Serious Samurize Stuff deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.074 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 14:06
haha dat was me niet eens opgevallen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ik vroeg me btw 'ns af:
is er een manier dat ik functies zoals wat op tv is, het nieuws, tempraturen etc. uit samurize kan halen en op m'n character (20x4) lcd kan weergeven ?

note: ik gebruik nu smartie 5.2 maar er werken allemaal dingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
ehmmm zou je niet een programmaatje wat gegevens naar je LCD stuurt dezelfde textfiles als input kunnen geven als dat samurize gebruikt? bv voor DutchTV dat DutchTV.txt bestandje?

als ik uit me nek lul moet je het zeggen, want ik heb nog nooit iets met LCD schermpjes gedaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx, mij morgen is met bezighouden.. dit is mijn huidige desktop..

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/daboykefke/desktop4_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

@daboykefke: Welke kalender heb je daar gebruikt? dat er ook items bij komen te staan uit die kalender? Wil ik namelijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ottooo schreef op 29 maart 2004 @ 10:23:
@daboykefke: Welke kalender heb je daar gebruikt? dat er ook items bij komen te staan uit die kalender? Wil ik namelijk ook :)
SimpleCalender en SimpleEvents van op de site van Samurize zelf.. wel zelf aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Targeter schreef op 28 maart 2004 @ 17:47:
Bedankt butsj, dit heb ik ermee gedaan :) :

[afbeelding]
(klikbaar)

Ik heb alleen nog een beetje een probleem met die msn plugin. Ik heb er een lijstje ingezet met mensen waarvan ik graag wil zien of ze online zijn of niet, maar hij pakt altijd alleen de nick van degene die ik het eerst invul :?
Heeft iemand hier een oplossing voor? ik heb de DeMo MSN plugin, is er nog een andere?

Verdere suggesties en opmerkingen zijn welkom!
ip ff afdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Targeter
kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat gebeurd? kan me niet voorstellen wat iemand aan mijn interne ip heeft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens of je met samurize kunt zien of andere pc's / users online zijn binnen een netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 14:14:
Weet iemand trouwens of je met samurize kunt zien of andere pc's / users online zijn binnen een netwerk?
Jah dat kan :)
Heb op mijn host ff het script gezet: PingII.zip
Dit schript voert gewoon een ping uit naar de pc waarvan je wilt kijken of hij online of offline is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
daboykefke: post theme+bureaublad!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tx, ik ga er mee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
Lord Victor schreef op 27 maart 2004 @ 19:28:
und hier is dan de mijne, ff lopen kloten met die dutch tv, en Yorin wil nog wel is veranderen in Nickelodian op een of andere vage manier(zal wel met .vsb script te maken hebben)

[afbeelding]
(klikbaar)

kben er erg tevreden over, en die kalender is gewoon rainlender die nu beetje plaats moest maken voor samurize ;) . ook statbar hoef ik nu niet meer te gebruiken. erg handig progje :)

en ik vroeg me af of er meer mensen zijn bij wie Yorin af en toe in Nickelodian verandert. de meeste hebben de zendernamen er niet bij staan, maar dan nog zal t verandere, aangezien de 2e en 3e lijn ook verandere bij mij :|
Lord Victor, heb je een linkje naar dat theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Harro1985 schreef op 23 maart 2004 @ 11:28:
[...]

ik snap wat je bedoeld, maar daar heb ik al naar gekeken.

Nu doet alleen Nederland 1 het goed. Bij Nederland 2 en volgenden werkt hij nog steeds niet goed. Ik heb net in mijn .txt file gekeken en het script slaat het zo op:

[afbeelding]

hij zet blijkbaar steeds dat adres er achter. Bij NL1 staat die er niet achter en daar werkt hij wel. De fout zal denk ik in het script zitten, maar waar die fout zit.. :?

edit:

volgens mij heet het programma van NL1 radar ipv rada.. Dit staat nu wel goed maar bij volgend programma stond het nog fout.
heb precies hetzelfde met mijn eerste probeersel. Ik neem aan dat je wel ergens in het .vbs file kunt uitzetten dat ie er hyperlinks van maakt (dat hoeft van mij helemaal niet en is denk ik het probleem).

edit:
gelukt! idd in de .vbsfile een paar keer een apostrof zetten als het commentaar over 'hyperlinks' begint te praten.

[ Voor 7% gewijzigd door The Evil Brain op 29-03-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik eens vragen om je config file bij je screenshots bij te posten. Zo kunnen beginnelingen zoals ik ook iets leren ... Alvast bedankt.

Ik ben net begonnen met Samurize. 'k heb de Dutch tv plug-in gedownload en deze werkt ondertussen. Nu is mijn vraag van waar halen jullie die pic om er bij te zetten en hoe kan je andere zenders er bij zetten (mtv, tmf, vitaya, ngc???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 23:15
The Evil Brain schreef op 29 maart 2004 @ 18:12:
[...]

heb precies hetzelfde met mijn eerste probeersel. Ik neem aan dat je wel ergens in het .vbs file kunt uitzetten dat ie er hyperlinks van maakt (dat hoeft van mij helemaal niet en is denk ik het probleem).

edit:
gelukt! idd in de .vbsfile een paar keer een apostrof zetten als het commentaar over 'hyperlinks' begint te praten.
Bij mij werkt het nu ook. Ik heb een oudere versie (1.2) nu en daarbij werkt hij wel goed.

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
logo's staan in de startpost, en bij de DutchTV die ik gebruik zitten TMF en MTV en NGC enzo er al bij.

Screenie van mijn allereerste Samurize-creatie (jawel!):
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/13G2M00296EG/picserver.jpeg
Klik!

Het Configbestandje

[ Voor 10% gewijzigd door The Evil Brain op 29-03-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 19:21:
Mag ik eens vragen om je config file bij je screenshots bij te posten. Zo kunnen beginnelingen zoals ik ook iets leren ... Alvast bedankt.

Ik ben net begonnen met Samurize. 'k heb de Dutch tv plug-in gedownload en deze werkt ondertussen. Nu is mijn vraag van waar halen jullie die pic om er bij te zetten en hoe kan je andere zenders er bij zetten (mtv, tmf, vitaya, ngc???)
staat in start post.
op de site van samurize kan je ook ergens een pakketje vinden
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 00:25:
[...]
hnx, mij morgen is met bezighouden.. dit is mijn huidige desktop..
[afbeelding]
heel mooi enzo, maaruh config??

Oproepje aan iedereen, post je config!!! evt met themes ezo, maar das niet zo heel belangerijk.

Ik ben ondertussen ook weer met wat nieuws bezig voor men server (met dus TV gids enzo) zal tzt ook voor men game bak weer wat gaan bouwen (zonder tv gids)
will post in due time, server config is bijn af.
MET Daily Fokke en Sukke plaatje :D

kan iemand mij vertellen hoe die simplecalender en simple events werken!?
ik snap er echt geen moer van....

[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 30-03-2004 10:19 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een nieuwe installatie van samurize wil de client niet meer op starten. De client start eigenlijk nog wel op, maar in de system tray komt het icoontje van samurize niet meer iemand hulp?

Dus ik kan de desktop client niet meer zien naast mijn klokje, de taskbar client kan ik nog wel te voorschijn krijgen ...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 17:19

Acheron

updatepack.nl

Heb ik ook gehad. Een complete reinstall van Windows XP doet soms wonderen

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 18:54:
Na een nieuwe installatie van samurize wil de client niet meer op starten. De client start eigenlijk nog wel op, maar in de system tray komt het icoontje van samurize niet meer iemand hulp?

Dus ik kan de desktop client niet meer zien naast mijn klokje, de taskbar client kan ik nog wel te voorschijn krijgen ...
ook voorgehad.. opnieuw uninstalle, zien da de map volledig weg is en in register alles da naar samurize verwijst deleten en hupsa bij mij ging het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 20:38:
[...]

ook voorgehad.. opnieuw uninstalle, zien da de map volledig weg is en in register alles da naar samurize verwijst deleten en hupsa bij mij ging het weer
Bedankt, het is ondertussen weer in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een scriptje krijgen voor het nederlandse weerbericht?? Heb nu iets uit San Diago... niet de bedoelling dus!!

En waarom kan ik in de config mode die rode omlijning niet ergens uitschakelen... erg irritant want alle onderdelen verplaatsen zich in een keer, ipv los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
Momenteel mijn desktop opt werk:
Afbeeldingslocatie: http://www.savantas.nl/dt_kl.jpg
*klik*
Achtergrond is samenraapsel van diverse dingen:
Perkament ooit zelf gemaakt om site aan te kleden (flink opgeblazen, daardoor kwaliverlies)
Stad is tekening ooit van teken/wacomtopic gesaved (bron weet ik niet meer)
Da Vinci logo is van Duckstad is overal tentoonstelling in KunstHAL, al enkele jaren terug.

Met onderaan een balkje Samurize (eigenlijk 2).
Afbeeldingslocatie: http://www.savantas.nl/DFon.jpg
De koe is voor Distributed Folding, zie hier
Als de client eruit klapt, wordt ie:
Afbeeldingslocatie: http://www.savantas.nl/DFoff.jpg
Opzich momenteel nogal debiele manier om te controleren of de client draait: Sam kijkt gewoon of de CPU op >90% staat. Zou natuurlijk moeten zoeken op lock-file, maar goed. Zal eens kijken of een andere DPC-er daar iets op weet...

Vervolg:
Jis schreef op 02 april 2004 @ 00:10:
[...]

Heb je hier wat aan (vbs):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Function Fold
Const strLockfileLocation = "C:\distribfold\foldtrajlite.lock"
Dim Result
Dim fso

' An error occurs when file is not found, so handle the error.
On error Resume Next

Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
Set Result = fso.GetFile(strLockfileLocation)
If Result <> "" Then
    Fold = 1
Else
    Fold = 0
End If

End Function
Moest code nog een beetje bijwerken tot bovenstaande, maar het werkt nu perfect!
Plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.savantas.nl/DFon.png en
Afbeeldingslocatie: http://www.savantas.nl/DFoff.png

[ Voor 47% gewijzigd door Savantas op 02-04-2004 12:56 . Reden: linkje op plaatje ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Laatst online: 12-09 10:42

Faure

Ja!

Mayco schreef op 29 maart 2004 @ 17:15:
[...]

Lord Victor, heb je een linkje naar dat theme?
bedoel je de visual style? die hoort bij de Longhorn Transformation Pack, die je met google zo vindt :)

de samurize config heb ik helaas nie meer :S . kep per abuis de hele samurize map weggedondert 8)7

En weet iemand genoeg van .vsb om te probere de yorin/nickelodian bug te verhelpen? k zat zelf te denken aan iets in de trand van:

de eerste line x is van de html, de 'write to'-line is die van t txtbestand

if line 33 is 'yorin' then write line 33 'yorin' (+de bijbehorende progs)
if line 33 is 'nickelodian' then write line 34 'nickelodian'
if line 34 is 'yorin' then write line 33 'yorin'
if line 34 is 'nickelodian' then write line 34 'nickelodian

maar dan dus in .vsb stijl. ik heb er helemaal geen verstand van, en kweet ook niet of t mogelijk is, maar als t kan zou t er fijn zijn

[ Voor 71% gewijzigd door Faure op 01-04-2004 18:29 . Reden: vraagje erbij poste:) ]

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Savantas, uit welk topic had je die stadstekening precies? Linkje?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Was ff zoeken, maar hier stond ie.
Voor de volledigheid:
GoT > Webdesign & Graphics > Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 5 (1/4)
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 22:13:
Hier is iets nieuws van mij, nog lang niet af zoals gewoonlijk, maar ik ben ermee bezig.

[afbeelding]
Helaas nog geen nieuwe versie van gezien...

[ Voor 20% gewijzigd door Savantas op 01-04-2004 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
He, tenks!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Heeft er iemand toevallig een goeie kalender als plugin of script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Zie Samurize site, of anders ff via Google Rainlendar ophalen, ook wel fijn kalendertje!
Zie bijvoorbeeld hier
plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.samurize.com/userfiles/315/iCal.jpg

Een simpelere staat hier
plaatje: Afbeeldingslocatie: http://www.samurize.com/userfiles/6/SimpleCalendar1.4.jpg

Voor de rest zelf zoeken... ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Savantas op 01-04-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maaruh, is deze te gebruiken in samurize?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry, stomme vraag natuurlijk als 't staat op de site van samurize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

der is een edit knop he...

kan iemand mij misschien uitleggen hoe die simple calender en simple events werken??
ik krijg het maar niet voorelkaar om dat werkend te krijgen....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
iedereen bedankt voor de ini files en de links, ze hebben me lekker bezig gehouden met samurize _/-\o_

Met betrekking tot de tv-gids ; ook ik had problemen met updaten, ik heb bij norton het script blokking uitgezet, maar ik heb ook iets veranderd in het .vbs script.
Van de regel FILE_NAME = "DutchTV.tmp" heb ik FILE_NAME = "C:\Program Files\Samurize\DutchTV.tmp" omdat ik meerdere dutchtv.tmp zag rondzwerven. Tot nu toe doet ie t perfect vanavond, terwijl ik gisteren en eergister problemen had met updaten.

Ik heb echter problemen met het scriptje voor de headlines van tweakers, ik krijg een error "OLE ERROR 800C005". , NuNews geeft een error Invalid procedure call or argument; 'mid' :? Nforce headlines doen t wel :)

De 2 files op de microsoft site voor scripts heb ik beide geinstalleerd, maar nog steeds errors :'(

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 19:55

smallboy

N/A

RubbeR01 schreef op 01 april 2004 @ 23:16:
Ik heb echter problemen met het scriptje voor de headlines van tweakers, ik krijg een error "OLE ERROR 800C005". , NuNews geeft een error Invalid procedure call or argument; 'mid' :? Nforce headlines doen t wel :)
Ik heb ook die OLE error :S

Kan iemand misschien vertellen hoe ik dat fix?
M'n samurized desktop is niet compleet zonder tweakers headlines natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door smallboy op 02-04-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
heb precies hetzelfde (met dat RSS-plugin-ding, jullie ook?). En smallboy, T.net headlines moeten er uiteraard bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

is de site offline?
kom er iig niet op :(
wil hier ook weleens mee gaan spelen >:)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.brandsma5/got/samurize04_thumb.jpg
Config

Mijn eerste creatie, heb het vrij simpel gehouden :P

Maar ik had nog even een vraag. Als je bij mijn D:\ schijf kijkt zie je dat hij de Volume naam niet goed pakt. Als ik de config reload is het willekeurig bij een andere schijf. Ik heb het script extendeddrive.vbs gebruikt om die volume namen weer te geven. Ik heb al het stukje code voor de Volume name apart in een eigen .vbs geplakt, maar dan blijft hetzelfde zich voordoen. Hoe kan ik er voor zorgen dat samurize ze elke keer wèl pakt?

Edit:
@Maikeltje: Klik, doet het hier wel gewoon hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ste7en op 03-04-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ste7en schreef op 03 april 2004 @ 18:19:
[afbeelding]
Config

Maar ik had nog even een vraag. Als je bij mijn D:\ schijf kijkt zie je dat hij de Volume naam niet goed pakt. Als ik de config reload is het willekeurig bij een andere schijf. Ik heb het script extendeddrive.vbs gebruikt om die volume namen weer te geven. Ik heb al het stukje code voor de Volume name apart in een eigen .vbs geplakt, maar dan blijft hetzelfde zich voordoen. Hoe kan ik er voor zorgen dat samurize ze elke keer wèl pakt?

Edit:
klein vraagje, heb die van jou eventjes gedownload maar kan hem niet wijzigen :/
weet niet of dat express gedaan is?
en mijn MBM geen aan dat mijn CPU 24 graden is en mijn case en de rest 255 graden 8)7
terwijl MBM het zo wel goed aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
Maikeltje schreef op 03 april 2004 @ 20:20:
[...]

klein vraagje, heb die van jou eventjes gedownload maar kan hem niet wijzigen :/
weet niet of dat express gedaan is?
en mijn MBM geen aan dat mijn CPU 24 graden is en mijn case en de rest 255 graden 8)7
terwijl MBM het zo wel goed aangeeft.
Als je op die temp meters klikt kun je onderaan kiezen welke MBM sensor je wilt gebruiken, die zullen bij jou wel anders zijn, en zul je dus even de goeie op moeten zoeken. Zover ik weet kun je configs niet locken hoor, dus zul je even verder moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Ste7en schreef op 03 april 2004 @ 18:19:
[afbeelding]
Config

Edit:
mooi! Vraagje: zitten die cirkeltjes standaard in Samurize of heb je ze apart gedownload? En heb je nog zin om die achtergrond online te zetten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Je maakt gewoon een PIE meter en dan kun je een soort offset instellen (dus een bepaald 'gat' in het midden)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik krijg deze foutmelding (clickable):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maikeltje/error.JPG

[ Voor 54% gewijzigd door Gekkenhuis op 03-04-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faure
  • Laatst online: 12-09 10:42

Faure

Ja!

[quote]Ste7en schreef op 03 april 2004 @ 18:19:
[url=afbeelding][/]

quote]

omg _/-\o_ _/-\o_ wie is die vrouw???

Assumption is the mother of all failures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vrouw is Laetitia Casta. Lekker ding van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
OK, hier het origineel van me background.

@The Evil Brain:
die ronde meters zitten standaard in Samurize hoor.
Draw Type: Pie
Sweep: -360
Inner radius: 50%

Daarmee moet het lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder maar even een screenshotje van mijn simpele en toch doeltreffende Desktopconfig.
De beide gamelogo's vervangen de shortcuts van me desktop, de rest werd daardoor overbodig en is pleite :)

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/j.zuurhout/tweak/scr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'K ben op zoek naar screenshots van klokken. Post hier a.u.b. je mooiste screenshots endergelijke.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hallo,
Het kan aan mijn zoek capaciteiten liggen hoor...
Maar ik ben gisteren ook eens met Samurize begonnen.
Lukt wel een beetje (voorgekauwde dingen downloaden en slepen gaat nog wel :P ).
Maar ik krijg het nieuws van tweakers.net niet aan de praat.
Ik heb het bestand tweakersnews.vbs gedownload. maar ik mus het bestand
TweakersNews.tmp.

Waar haal ik dat nou eigenlijk vandaan of wat moet er instaan?
thx.

Edit:
Oh, en nog een vraag, mijn tv-gids (gewoon die dutchtv) lijkt niet of nauwelijks te verversen. en die is wel helemaal compleet. heeft iemand daar ook antwoord op?

[ Voor 17% gewijzigd door readytoflow op 07-04-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
probeer es in de vbs file van de tv gids het complete pad van tmp file op te geven
FILE_NAME = "C:\Program Files\Samurize\DutchTV.tmp" in plaats van alleen dutchtv.tmp

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
RubbeR01 schreef op 07 april 2004 @ 20:18:
probeer es in de vbs file van de tv gids het complete pad van tmp file op te geven
FILE_NAME = "C:\Program Files\Samurize\DutchTV.tmp" in plaats van alleen dutchtv.tmp
Had ik al gedaan...
Als ik het VBS bestand opnieuw in de scripts map zet, dan update 'ie m'n tv programma's wel 1x, dan blijven ze echter weer gewoon staan en worden ze niet vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Heb enkele veranderingetjes doorgevoerd in mijn gebeuren:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ottooo/dt0704.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

readytoflow schreef op 07 april 2004 @ 22:19:Had ik al gedaan...
Als ik het VBS bestand opnieuw in de scripts map zet, dan update 'ie m'n tv programma's wel 1x, dan blijven ze echter weer gewoon staan en worden ze niet vernieuwd.
Hoe vaak per minuut wordt jou "generatelisting" geupdate? En misschien moet je eens "force update" aanvinken bij de werkelijke lijst items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
zerosignal schreef op 07 april 2004 @ 22:34:
[...]
Hoe vaak per minuut wordt jou "generatelisting" geupdate? En misschien moet je eens "force update" aanvinken bij de werkelijke lijst items.
Dat force update heb ik al aan- en uitgevinkt, maar dat generatelisting? Waar kan ik dat vinden?

Edit:
al gevonden! nou ff kijken of 'ie blijft updaten...

[ Voor 12% gewijzigd door readytoflow op 07-04-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:29

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik ben net begonnen met Samurize en ik probeer een analoog klokje te maken. Ik krijg het echter niet voor elkaar om de kleine (uren) wijzer goed te laten lopen. Ik heb nu als min en max value 0 en 24. Angle en sweep zijn 90 en 360. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niet het gewenste resultaat.
Wie weet wat ik verkeerd doe?

Al gevonden.. %h %m en %s gebruiken

[ Voor 6% gewijzigd door SayWhatAgain! op 07-04-2004 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron

Acheron

updatepack.nl

Ottooo, als je zo doorgaat heb je straks een nieuw scherm nodig om alle metertjes te kunnen showen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een wat groter scherm hebt vreet dat ding wel performance trouwens! Als mijn samurize desktop zichtbaar is vreet ie >30% cpu op mijn Centrino 1.5GHz... kannonnuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

hp38guser schreef op 07 april 2004 @ 23:20:
Ottooo, als je zo doorgaat heb je straks een nieuw scherm nodig om alle metertjes te kunnen showen :)
ik heb juist een helehoop weggehaald :p

Muziek-info weg, nieuwsblok kleiner, weergedeelte ook wat nutteloze dingen weggehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Ik zit in de problemen met m'n dutchtv. Ik stel in dat ie moet beginnen bij regel 1 en 3 regels moet lezen, maar hij leest er maar 2. Is dit een fout in het script ofzo?
Het linken enzo gaat wel goed, net als de plaats waar dutchtv.txt terecht moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
ehm..is het oppervlak wel groot genoeg? Passen er wel 3 regels in het 'vierkantje dat je hebt getrokken'??

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 13-09 19:55

smallboy

N/A

SayWhatAgain! schreef op 07 april 2004 @ 23:19:
Ik ben net begonnen met Samurize en ik probeer een analoog klokje te maken. Ik krijg het echter niet voor elkaar om de kleine (uren) wijzer goed te laten lopen. Ik heb nu als min en max value 0 en 24. Angle en sweep zijn 90 en 360. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niet het gewenste resultaat.
Wie weet wat ik verkeerd doe?

Al gevonden.. %h %m en %s gebruiken
Een analoge klok, met een wijzer die van 0 - 24 loopt? Op mijn klok gaat ie tot 12 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

leokennis schreef op 08 april 2004 @ 11:34:
ehm..is het oppervlak wel groot genoeg? Passen er wel 3 regels in het 'vierkantje dat je hebt getrokken'??
Jep, en hoeveel lijnen ik ook selecteer, het mogen er zelf 10 zijn, hij toont enkel tot hij een link tegenkomt. Dus maximaal 2 lijnen.
Kben nu dus regel per regel aan het toevoegen.

[ Voor 12% gewijzigd door Dextro op 08-04-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:29

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

@ smallboy
Ja, dat had ik dus eerst gedaan, maar werkte niet. Hij loopt nu van 0 tot 60, en dat werkt wel (ja, de uren ja!) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ottooo schreef op 07 april 2004 @ 22:33:
Heb enkele veranderingetjes doorgevoerd in mijn gebeuren:

[afbeelding]
config!!!!!

kwacht ook ngo steeds op config van daboydefke..

[ Voor 10% gewijzigd door TepelStreeltje op 08-04-2004 12:04 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Voila, ook eens een config gemaakt. Enkel de dingen erop gezet die ik belangrijk vind.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/dextrose/screen/screen4-thumb.jpg

Mijn config file'ke

Bijna alle icoontjes zijn aanklikbaar.
Winamp aansturing gaat ook, zelfs zonder opflikkerende dos vensters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dextro schreef op 08 april 2004 @ 14:42:
Voila, ook eens een config gemaakt. Enkel de dingen erop gezet die ik belangrijk vind.

[afbeelding]

Mijn config file'ke

zou je niet is iets aan je temps van je hd's gaan doen :o
Mijn twee Maxtor 160GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm 8MB) mogen maximaal 55 graden worden... en heb daar dus ook een speedfan op zitten anders worden ze 52 graden (zitten namelijk 3 hd's boven op elkaar, kon niet anders).. Als ik jouw was zou ik ff kijken of je je hd's niet wat verder van elkaar kan plaatsen of zet er anders gewoon een speedfan op :) ... (hoge temps is de grootste overlijdings factor van hd's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
Dextro schreef op 08 april 2004 @ 11:04:
Ik zit in de problemen met m'n dutchtv. Ik stel in dat ie moet beginnen bij regel 1 en 3 regels moet lezen, maar hij leest er maar 2. Is dit een fout in het script ofzo?
Het linken enzo gaat wel goed, net als de plaats waar dutchtv.txt terecht moet komen.
klopt, had ik ook. Dan moet je in het .vbs bestand een paar keer een apostrof zetten:

in:
code:
1
Private Function getListing(Channel,htmlResult)

zet je dus apostrofs ('):
code:
1
2
' next line added to support hyperlinks (1x apostrof geadd)
' strLinkprogramma = Mid(strAllInfo, InStr(strAllInfo, "pid=")+4, 7)

en
code:
1
2
3
4
' next If-statement added to support hyperlinks (3x een apostrof geadd)
' If IsNumeric(strLinkprogramma) Then
' temp = temp & "%lhttp://www.tvgids.nl/detail.php?pid=" & strLinkprogramma & "&tab=3"
' End If

en
code:
1
2
' next line added to support hyperlinks (1x apostrf geadd)
' strLinkprogramma = Mid(strAllInfo, InStr(strAllInfo, "pid=")+4, 7)

en als laatste:
code:
1
2
3
4
' next If-statement added to support hyperlinks (3x apstrf geadd)
' If IsNumeric(strLinkprogramma) Then
' temp = temp & "%lhttp://www.tvgids.nl/detail.php?pid=" & strLinkprogramma & "&tab=3"
' End If

En dit werkt goed bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

@ MAX_texel: De kast zit idd vrij vol, maar temperatuur blijft meestal net onder de 50° en onder zware load gaat het nooit boven de 60°. Dit is geen enkel probleem. Der zitten fans bij, maar ik heb liever een stille kast. Kan de fans in de zomer aanzetten wanneer ik wil.

@ The Evil Brain: thx, dat werkt idd beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
zo dan na wat geklooi en wat afgekeken te hebben is tie eindelijk zo goed als af. misschien later nog wat veranderen maar tot zo ver goed genoeg.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~paape022/pics/desktop1280.jpg

beetje druk geworden op mun scherm maar ja dan heb je tenminste nog wat 8) .

mijn config

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dextro schreef op 08 april 2004 @ 14:42:

[afbeelding]

Mijn config file'ke

mooi gedaan
btw, welke Windows style is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextro
  • Niet online

Dextro

Druivensuiker.be

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 03:47:
[...]

mooi gedaan
btw, welke Windows style is dat?
Thx,

Het theme is nxpro. Ooit eens ergens gedownload. Heb het even op m'n webspace gezet. Download nxpro + bijhorende winamp theme (rar)

Het grote voordeel vind ik is de enorme plaatswinst die je hebt in vergelijking met klassieke windowsthemes. Je hebt een soort classic versie, maar die er toch modern uitziet.

[ Voor 21% gewijzigd door Dextro op 11-04-2004 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft ook problemen met de progressbar van Serious Samurize?
Als ik gewoon tekst gebruik om de free mem of free diskspace te tonen, dan gaat dit goed, maar als ik i.p.v. tekst een progressbar, pie, histogram of andere grafische vormen, dan krijg ik altijd een 100% progressbar, pie enz.

Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die een script kan schrijven van deze pagina, zodat ik de items in een venster van Samurize kan toevoegen??

http://www.klaphekje.com/trackers/mfmsn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:44

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 14:28:
Wie heeft ook problemen met de progressbar van Serious Samurize?
Als ik gewoon tekst gebruik om de free mem of free diskspace te tonen, dan gaat dit goed, maar als ik i.p.v. tekst een progressbar, pie, histogram of andere grafische vormen, dan krijg ik altijd een 100% progressbar, pie enz.

Heeft iemand anders hier ook last van?
Bij de grafische meters moet je een minimum en maximum waarde ingeven. Standaard staan die op 0 en 100 ofzo. Als je nu 512Mb geheugen heb dan meet ie maar tot 100Mb wat dan denk ik altijd tot een 100% resultaat zal leiden. Pas je min- en max-waarde dus per meter aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

^^ of zet het op procent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
mrboomblaster schreef op 11 april 2004 @ 03:43:
zo dan na wat geklooi en wat afgekeken te hebben is tie eindelijk zo goed als af. misschien later nog wat veranderen maar tot zo ver goed genoeg.

[afbeelding]

beetje druk geworden op mun scherm maar ja dan heb je tenminste nog wat 8) .

mijn config
Misschien heb ik het ergens gemist, maar welk theme is dat eig ?

[ Voor 6% gewijzigd door GeforceDDQ op 11-04-2004 23:04 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
geforceddq schreef op 11 april 2004 @ 23:04:
[...]

Misschien heb ik het ergens gemist, maar welk theme is dat eig ?
de thema is genaamd opusluna en heb um net als de wallpaper in de rar er bij gedaan.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
mrboomblaster schreef op 11 april 2004 @ 23:23:
[...]

de thema is genaamd opusluna en heb um net als de wallpaper in de rar er bij gedaan.
Oh sorry dat had ik dan niet in de gaten ;).
Dank je :).

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron

Acheron

updatepack.nl

Samurize 1.40 is uit !

Bugfixes:
* fixed memory leak with image ratio option
* fixed peaking bug
* fixed rare selection bug in config editor
* fixed analog line width bug
* fixed image path bug for Image graphic object

Improvements:
* updated AMPI plugins (kudos to Tropics)
* file path displayed in config editor title
* option to disable green/red config outline (and the warning)
* next/prev keys changed to pgdn/pgup to allow field tabbing
* scrolling in the Tools and Settings area reduced by introducing more tabs
* more uptime options
* new sample config (cheers Em7)
* password encryption for POP3 password in config files
* latest 4 config files opened appear in the file menu

New Features:
* vastly improved plugin interface
* base width for analog meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
ff een vraagje over het monitoren van de HD, ik gebraak daar nu die smart.dll voor, en ik ben er wel tevreden over, maar ik heb gelezen dat sommige personen dat via MBM doen, nu zou dat wel handig zijn want mbm moet toch al opstraten voor de temps en de fanspeed, dus de vertraging van dat mbm moet opstarten maakt niet uit. Als ik met dat slidertje beweeg krijg iik maar twee temps, (cpu en mobo), de rest is 255. Moet je de temps van de hd mss via een andere manier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
kun je die temp. met MBM 'gewoon' wel zien? en dan kun je bekijken onder welk temp.nummer ie staat, en dat dan opzoeken in Samurize.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hp38guser schreef op 13 april 2004 @ 18:35:
Samurize 1.40 is uit !

Bugfixes:
* fixed memory leak with image ratio option
* fixed peaking bug
* fixed rare selection bug in config editor
* fixed analog line width bug
* fixed image path bug for Image graphic object

Improvements:
* updated AMPI plugins (kudos to Tropics)
* file path displayed in config editor title
* option to disable green/red config outline (and the warning)
* next/prev keys changed to pgdn/pgup to allow field tabbing
* scrolling in the Tools and Settings area reduced by introducing more tabs
* more uptime options
* new sample config (cheers Em7)
* password encryption for POP3 password in config files
* latest 4 config files opened appear in the file menu

New Features:
* vastly improved plugin interface
* base width for analog meter
Dat vind ik wel een goeie, vind het zelf toch een beetje link om mijn password open en bloot in zo'n config filetje te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is weer een nieuwe versie, 1.41. Wat kleine bug-fixes:
Serious Samurize v1.41 Release - bugfixes

Bugfixes:
* new POP3 encryption
* fixed Rectangle draw object glitch
Download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ook de 1.41 geeft bij sommigen (o.a. bij mij :() toch nog problemen met de pop3.
Je moet, na de upgrade, je passwords zoiezo opnieuw invoeren en de ini opslaan... dus houdt daar rekening mee!.
De 'oude' versie (1.31) had hier geen last van maar terug gaan is voor mij eigenlijk niet zo'n goeie optie; heb inmiddels al wat 1.4 features in gebruik.
Tja, even wachten voor een fix :)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 15:15
Iemand toevallig al ervaring met het UKTV4 script ?? Ik wil graag ITV, Channel4 en 5 vervangen door BBC3, BBC4 en Radio 5Live maar in de configfile wordt een url aangeroepen met een channelid en programid. Channelid lukt me zonder problemen maar de programid 8)7

Hmm zo te zien zat ik op de verkeerde plek te kijken... moest de tekstbestanden inlezen my bad... te snel geroepen. :|

[ Voor 19% gewijzigd door Chocovla op 14-04-2004 12:31 ]

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ik kwam gisteren toevallig dit draadje tegen en dacht: hé maar dat is leuk. Toen me een beetje in Samurize verdiept en wat gestoeid met de functies ervan en dit is het eerste resultaat:

Edit:
Ik heb wat dinger veranderd:
- De achtergrond en het thema
- Een OS info blokje erbij gedaan
- De blokjes transparant gemaakt (170)
- Een 'gat' in de HD-meter gemaakt
- De headlines van t.net iets naar rechts verschoven, zodat ze niet over het logo zitten

Afbeeldingslocatie: http://www.panoramahotelsandanski.com/images2/samurize.jpg
Niet slecht voor een eerste keer vind ik zelf _/-\o_
en de config:
http://www.panoramahotelsandanski.com/images2/XiN-eViL.ini

[ Voor 31% gewijzigd door XiN-eViL op 14-04-2004 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
woei, netjes idd! Waar ik alleen persoonlijk nooit tegen zou kunnen, is het feit dat sommige dingen (zoals tekst/plaatje in T.net-tracker) elkaar overlappen ;)

en ff je .ini bekijken voor je T.net-config, want die werkt bij mij niet :(

edit:
hmm, ik kan in je .ini niet zien welk script je gebruikt. Dus, welk script gebruik je voor de headlines? :+

[ Voor 20% gewijzigd door The Evil Brain op 14-04-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

The Evil Brain schreef op 14 april 2004 @ 16:36:
woei, netjes idd! Waar ik alleen persoonlijk nooit tegen zou kunnen, is het feit dat sommige dingen (zoals tekst/plaatje in T.net-tracker) elkaar overlappen ;)

en ff je .ini bekijken voor je T.net-config, want die werkt bij mij niet :(

edit:
hmm, ik kan in je .ini niet zien welk script je gebruikt. Dus, welk script gebruik je voor de headlines? :+
Ik gebruik getRSSfeedV1, omdat de tweakers.net news-dinges bij mij een OLE-fout geeft :S, misschien weet iemand hier een oplossing voor?????? Enne, ik ben al weer met een tweede bezig, je moet wat als je op je nieuwe pc-onderdelen zit te wachten, terwijl de oude al weg zijn. Dan maar op de laptop kwallen, hè :Y) }) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huub heeft de lol van .png files met alpha-channel ontdekt :)

voor:
Afbeeldingslocatie: http://www.wisse-worldcom.nl/pgraph/huubss.jpg

na:
Afbeeldingslocatie: http://www.wisse-worldcom.nl/pgraph/ssscreenie.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 05:25
1.41 is uit...

Samurize 1.41

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Mijn samurize :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wiebbe/samurize.png

Gewoon de standaard info zoals de meeste hebben,
maar zitten wel wat leuke dingetjes bij vind ik.
Bij de Harde schijf meters, zit in het gat een HDD led metertje,
die groen op licht bij hdd activiteit.

De Connection lampjes, gaan op rood als er geen verbinding is,
en op groen als er wel eens is :P

Verder een RSS feed tracker naar mijn favoriete anime bit torrent site. (maar ff weg geveegd, aangezien sommige dingen daar licensed zijn)
en een simpel Winamp metertje met een beetje info.

Ik ben nog bezig met de tvgids, maar dat lukt niet helemaal,
krijg op de een of andere manier niet alle regels binnen.

Het script werkt gewoon, maar hij laat van nederland 1, (ook al staat aantal regels op 3 of meer) alleen zien:
Nederland 1
(00:13) Herhaling nieuws tot 8:00

en in het tekst bestand staat er onder (00:13) nog een regel,
die hij niet laat zien.
Terwijl als ik hem laat beginnen op 3 hij alleen die regel laat zien..
(heel raar)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
en geeft ie wel van Nederland 2 enzo weer? Want als dat niet zo is, kun je eens mijn oplossing proberen die hier staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:

Post was niet de bedoeling... 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2004 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik wil weer eens een nieuwe gaan maken. En dat is dat geval waar het nummer in staat van MTV namaken. Alleen ik heb overal al gezocht naar een plaatje hiervan, maar zpnder resultaat. Zou er iemand zo lief willen zijn om een capture te maken van de tv? Ik heb zelf ook geen tv kaart dus kan dat ook niet doen...

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:51:
Huub heeft de lol van .png files met alpha-channel ontdekt :)

voor:
[afbeelding]

na:
[afbeelding]
Leuke config, zet m aub effe online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 19 april 2004 @ 09:55:
[...]

Leuke config, zet m aub effe online :)
Doet ik vanavond voor je (kzit op m'n werk nu)

Edit:
Bij deze dan.. Alles zit in de zip.. De ini zelf natuurlijk en de bijbehorende png.. maar ook de gebruikte scripts/plugins, en ik heb er voor degenen die dat handig vinden ook m'n photoshop docje bij gedaan..

http://www.wisse-worldcom.nl/pgraph/HuubsSamurize.zip

Veel plezier ermee..

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

Laat maar, ik heb de logo's die ik zocht al gevonden. Handige site!

edit2:

Toch niet. Hoe komen jullie aan die televisie icoontjes met schaduw? Zelf gemaakt?

[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 13:05:
Hoe komen jullie aan die televisie icoontjes met schaduw? Zelf gemaakt?
Als je ze niet van een medetweaker kan rippen wordt het idd handwerk.. vrijstaand maken in fotoshop (oid).. dropshadow eronder en opslaan als .png (wat je toch moet hebben om ze te kunnen gebruiken in SS..
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.