
ik ben nu ook een dag ofzo bekent met het samurize fenomeen :*)
dus heb ik de config van de TS een beetje aangepast..

Maarre ik heb dus een USB modem (adsl) en ik wil hiervan ook de up- en downstream in een venstertje hebben, ik heb vanalles geprobeert maar kan dit niet vinden... weet iemand hoe dit mogenlijk is?

Ik heb wel deze gegevens voor mijn netwerkkaartje kunnen instellen maar dat is niet zo boeiend/moeilijk als mijn internetverbinding.. ;)
Hoe heb je die winamp controls gekregen? kun je ff een linkje passen van die plugin-scriptje? Is het ook mogelijk om de jump-knop te gebruiken (j in winamp)?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver

Quicksilver

Catch these hands

Res-q schreef op 06 mei 2004 @ 15:27:
[...]

Hoe heb je die winamp controls gekregen? kun je ff een linkje passen van die plugin-scriptje? Is het ook mogelijk om de jump-knop te gebruiken (j in winamp)?
euhm daar heb ik de WaC.exe voor gedownload... op pagina twee van deze draad staat volgens mij ook een tutorial... ff linkje zoeken.. de WaC.exe staat trouwens als winamp controller op samurize.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Quicksilver schreef op 06 mei 2004 @ 15:42:
[...]

euhm daar heb ik de WaC.exe voor gedownload... op pagina twee van deze draad staat volgens mij ook een tutorial... ff linkje zoeken.. de WaC.exe staat trouwens als winamp controller op samurize.com
Die heb ik ook, en dan kan ik als ik WaC.exe start er Winamp mee besturen, maar hoe kan ik die dan in samurize zetten?

en zo is het voorspeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver

Quicksilver

Catch these hands

ff n vraagje, zal vast wel stom zijn, maarre hoe ben aan t "loc id" gekomen voor je weather.com plug in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver

Quicksilver

Catch these hands

Res-q schreef op 06 mei 2004 @ 15:43:
[...]

Die heb ik ook, en dan kan ik als ik WaC.exe start er Winamp mee besturen, maar hoe kan ik die dan in samurize zetten?
dmv van text's (images) te linken aan WaC.exe...

bijv als je play wilt maak je een text met daarbij de link:
"program files\samurize\WaC.exe /play"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:44

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Samurize 1.50 is uit! Hieronder een changelog:

Bugfixes:
* DLL error fixed that caused tadis' Milk Suite to crash
* fixed network paths issue
* fixed IME issue for Asian users (improved config editor loading time)
* fixed zooming in on small images bug
* all/multiple perfmon selections now work as expected

Improvements:
* updated AMPI plugins (kudos to Tropics)
* smaller zoom levels
* next/previous meter cyclic
* ctrl-pgup/pgdn for switching tabs
* smooth scrolling
* "bounce" scrolling
* each instance can only be open once
* environment variables expanded for script/plugin parameters
* image antialiasing option in config editor
* sound/command alerts can each have individual settings
* custom WMI class input box for WMI chooser window
* BMP/GIF/JPEG output formats for the Server
* installer should close media players if installing/removing

New Features:
* command line options galore!
* Perlscript/Python support

Hier te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hmm, als ik dit en dit lees zijn er mensen die problemen hebben met de PerfMon. Ik wacht nog maar ff denk ik voordat ik update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicksilver schreef op 06 mei 2004 @ 15:53:
[...]

ff n vraagje, zal vast wel stom zijn, maarre hoe ben aan t "loc id" gekomen voor je weather.com plug in?
Ga naar weather.com en zoek je stad op (hou het bij een grote stad) in de url staat dan een combinatie.

Voorbeeld: Zoek op Haarlem en je krijgt de volgende URL
http://www.weather.com/ou...NLXX0010?from=search_city

NLXX0010 is dan je LOCID die je bij edit script kan in vullen.

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicksilver schreef op 06 mei 2004 @ 15:55:
[...]

dmv van text's (images) te linken aan WaC.exe...

bijv als je play wilt maak je een text met daarbij de link:
"program files\samurize\WaC.exe /play"
Of je maakt een image van bijv een play button en geeft die een link mee :)
Dat staat mooier natuurlijk (zie mijn config)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik ben ook maar een beetje begonnen met Samurize te spelen.
Hier dan mijn eerste creatie:

Afbeeldingslocatie: http://sikkes.xs4all.nl/~michiel/shots/screenshot.png

Samenvatting (config):
- Simpel 'Te doen'-lijstje
- Uptime
- CPU load percentage
- Geheugengebruik
- HDD gebruik
- Winamp informatie met progressbar die de progress in de song aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver

Quicksilver

Catch these hands

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 00:37:
[...]

Ga naar weather.com en zoek je stad op (hou het bij een grote stad) in de url staat dan een combinatie.

Voorbeeld: Zoek op Haarlem en je krijgt de volgende URL
http://www.weather.com/ou...NLXX0010?from=search_city

NLXX0010 is dan je LOCID die je bij edit script kan in vullen.

Martijn
Thanx ik had het inmiddels al gevonden, zie hier mijn update:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/guusmartens/images/samurize2.jpg%20http://home.tiscali.nl/guusmartens/images/samurize.jpg

Verder had ik ook images ipv textmessages staan voor de winamp controller, zelfgemaakt (lekker knullig) maar wel handig en stijlvol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Michieltje

Begint al ergens op te lijken, ik vind het alleen mooier als de samurize schermen een beetje in de achtergrond opgaan. Zou ook proberen om je mercedes wat meer naar links te krijgen, anders word je achtergrond verpest :p

@Quicksilver

Download anders mijn windows control buttons of rip ze van een player af ofzo. Dat staat wat mooier :)

Mijn samurize

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nieuwe creatie van mij. En ja, ik hou van simpel en clean :)

Afbeeldingslocatie: http://sikkes.xs4all.nl/~michiel/shots/samurize2.png

Config staat hier! Commentaar, flames, reacties? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 17:23:
Zo, nieuwe creatie van mij. En ja, ik hou van simpel en clean :)

[afbeelding]

Config staat hier! Commentaar, flames, reacties? ;)
Ja, wat komt dat plaatje traag binne :p
Voor de rest netjes en simpel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Quicksilver schreef op 07 mei 2004 @ 01:27:
[...]

Thanx ik had het inmiddels al gevonden, zie hier mijn update:
[afbeelding]

Verder had ik ook images ipv textmessages staan voor de winamp controller, zelfgemaakt (lekker knullig) maar wel handig en stijlvol ;)
wtf? :X 58c voor je cpu? 8)7 dat is volgens mij niet al te best voor dat ding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ok mensen, i heb hier (in mn toolbarretje) een pop3 checker en die checked om de 5 mins maar ik wil af en toe gewoon NU checken en dan doe ik reload config maar is daar geen andere manier voor? of is er iets van een count down te maken?

avast bedankt, stevenp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver

Quicksilver

Catch these hands

stevenP schreef op 07 mei 2004 @ 21:05:
[...]

wtf? :X 58c voor je cpu? 8)7 dat is volgens mij niet al te best voor dat ding....
offtopic:
58C is toch niet erg? is gewoon aircooled dus geen watertorens en shit op mijn pc, t is een 2600+ die nu op 3100+ loopt (volgens n metertje dan ;) )... bij constant in idle-time op 60C dan wordt t idd wat warm, maar ik had net een spelletje gespeeld ofzo, in idle zit ie meestal ongeveer op 52/54...

Trouwens geen idee, of je een timer oid, daarbij kunt zetten, misschien een scriptje dat die functie aanroept als je op een image ofzo klikt?

[ Voor 13% gewijzigd door Quicksilver op 08-05-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ben ook eens aan het klooien gegaan met Samurize, gebruik nu nog Winbar.

Bij mij werken dingen als CPU belasting en geheugengebruik wel, alleen dit werkt voor geen meter:
How do I see the current transfer rate on my network card in KB/s?
Follow these instructions step by step.

1) Add perfmon
2) select Network Interface
3) Select Bytes Received/sec or Bytes Sent/sec
4) select network card (right hand side)
5) once you have added the meter check "customize return value" in samurize
6) convert from: bytes to: kilobytes
Bij netwerkkaart kan ik kiezen uit 'WAN [PPP_SLIP] Interface' en 'MS TCP Loopback interface' maar wat ook ik ook kies, de waarde blijft op 0 staan als ik aan het downloaden ben, of soms verschijnt er even 0,1.

In Winbar heb ik 'WAN [PPP_SLIP] Interface' en 'MS TCP Loopback interface' geselecteerd en daar werkt het wel gewoon.

Hier even een stukje uit m'n config:
[Source 0]
Type=TPerfmonCollector
Path=\\APOLLO\Network Interface(WAN [PPP_SLIP] Interface)\Bytes Received/sec
FromIndex=1
ToIndex=3
Factor=0.0009765625
AllowConvert=1
Wat gaat er nou mis dan? Ik internet via een kabelmoden op Com1, zou dat er iets mee te maken hebben? :?

De laatste fixes uit het topic op samurize.com over perfmon's gebruik ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:19

Quarin

Ondertitel... wasda?

hoe kunnen jullie goed werken als je lichte lettertypes gebruikt zoals daedalus. en al helemaal met die lichte achtergrond rechthoeken die zijn al helemaal niet te zien in dat edit programma. is er misschien een manier om in dat dit programma je windows achtergrond te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
quarin schreef op 08 mei 2004 @ 15:58:
hoe kunnen jullie goed werken als je lichte lettertypes gebruikt zoals daedalus. en al helemaal met die lichte achtergrond rechthoeken die zijn al helemaal niet te zien in dat edit programma. is er misschien een manier om in dat dit programma je windows achtergrond te gebruiken...
ehh een plaatje er achter plakken? :+ nee denk t niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
ja...onderaan staat ergens 'take screenshot'. Daar moet je op drukken.
(Use bitmap background aanvinken, en dán op 'take screenshot' drukken dus ;) )

[ Voor 41% gewijzigd door sjaakaq op 08-05-2004 16:50 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 15:56:
Ok, ik ben ook eens aan het klooien gegaan met Samurize, gebruik nu nog Winbar.

Bij mij werken dingen als CPU belasting en geheugengebruik wel, alleen dit werkt voor geen meter:

[...]

Bij netwerkkaart kan ik kiezen uit 'WAN [PPP_SLIP] Interface' en 'MS TCP Loopback interface' maar wat ook ik ook kies, de waarde blijft op 0 staan als ik aan het downloaden ben, of soms verschijnt er even 0,1.

In Winbar heb ik 'WAN [PPP_SLIP] Interface' en 'MS TCP Loopback interface' geselecteerd en daar werkt het wel gewoon.

Hier even een stukje uit m'n config:

[...]

Wat gaat er nou mis dan? Ik internet via een kabelmoden op Com1, zou dat er iets mee te maken hebben? :?

De laatste fixes uit het topic op samurize.com over perfmon's gebruik ik al.
Het ligt waarschijnlijk aan de waarde die hij aangeeft. Je moet even kijke of het in bytes of Kbytes staat en welke omzetting hij moet gebruiken. Was bij mij ook even klooien

Ik heb customize return value aangevinkt en dan van bytes naar kilobytes gedaan.

tip: ookal staan die waarden al goed, verander ze dan toch even.. dan leest ie ze opnieuw in.

Martijn

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver

Quicksilver

Catch these hands

stevenP schreef op 08 mei 2004 @ 16:01:
[...]

ehh een plaatje er achter plakken? :+ nee denk t niet...
Euhm je zou gewoon linksonder in het beeld de pixel afstand van het grid op 1 X 1 kunnen zetten... dan zie je het lichte spul best goed.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Quicksilver schreef op 08 mei 2004 @ 17:44:
[...]

Euhm je zou gewoon linksonder in het beeld de pixel afstand van het grid op 1 X 1 kunnen zetten... dan zie je het lichte spul best goed.. :?
hij vroeg of zn achtergrond erop kon, niet of het te zien was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 17:00:
[...]

Het ligt waarschijnlijk aan de waarde die hij aangeeft. Je moet even kijke of het in bytes of Kbytes staat en welke omzetting hij moet gebruiken. Was bij mij ook even klooien

Ik heb customize return value aangevinkt en dan van bytes naar kilobytes gedaan.

tip: ookal staan die waarden al goed, verander ze dan toch even.. dan leest ie ze opnieuw in.

Martijn
Ik heb al vanalles veranderd en geprobeerd, zonder succes. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 17:56:
[...]

Ik heb al vanalles veranderd en geprobeerd, zonder succes. :'(
Maar dat je een uitslag van 0.1 krijg duidt er toch echt op dat die waarden verkeerd staan. Heb je ook al andere conversies geprobeerd. Kan wel zijn dat die dingen gewoon neit goed kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quicksilver

Quicksilver

Catch these hands

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 19:19:
[...]

Maar dat je een uitslag van 0.1 krijg duidt er toch echt op dat die waarden verkeerd staan. Heb je ook al andere conversies geprobeerd. Kan wel zijn dat die dingen gewoon neit goed kloppen.
Kan t niet zijn dat hij toevallig zijn netwerk kaart in de gaten houdt die communiceerd met een andere pc ofzo waardoor er wel data wordt verzonden maar niet via het internet?
Zoiets heb ik namelijk ook, ik heb een usbmodem en ik kan de upstream en downstream niet uitlezen die via dat modem wordt verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicksilver schreef op 08 mei 2004 @ 19:29:
[...]

Kan t niet zijn dat hij toevallig zijn netwerk kaart in de gaten houdt die communiceerd met een andere pc ofzo waardoor er wel data wordt verzonden maar niet via het internet?
Zoiets heb ik namelijk ook, ik heb een usbmodem en ik kan de upstream en downstream niet uitlezen die via dat modem wordt verstuurd...
Hmm dat zou ook mogenlijk kunnen zijn. Maar omdat hij wel een gewone modem heeft lijkt het me gewoon een probleem van een kleine instelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
mensen ik zit toch met wat lekkers:

mijn toolbar wil niet meer reageren, hij werkt gewoon goed maar ik kan er niet meer op klikken om te reloaden ofzo :?

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:19

Acheron

updatepack.nl

Een nieuwe config van mij:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.nekeman1/web/samurize2.jpg

Config

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quicksilver schreef op 08 mei 2004 @ 19:29:
[...]

Volgens mij niet. :P

Goed, dit is mijn config, even opnieuw begonnen met alleen een downloadmeter:
[Project]
FileVersion=v1.50
OffsetX=40
OffsetY=40
Width=170
Height=30
Interval=1000
PauseKey=
ReloadKey=
ToggleTrayIconKey=
EditConfigKey=
ToggleVisibilityKey=
OnTopKey=
NormalWindowKey=
PinKey=
LockedKey=
DesignedKey=
ClickThruKey=
SnapKey=
ExitKey=
SnapClientKey=
LoadMBMStarter=0
ShowTrayIcon=1
TrayIcon=MAINICON
ChangeCursorOverLink=0

[Source 0]
Type=TPerfmonCollector
Path=\\APOLLO\Network Interface(WAN [PPP_SLIP] Interfacee)\Bytes Received/sec
FromIndex=1
ToIndex=3
Factor=0.0009765625
AllowConvert=1

[Output 0]
Type=TTextOutput
Text=Perfmon: %v
Color=FF000000
Align=0
AlignVertical=0
FontName=Tahoma
FontSize=8
FontStyle=[]
FontCharset=1
LineSpacing=1
NrOfDecimals=0
TabSize=20
WordWrap=0
Antialiased=1
UseSeperators=0
Scroll=0
ScrollInterval=1000
ScrollSeperator=%sp|%sp
ScrollDirection=1
Left=40
Top=40
Right=210
Bottom=70
Waarde blijft altijd op 0. Factor en Allowconvert staan goed ingesteld dacht ik?

Als ik 'MS TCP Loopback interface' selecteer zie ik af en toe wel een minieme hoeveelheid verkeer, heb net in Winbar even gekeken, als ik daar alleen 'MS TCP Loopback interface' selecteer ziet hij ook bijna niets, bij WAN [PPP_SLIP] wordt het verkeer dan wel goed weergegeven.

Ik moet dus in Samurize ook WAN [PPP_SLIP] hebben lijkt me, maar om de een of andere manier detecteert hij niets. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
de kleuren 'kloppen' niet echt he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
:o wtf!!! 61 graden.... ik zweer als je daar nu soldeer tegen houd heb je een extra koelrib :+

zou ik denk wat aan doen eerlijk gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

stevenP schreef op 08 mei 2004 @ 21:40:
[...]

:o wtf!!! 61 graden.... ik zweer als je daar nu soldeer tegen houd heb je een extra koelrib :+

zou ik denk wat aan doen eerlijk gezegd!
Een AMD kan 61 graden makkelijk aan hoor voor zover ik weet.. Zolang t maar stressed is.. Anders zou ik er idd wat aan doen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
DanceTrend schreef op 09 mei 2004 @ 06:54:
[...]

Een AMD kan 61 graden makkelijk aan hoor voor zover ik weet.. Zolang t maar stressed is.. Anders zou ik er idd wat aan doen als ik jou was.
cpu gebruik: 32%
..... ik zou er toch wel wat aan doen ja... maargoed dat is mijn mening ;)

verder, heeft iemand een idee waardoor ik niet meer mn toolbar kan rechtermuisklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron

Acheron

updatepack.nl

offtopic:
Ik ga inderdaad de koelpasta nog vervangen. Maar daar gaat dit topic toch niet over?

Het groen komt ook terug in m'n wallpaper. Daarom heb ik voor die kleur gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
stevenP schreef op 09 mei 2004 @ 08:52:
[...]

[...]

..... ik zou er toch wel wat aan doen ja... maargoed dat is mijn mening ;)

verder, heeft iemand een idee waardoor ik niet meer mn toolbar kan rechtermuisklikken?
clickthrough aan?

BTW; hoe doe je dat 'aantal actieve verbindingen'??

[ Voor 9% gewijzigd door sjaakaq op 09-05-2004 12:26 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
leokennis schreef op 09 mei 2004 @ 12:25:
[...]

clickthrough aan?

mwa je snapt me niet helemaal, het is gewoon DE ss toolbar boven mn quicklaunch enzo, die kan je niet clicktrough maken... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron

Acheron

updatepack.nl

Aantal actieve verbindingen heb ik gemaakt met WMI. Kies dan TCP en dan vaste verbindingen. Dan krijg je het aantal verbindingen met andere computers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net een beetje beginnen configen aan samurize..maar weet iemand waarom mijn tv,weer en nforce app niet updaten volgens de ingestelde tijd(5min), ik moet steeds config reloaden wil het ding updaten..mn pc specs refreshen wel behoorlijk
verder heel leuk appie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Als Martijnvdp weer eens dit draadje leest: neem ff contact met mij op... kan via mail (zie myReact) of via 1 van de chat-kanalen.
Of 1 van de modjes moet ff als intermediair optreden als die dit leest.

[ Voor 2% gewijzigd door MetalRush op 11-05-2004 23:25 . Reden: typo ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
leokennis schreef op 09 mei 2004 @ 12:25:
[...]

clickthrough aan?

Add Perfmon... > Prestatieobject: TCP > Actieve verbindingen ;)

Edit:
Zie net pas dat het antwoord al gegeven is... :/ :P

[ Voor 17% gewijzigd door Joen op 12-05-2004 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je die TV Gids erin doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
ik zou zeggen, lees het topic, lees de TS, lees de samurize-faq en lees de readme van het TV-gidsscript.

Verder: welkom op GoT :) Aangezien dit nogal een simpele vraag betreft die je met zoeken makkelijk had kunnen vinden, is het misschien handig als je eerst dit doorleest: [FAQ]FAQ[/FAQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Laatst online: 18-08 10:15
Afbeeldingslocatie: http://www.kookie.nl/av3ng3r/schermafdruk.jpg

Mijn desktop na een tijdje klooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
hè? hoe heb je die t.net tracker erin gekregen? En update ie goed? :?

En aan de screenshots te merken zijn de publieke zenders niet echt favoriet bij de tweakers ;) (bij mij wel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalRush schreef op 11 mei 2004 @ 23:25:
Als Martijnvdp weer eens dit draadje leest: neem ff contact met mij op... kan via mail (zie myReact) of via 1 van de chat-kanalen.
Of 1 van de modjes moet ff als intermediair optreden als die dit leest.
tisser? :)

[img=400,300,1][url]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/samurize_final.jpg [img]http://home.wanadoo.nl/martijnvdp/samurize_final.jpg[/img] [/url][/img]

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Het lijkt mij verstandig dit buiten het forum te houden. Stuur ff een mailtje of neem ff contact op via MSN of ICQ.
Het klinkt allemaal erg geheimzinnig maar als je gehoord hebt wat ik te zeggen heb, wordt dat wel duidelijk.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
Av3ng3rtje schreef op 12 mei 2004 @ 22:53:
[afbeelding]

Mijn desktop na een tijdje klooien :)
welke windowstheme is dat? heb je er een linkje van?

voor de rest: mooie config!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
mwa mij kan die die tvgids echt geen reet schelen, er is toch nooit wat behalve soms wat op mtv ofzo maar daar blijft t bij ;)

--@Av3ng3rtje--
sweet, ziet er gelikt uit, vooral die photoshop icoontjes! waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Tis opzich een leuk programma maar ik denk dat ik toch weer terug ga naar coolmon. Het komt er nu op neer dat ik samurai altijd zo snel mogelijk weer afsluit omdat in bijvoorbeeld UT2k4 mn muis elke seconden even vast hangt. En ik heb echt niet mn hele config vol gegooit met alles wat maar te meten valt. Ik heb juist zoveel mogelijk dingen weg gelaten en lange refresh tijden ingesteld maar het wil toch niet echt helpen (athlon 2700XP en 1024 mb ram).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Aurelium schreef op 13 mei 2004 @ 20:40:
Tis opzich een leuk programma maar ik denk dat ik toch weer terug ga naar coolmon. Het komt er nu op neer dat ik samurai altijd zo snel mogelijk weer afsluit omdat in bijvoorbeeld UT2k4 mn muis elke seconden even vast hangt. En ik heb echt niet mn hele config vol gegooit met alles wat maar te meten valt. Ik heb juist zoveel mogelijk dingen weg gelaten en lange refresh tijden ingesteld maar het wil toch niet echt helpen (athlon 2700XP en 1024 mb ram).
wtf?

als je ss aan hebt staan schoktie, en als je uitzet niet meer? :? wat is je config dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ok, ben met een vriend bezig met een screensaver te bouwen met ss maar nu zitten we met het volgende probleem:

hoe kan je met een snelkoppeling ss opstarten en een bepaalde config laten loaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanceTrend

DanceTrend

w0ei

Mja ik merk het ook wel tijdens sommige games, dat ie een KLEIN beetje meer schokt.. Maar het is maar een klein beetje, dus ik vind het niet zo erg :P
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.