et slimste is gewoon die wel te laten zien en dan
Rechtermuisklik op taakbalk > Eigenschappen > Aanpassen > en dan het gedrag van het icoontje wijzigen op Altijd verbergen
dan kan je em gewoon zo oproepen
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
hoebedoel je ?Kaastosti schreef op 02 maart 2004 @ 18:14:
Doh _te_ simpel... thxNou nog eenzelfde geintje voor MBM en ik heb alles draaien zonder dat ik 't merk
Ah gatverdamme... je kunt ze dus toch niet gewoon niet laten zien, hij bouwt er gewoon zo'n 'hide icons' pijltje bij. Ik wil ze gewoon uberhaupt niet zien en ook geen mogelijkheid om er even snel bij te kunnen. Gewoon helemaal foetsie!
Owkee dat kan dus door 'Start MBM with Windows' uit te schakelen en 'm zelf in de startup te zetten met de switch 'hide' er achter
[ Voor 48% gewijzigd door Kaastosti op 02-03-2004 18:32 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
dan zou ik zegge haal systray.exe uit je bootKaastosti schreef op 02 maart 2004 @ 18:23:
Ik heb die 'hide inactive icons' altijd direkt uitstaan, aangezien ik er geen trek in heb dat XP dingen van de desktop weghaalt 'omdat ik het toch niet gebruik'. Daarom zoek ik in alle programma's altijd een 'hide tray icon op'. Ik wist niet eens dat je dat per icon aan kon geven, dus ook MBM kan ik op die manier doen
Ah gatverdamme... je kunt ze dus toch niet gewoon niet laten zien, hij bouwt er gewoon zo'n 'hide icons' pijltje bij. Ik wil ze gewoon uberhaupt niet zien en ook geen mogelijkheid om er even snel bij te kunnen. Gewoon helemaal foetsie!
Owkee dat kan dus door 'Start MBM with Windows' uit te schakelen en 'm zelf in de startup te zetten met de switch 'hide' er achter
ja hoor..
Dit is de paddenstoel
Dit is de vuurbal
edit: die vuurbal is bmp'tje.. geen zin om om te zetten..
[ Voor 9% gewijzigd door HyperActivE op 02-03-2004 20:03 ]
Hij blijft maar op San Diego staan, terwijl ik de locatie wel veranderd heb?
weet iemand toevallig of dit ook werkt bij Windows Media Player?Good Fella schreef op 02 maart 2004 @ 17:28:
Moet je Plugin->AdvanceMediaPlugin dan GetCover en dan als plaatje zetten
ik krijg dit namelijk op geen manier aan de praat
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
leoaq.fm // Jeune Loop

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
standaart staat dat trouwens uit
Anoniem: 12592
alleen als jij 1337 kan scriptenAnoniem: 12592 schreef op 03 maart 2004 @ 00:12:
Kan je met Samurize ook de temps en CPU usage aflezen van andere computers? Daar ben ik wel benieuwd naar... Want dan hoef ik niet elke keer m'n andere pc de monitor aanzetten om temps en CPU usage te lezen...
Anoniem: 84892
Ik heb het lekker makkelijk, ik draai hier zelf apache en heb het txt bestandje dus al op mijn HDD staanLarixk schreef op 02 maart 2004 @ 15:15:
[...]
Klopt mn code was nogal slecht gescript,
kben maar opnieuw begonnen a.d.h.v. een script van Samurize.com.
Ik heb nu dit script: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/tekst.txt
maar ook dit werkt niet.
'instr' is ongeldig volgens Samurize.
het tekstbestand staat hier: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/bookdata.txt
ik had het ook al hernoemd naar http://members.lycos.nl/armyantlyrix/bookdata.html
maar dit werkt niet, misschien omdat lycos er nogal veel crap bijgooit.
zou je anders niet jou code kunnen postenwant ik lijk er niet echt uit te komen
Anoniem: 84892 schreef op 03 maart 2004 @ 01:06:
[...]
Ik heb het lekker makkelijk, ik draai hier zelf apache en heb het txt bestandje dus al op mijn HDD staan
Kijk heb je al die dingen nie eens nodigSc0tTy schreef op 02 maart 2004 @ 19:04:
Hier zijn de VBS Script Trackers van Fok! n Tweakers.net:
Fok! Tracker
Tweakers.net Tracker
[ Voor 4% gewijzigd door Sc0tTy op 03-03-2004 01:24 ]
Ik ben sinds vandaag ook weer bezig met Samurai. Een aantal jaar geleden was ik er ook al mee bezig, maar toen had ik geen zin en tijd ervoorSc0tTy schreef op 02 maart 2004 @ 19:04:
Hier zijn de VBS Script Trackers van Fok! n Tweakers.net:
Fok! Tracker
Tweakers.net Tracker
Ik heb zojuist de T.net tracher geprobeerd, maar ik krijg de volgende error: ActiveX-onderdeel kan geen object maken: 'Scripting.FileSystemObject'
Ik heb de installatie gedaan zoals in de 'readme' staat. Heeft iemand een idee waar 't aan ligt? Als ik toch bezig ben met vragen, hoe werkt dat TV-script precies?
Mijn progress tot nu toe (een avondje testen)

Hoe kan ik aan de mediaknoppen bovenaan een actie toewijzen? (Het zijn PNG files, en ik wil een commando uitvoeren als erop geklikt wordt.) Heeft iemand een idee?
Een laatste vraagje. Ik heb een Uptime metertje, met een progressbar voor de seconden. Hoe krijg ik deze gesynchroniseerd met de tijd? Zodat de progressbar dus op de helft zit met 30 sec, etc?
[ Voor 38% gewijzigd door jpiscaer op 03-03-2004 03:58 ]
In de configfile van Hans.Solo staat een soortgelijke progress bar, maar ik kan niet ontdekken waar 't verschil tussen die van hem en die van mij zit
[ Voor 24% gewijzigd door jpiscaer op 03-03-2004 10:49 ]
Anoniem: 89863
Dit is het probleem:
Op m'n desktop komen de headlines niet in beeld, en als ik in het config-scherm op 'test script' druk krijg ik de foutmelding 'OLE error 800C0005'.
Op de samurize site is over deze foutmelding niets nuttigs te vinden.
Windows KB geeft 'The server or proxy was not found (Error=800C0005)'.
Zowel met firewall aan als uit hetzelfde resultaat.
Iemand enig idee?
Dan moet je eerst een Winamp controller downloaden van www.samurize.com (klein exe bestandje ofzo) en dan dmv. Meter Linkage kun je dat progje uit laten voeren als je er op klikt..Jainoxi schreef op 03 maart 2004 @ 02:52:
[...]
Hoe kan ik aan de mediaknoppen bovenaan een actie toewijzen? (Het zijn PNG files, en ik wil een commando uitvoeren als erop geklikt wordt.) Heeft iemand een idee?
Check hier btw ff, de Winamp Controller Tutorial van Samurize.com
http://www.samurize.com/m...hp?op=viewarticle&artid=4
Die tutorial werkt inderdaad, maar dan krijg je elke keer als je een command execute een DOS promptje voor je neus (heel even, maar toch). Is er een andere manier, of een manier om dat DOS scherm verborgen te houden?DanceTrend schreef op 03 maart 2004 @ 12:00:
[...]
Dan moet je eerst een Winamp controller downloaden van www.samurize.com (klein exe bestandje ofzo) en dan dmv. Meter Linkage kun je dat progje uit laten voeren als je er op klikt..
Check hier btw ff, de Winamp Controller Tutorial van Samurize.com
http://www.samurize.com/m...hp?op=viewarticle&artid=4
Hmm ja das idd waar.. Maar er is volgens mij (nog) geen andere manier voor.. Misschien dat zoiets mogelijk is met een VBScriptje? Daar krijg je ook nix te zien als je die uitvoert..Jainoxi schreef op 03 maart 2004 @ 12:53:
[...]
Die tutorial werkt inderdaad, maar dan krijg je elke keer als je een command execute een DOS promptje voor je neus (heel even, maar toch). Is er een andere manier, of een manier om dat DOS scherm verborgen te houden?
Is idd mogelijk, je kan met vbs heel makkelijk een dos command uitvoeren zonder dat je het merkt.DanceTrend schreef op 03 maart 2004 @ 13:06:
[...]
Hmm ja das idd waar.. Maar er is volgens mij (nog) geen andere manier voor.. Misschien dat zoiets mogelijk is met een VBScriptje? Daar krijg je ook nix te zien als je die uitvoert..
Ik gebruik het hier ook, zodra ik mail heb word er een vbs script geopend dat een venster met de tekst "Wouter, je hebt X nieuwe email(s)" geopend en word het commando e:\wouterlpt.exe 4 uitgevoerd waardoor er een lamp gaat branden als ik mail heb :-).
Leuk detail, de lamp is rood, en dat kun je vanaf buiten zien
Anoniem: 89863 schreef op 03 maart 2004 @ 11:02:
Ik gebruik Samurize nu al een tijdje en heb er nooit problemen mee gehad. Nu werkt m'n tweakersnews script (gehaald vanaf de samurize site) opeens niet meer. Samurize opnieuw geïnstalleerd, script vanaf wat mirrors gehaald maar nog steeds niets.
Dit is het probleem:
Op m'n desktop komen de headlines niet in beeld, en als ik in het config-scherm op 'test script' druk krijg ik de foutmelding 'OLE error 800C0005'.
Op de samurize site is over deze foutmelding niets nuttigs te vinden.
Windows KB geeft 'The server or proxy was not found (Error=800C0005)'.
Zowel met firewall aan als uit hetzelfde resultaat.
Iemand enig idee?
mss moet je VBS runtimes instalerenAnoniem: 20784 schreef op 03 maart 2004 @ 13:52:
hmm, dat tv script werkt hier niet, ik krijg die melding van dat activex gedoe:
[afbeelding]
die sjit die jij heb is echt te stoerAnoniem: 84892 schreef op 03 maart 2004 @ 14:10:
[...]
Is idd mogelijk, je kan met vbs heel makkelijk een dos command uitvoeren zonder dat je het merkt.
Ik gebruik het hier ook, zodra ik mail heb word er een vbs script geopend dat een venster met de tekst "Wouter, je hebt X nieuwe email(s)" geopend en word het commando e:\wouterlpt.exe 4 uitgevoerd waardoor er een lamp gaat branden als ik mail heb :-).
Leuk detail, de lamp is rood, en dat kun je vanaf buiten zien. Daarom dim ik em 's nachts héél erg
echt te vet
btw kan je dat script ff posten
[ Voor 5% gewijzigd door Sc0tTy op 03-03-2004 14:20 ]
Anoniem: 20784
http://www.microsoft.com/...4b-4622-86eb-95a22b832caa die heppik geinstalleerd maar hij doet t nog niet
edit: http://www.microsoft.com/...26fec693ac&displaylang=en did the trick
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 20784 op 03-03-2004 15:35 ]
Daar heb je geen MBM voor nodig, zit al standaard in samurize.. En dan kan je ook andere pc's in je netwerk mee scannen..Sc0tTy schreef op 03 maart 2004 @ 00:31:
[...]
alleen als jij 1337 kan scripten: instaleer samurize op die andere computer en zeg alleen datie die dll van MBM load en dan bouw je een script die de uitkomsten ervan geneert in een txt bestand (door een vbs script fzo) en dan share je die en dan voeg je een Text toe die leest vanaf \\DEPC\DIR\BESTANDSNAAM.txt
script away
Anoniem: 98517
hoe voeg je een script toe in je samurize?(kben vrij nieuw met ss
(als dit te lomp voor woorden is cancel dan maar
Config tool openen en dan ad script..
Ik ben gegaan voor een compacte "always on top" window met alle cpu / mem / hdd / netwerk / temp info erin. Hier dus het resultaat:

M'n config kan je hier downloaden... hij's wel helmaal afgestemd op mijn PC, maar misschien kan je er zelf ook wat leuks mee =)
btje lay out vernuekend heaAnoniem: 107243 schreef op 03 maart 2004 @ 19:21:
[afbeelding]
dit krijg ik altijd als fout bij sommige ini config's ?
het is dr 5 of dr 12
@ sliverke volgens mij kijkt hij hoeveel schrijfruimte er is op je diskette of cdrom station
Kheb toch maar even mijn config verbouwd, vanwege haperingen van de vorige. Nog 1 vraag, kun je via ss winamp besturen? Ik dacht dat ik het laatste nog gezien had maar kon het nu niet meer vinden.
nieuwe config:

link config
http://www.xs4all.nl/~m16son/downloads/black%20low.ini
[ Voor 17% gewijzigd door Maartenvs op 03-03-2004 19:52 ]
Waarom heb jij meer en mooiere icoontjes van de verschillende zenders, en meer zenders? Waar heb je die vandaan, met DutchTV krijg ik dat niet voor elkaar...Anoniem: 20784 schreef op 03 maart 2004 @ 19:38:
Mijn tv dingetje die ik nu alweer van mijn desktop af heb gehaald:
[afbeelding]
klikbaar

Ik heb het nu zo:

Anoniem: 107243
dit weet ik al waar het aan ligt, maar nu heb ik weer een klein ander probleem.Anoniem: 107243 schreef op 03 maart 2004 @ 19:21:
[afbeelding]
dit krijg ik altijd als fout bij sommige ini config's ?
het is dr 5 of dr 12
Ik heb net mbm 5 (motherboard monitor)gëinstalleerd, maar nu zie ik mij icoontje,van ondere in taskbar van samurize niet meer heb en nog wel alles goed werkt , zit ergens in gebruik bij een ini van da programma mbm 5 bij sam.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107243 op 03-03-2004 22:38 ]
Deze (NHL) en deze (NFL) doen 't niet?diabyte schreef op 03 maart 2004 @ 21:07:
Is het mogelijk om wedstrijd uitslagen van NHL.com of ESPN.com te halen ? Voor de NHL en NFL uitslagen. Met een bepaald script ofzo, want dat is wel cool lijkt me, de laatste uitslagen op me desktop
heb je show icon intray toevallig niet uitgevinkedAnoniem: 107243 schreef op 03 maart 2004 @ 22:07:
[...]
dit weet ik al waar het aan ligt, maar nu heb ik weer een klein ander probleem.
Ik heb net mbm 5 (motherboard monitor)gëinstalleerd, maar nu zie ik mij icoontje,van ondere in taskbar van samurize niet meer heb en nog wel alles goed werkt , zit ergens in gebruik bij een ini van da programma mbm 5 bij sam.
Openingspost schreef dit:Beekforel schreef op 03 maart 2004 @ 19:49:
[...]
Waarom heb jij meer en mooiere icoontjes van de verschillende zenders, en meer zenders? Waar heb je die vandaan, met DutchTV krijg ik dat niet voor elkaar...
Ik heb het nu zo:
[afbeelding]
Download hier TVlogos
En hier nog meer (MTV, Discovery enz.)
Heel erg bedankt! Ik was nog niet eens op het idee gekomen om daar te kijken

Volgesn mij niet, ik heb er iig. geen last van, en ik heb wel dat script, maar geen trackersSc0tTy schreef op 04 maart 2004 @ 01:16:
ik denk trouwens dat die fout melding van Abort | Ignore niet door de tracker komen maar juist door de Weather script

davy_hoskens@msn.com
ik heb gisteren http://www.samurize.com/m...glefile.php?cid=7&lid=510 dit gedownload maar ik heb samurize op de D schijf staan dus heb ik van C een D gemaak in de ini file maar nu komt er altijd op site format has changed, op al die regels waar normaal nieuws moet komen en ook script has failed komt er op
en kan mij ook iemand help bij de script van livescore je moet daar iets invullen bij die parameters maar mijn engels is bad
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 107243 op 04-03-2004 16:54 ]
ik ging teste dus mijn config en alleen weather en tv script en toen had ik die errors nog steeds dus ligt aan weather of tv scriptAnoniem: 84892 schreef op 04 maart 2004 @ 13:20:
[...]
Volgesn mij niet, ik heb er iig. geen last van, en ik heb wel dat script, maar geen trackers
Ik draai ze allebij tegelijk, en heb echt, ik zweer het, nog nooit ergens last van gehadSc0tTy schreef op 04 maart 2004 @ 18:34:
[...]
ik ging teste dus mijn config en alleen weather en tv script en toen had ik die errors nog steeds dus ligt aan weather of tv script
Dat kan ik wel even voor je fixen, vertel maar hoe ie er uit moet zien, en wat er in moet staan.Good Fella schreef op 04 maart 2004 @ 17:41:
Bestaat er miss een script die als je een nieuwe e-mailkrijgt een pop-upschermpje krijgt dus zo'n windows geval?
Volgens mij moet ik gewoon de XML Tracker ofzo gebruiken ? Zo ja, hoe, zo niet, wat dan, snap er echt geen bal van
Laat maar , heb em al gevonden, stond gewoon op Samurize site, search functie si teh pwn!

[ Voor 61% gewijzigd door diabyte op 04-03-2004 20:41 ]
uhm, zoiets als: U heeft een nieuwe e-mail ontvangen.Anoniem: 84892 schreef op 04 maart 2004 @ 19:21:
[...]
Dat kan ik wel even voor je fixen, vertel maar hoe ie er uit moet zien, en wat er in moet staan.
Als je dat zou kunnen doen heel graag
dus: U heeft een nieuwe e-mail ontvangen.
of: U heeft een nieuwe e-mail ontvangen.
klik [url=blabla]hier[/url] om outlook express te openen
[ Voor 13% gewijzigd door MoietyMe op 04-03-2004 22:22 ]
als je hier goed had rond gekeken had je ze ook gevonden (de VBS versie)diabyte schreef op 04 maart 2004 @ 19:32:
Weet iemand waar ik de trackers van Tweakers.net en FOK! kan halen ? Ken ze nergens vinden :\ :\
Volgens mij moet ik gewoon de XML Tracker ofzo gebruiken ? Zo ja, hoe, zo niet, wat dan, snap er echt geen bal van
Laat maar , heb em al gevonden, stond gewoon op Samurize site, search functie si teh pwn!
dit dat van die livescore kan da aub ff iemand vertalenAnoniem: 107243 schreef op 04 maart 2004 @ 16:23:
ja hoor
ik heb gisteren http://www.samurize.com/m...glefile.php?cid=7&lid=510 dit gedownload maar ik heb samurize op de D schijf staan dus heb ik van C een D gemaak in de ini file maar nu komt er altijd op site format has changed, op al die regels waar normaal nieuws moet komen en ook script has failed komt er op
en kan mij ook iemand help bij de script van livescore je moet daar iets invullen bij die parameters maar mijn engels is badhttp://www.samurize.com/m...lefile.php?cid=12&lid=246
This script retrieves Football scores from www.livescores.com.
New in version 1.1 Use "All" (without the quotes) in LeagueName parameter to get all leagues from a page. PageName can also be blank in which case it will default to the LiveScore home page. There is a limit of 200 lines, but that should fill up just about anybody's screen. There is also a limit of 30 leagues, so if the page your're looking at has more than 30 leagues it will not get them all.
There are just two functions. Writefile takes a parameter, PageName. GetLeague takes parameter LeagueName. To get your parameters go to www.livescore.com and select a country for instance England. Your will have an address in your browser like this: http://www.livescore.com/default.dll?page=england. The value after the = sign will go in parameter PageName. Then copy the full league name including the hyphen and paste into parameter LeagueName. You might have to reload the config a couple times. I found setting update interval to 1 minute to be best.
This looks best with a fixed pitch font like Courier New so the columns line up.
Peter (gordep@adelphia.net)
Ik heb een Uptime metertje, met een progressbar voor de seconden. Hoe krijg ik deze gesynchroniseerd met de tijd? Zodat de progressbar dus op de helft zit met 30 sec, etc? Nu zit mijn progress bar op de helft, en de tijd is ergens bij 13s...
Hoe kan ik verschillende commando's (zoals winamp.exe -start, winamp.exe -pause etc) allemaal in een VBS file krijgen en dan elk commando in een aparte functie krijgen? Ik heb jammer genoeg totaal geen verstand van programmeren...
Mijn laatste vraag is, of 't mogelijk is om een volumeregeling in te bouwen in Samurize.
Download de configfile hier

[ Voor 185% gewijzigd door jpiscaer op 05-03-2004 02:06 ]
Er verschijnen nu ongeveer elk half uur een r met een rondje (trademark?!?).
Als ik geen kladblok o.i.d. open heb staan, verschijnt er volgens mij een Abort/Ignore melding.
Weather script is niet helemaal super denk ik. Ik heb op hex code gezocht in alle scripts en in samurize, maar daar kan ik geen aanwijzingen vinden.
Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Ohja: af en toe zie ik ook m'n numlock aangaan (groene letters in m'n scherm van logitech toetsenbord met melding).
Sc0tTy schreef op 04 maart 2004 @ 01:16:
ik denk trouwens dat die fout melding van Abort | Ignore niet door de tracker komen maar juist door de Weather script
[ Voor 9% gewijzigd door Dr.Roelski op 05-03-2004 01:32 ]
uh, gewoon regel 13 tot regel 15 laten uitlezen?Jainoxi schreef op 05 maart 2004 @ 00:04:
Ik heb nu de T.net tracker en de TVgids ook werkend. Bij de TVgids resteerd mij slechts een vraagje: Ik heb nu de naam van de zender en 't lopende programma, maar graag wil ik 't volgende programma ook zien in mijn lijst, en de naam van de zender niet. Hoe doe ik dit? Door de regelafstand 1 te verplaatsen werkt niet...
Ik heb een Uptime metertje, met een progressbar voor de seconden. Hoe krijg ik deze gesynchroniseerd met de tijd? Zodat de progressbar dus op de helft zit met 30 sec, etc? Nu zit mijn progress bar op de helft, en de tijd is ergens bij 13s...
Hoe kan ik verschillende commando's (zoals winamp.exe -start, winamp.exe -pause etc) allemaal in een VBS file krijgen en dan elk commando in een aparte functie krijgen? Ik heb jammer genoeg totaal geen verstand van programmeren...
Mijn laatste vraag is, of 't mogelijk is om een volumeregeling in te bouwen in Samurize.
Download de configfile hier
[afbeelding]
en dan de regel van de zender NIET uit laten lezen, maar gewoon een text blokkie neer zetten.
check mijn config (staat in startpost, is nog niet veranderd)
als je nog een programma extra uit wil laten lezen, dus wat er NA het Volgende programma komt, moet je zelf script bouwen. kan nog niet namelijk met het standaard script.
Pim, die van jou ga ik es onder handen nemen, nette shit
Battle.net Spud#2543
In vbs kun je helaas geen links in de msgbox zetten.Good Fella schreef op 04 maart 2004 @ 22:14:
[...]
uhm, zoiets als: U heeft een nieuwe e-mail ontvangen.
Als je dat zou kunnen doen heel graagmiss nog een "link" naar msimn.exe
dus: U heeft een nieuwe e-mail ontvangen.
of: U heeft een nieuwe e-mail ontvangen.
klik [url=blabla]hier[/url] om outlook express te openen
Ik heb twee opties wat ik voor je kan doen:
1) een vbsscriptje dat enkel een msbox laat zien en aangeroepen word door samurize.
2) een vbsscriptje dat los van samurize draait en telkens als er een nieuwe mail is "u heeft X nieuwe emails" laat zien.
Edit:
Sjees wat heb ik vanmorgen een typo's gemaakt

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 84892 op 05-03-2004 15:01 ]
Anoniem: 108004
Doet het eerst helemaal zonder problemen,
Daarna wilde ik m weer wat gaan aanpassen, dus start config.exe en selecteer mijn file... dus ik scroll naar het gedeelte dat ik wil gaan editen en opeens verscheint er dit: Acces Violated at adress 0048572B in module "config.exe". Read of adress 01D5FFF.
Dus ik Heel Samorize eraf gehaalt en opnieuw geinstalleerd, zegt ie t weer!!!
Dus ik start daarna Client... Komt ie ook met een Foutmelding...!!! Duz heb ik gwoon 6 uur voor nix wat gemaakt
Weet mischien iemand wat het is?????
hier is mn config file!
Dat kan denk ik niet, en het zou dan überhaupt niet kloppen omdat je pc nou eenmaal niet altijd online gaat precies op 't moment dat de minuut rond isJainoxi schreef op 05 maart 2004 @ 00:04:
Als je O/S om 18:33:48 aan gaat dan gaat logischerwijs vanaf dát moment ook pas de uptime teller lopen (vanaf 00:00:00)
Anoniem: 56775
Ik heb precies hetzelfde probleem! als iemand hier antwoord op heeft, laat het ff weten, please!Anoniem: 108004 schreef op 05 maart 2004 @ 11:42:
Ik heb duz zo'n config gemaakt...
Doet het eerst helemaal zonder problemen,
Daarna wilde ik m weer wat gaan aanpassen, dus start config.exe en selecteer mijn file... dus ik scroll naar het gedeelte dat ik wil gaan editen en opeens verscheint er dit: Acces Violated at adress 0048572B in module "config.exe". Read of adress 01D5FFF.
Dus ik Heel Samorize eraf gehaalt en opnieuw geinstalleerd, zegt ie t weer!!!
Dus ik start daarna Client... Komt ie ook met een Foutmelding...!!! Duz heb ik gwoon 6 uur voor nix wat gemaakt![]()
Weet mischien iemand wat het is?????
hier is mn config file!
Wat je ook kan doen is een POP3-meter in je config zetten en dan bij alert invullen dat ie altijd outlook moet starten wanneer er meer dan 0 mailtjes in je inbox zitten.
Als je niet wil dat je outlook meteen wordt geopend kan je ook in plaats van een alert je pop3-meter naar outlook laten linken. Dan moet je op de meter klikken op outlook te openen.
[ Voor 6% gewijzigd door E-Rick op 05-03-2004 13:58 ]
Choose life - Shapeways shop
IK heb dus 1 config die het wel doet, een oude, maar die nieuwe krijg ik echt niet aan de praatAnoniem: 56775 schreef op 05 maart 2004 @ 12:59:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem! als iemand hier antwoord op heeft, laat het ff weten, please!
-------------
Dit om een apart programma bij 1,2,3,4, en 5 mails te draaien:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Dim WSHShell Set WSHShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell") Set otl = createobject("outlook.application") Set session = otl.getnamespace("mapi") session.logon Set inbox = session.getdefaultfolder(6) c = 0 For Each m In inbox.items If m.unread Then c = c + 1 Next session.logoff If c = 1 Then WSHShell.Run "e:\wouterlpt.exe 4", 1, true If c = 2 Then Msgbox "Hier zou dus een programma uitgevoerd kunnen worden" If c = 3 Then Msgbox "Hier zou dus een programma uitgevoerd kunnen worden" If c = 4 Then Msgbox "Hier zou dus een programma uitgevoerd kunnen worden" If c = 5 Then Msgbox "Hier zou dus een programma uitgevoerd kunnen worden" |
En hier om een msgbox te laten zien hoeveel mails je hebt:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Set otl = createobject("outlook.application") Set session = otl.getnamespace("mapi") session.logon Set inbox = session.getdefaultfolder(6) c = 0 For Each m In inbox.items If m.unread Then c = c + 1 Next session.logoff s = "en" If c = 1 Then s = "" Msgbox "U heeft " & c & " ongelezen bericht" & s |
Het bericht verschijnt niet gelijk nadat je het script geopent hebt, hij logt eerst in bij outlook zeg maar.
Even voor de duidelijkheid; outlook moet wel openstaan, anders werkt ie niet. Een versie die een popbox checkt heb ik nog niet werkend gekregen.
Ik hoop dat dit is wat jij wilt
[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 84892 op 05-03-2004 15:12 ]
Bij mij hetzelfde, alle configs werken op mn laatste config na...Anoniem: 56775 schreef op 05 maart 2004 @ 14:31:
[...]
IK heb dus 1 config die het wel doet, een oude, maar die nieuwe krijg ik echt niet aan de praat
kan het zijn dat het iets te maken heeft met dat weer scriptje dat ik heb toegevoegd?????? Daarvoor deed ie t gwoon goed!
maar ik had een vraag over dat weer script (desktop weather)..
Is er een manier om dat Mostly Cloudy, enz.. te vertalen????????
Ik heb al gekeken... maar SNAP dr egt nix van (van het vb-script).
Heeft iemand t wel voor elkaar gekregen???????
Die quotes worden gedownload vanaf de weather.com server. Die kan je dus niet vanuit het script veranderen tenzij je een hele zooi replace-functies toevoegt met de vertalingen...Anoniem: 108004 schreef op 05 maart 2004 @ 16:19:
Is er een manier om dat Mostly Cloudy, enz.. te vertalen????????
Ik heb al gekeken... maar SNAP dr egt nix van (van het vb-script).
Heeft iemand t wel voor elkaar gekregen???????
[ Voor 15% gewijzigd door jfeelders op 05-03-2004 16:54 ]
maar monday enzo word ook verplaatst met MON
en tuesday met TUE
dus ik d8 mischien kan je dat ook wel doen met Light rain enzo?!
Ik had nog een oude back-up... en heb daar gwoon weer net zo lang aan gewerkt totdat ie weer hetzelfde was (ALLEEN NU ZONDER FOUTAnoniem: 56775 schreef op 05 maart 2004 @ 16:41:
_DereK_ Zou je met mij willen delen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen??
Is het dus mogelijk om maximal 1 spatie tussen verschillende woorden te doen en de woorden die allemaal hoofdletters hebben kleine letters te maken en alleen 1 hoofdletter aan het begin, een normaal woord dus.
Hoop dat ik het goed heb uitgelegt

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Hij geeft links onderin in die balk wel de volgende melding:
No Object Found - Warning: Total Area to Large, Expect some performance loss!
Maarja denk niet dat het er veel mee te maken heeft.
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
kan mij nu echt niemand helpen of een vb maken van da livescore scriptAnoniem: 107243 schreef op 04 maart 2004 @ 23:57:
[...]
dit dat van die livescore kan da aub ff iemand vertalen
This script retrieves Football scores from www.livescores.com.
New in version 1.1 Use "All" (without the quotes) in LeagueName parameter to get all leagues from a page. PageName can also be blank in which case it will default to the LiveScore home page. There is a limit of 200 lines, but that should fill up just about anybody's screen. There is also a limit of 30 leagues, so if the page your're looking at has more than 30 leagues it will not get them all.
There are just two functions. Writefile takes a parameter, PageName. GetLeague takes parameter LeagueName. To get your parameters go to www.livescore.com and select a country for instance England. Your will have an address in your browser like this: http://www.livescore.com/default.dll?page=england. The value after the = sign will go in parameter PageName. Then copy the full league name including the hyphen and paste into parameter LeagueName. You might have to reload the config a couple times. I found setting update interval to 1 minute to be best.
This looks best with a fixed pitch font like Courier New so the columns line up.
Peter (gordep@adelphia.net)
Het is heel simpel.
Zoals hij zegt, je hebt 2 keuzes :
1. writefile
2. GetLeague
(uit die 2 kan je kiezen)
eerst moet je writefile nemen, daar vul je in wat er achter de = komt te staan, bij het voorbeeld england. Als je writefile kiest komt er een popupje, daar vul je in: england.
Klik je op ok, zie je iets van: Executing Script
Daarna neem je GetLeague, en daar moet je de league naam invullen. Alleen ik weet niet precies wat hij daar mee bedoelt.
Misschien weet iemand anders dat ? Is wel handig, aangezien ik dat script ook wil gebruiken ^^
Herkent iemand deze problemen? en heeft iemand suggesties over hoe het op te lossen is?
Gister weer zitten ruziemaken met Samurize. Ging niet op de goede plek van de taakbalk staan, crashte een paar keer..maar nu werkt ie weer.
Ik hou het graag ontzettend simpel, mij kennende gooi ik binnenkort gewoon de pics uit die balk, of maak em nog dunner.

Nog even terugkomend op het probleem wat mensen hadden met de Winamp controls die een dos venster opende: Ik gebruik Winamp Control Center, die heeft voor elke taak een aparte .exe en dat werkt prima
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Kickjediabyte schreef op 05 maart 2004 @ 18:00:
Vraag aan de .VBS kenners hier. Is het mogelijk dmv een code in VBS die ik dan in de .vbs file kan plaatsen om spaties en hoofdletters te veranderen? Ik bedoel dus, ik heb een NHL score script, die haalt scores van een website, daar ziet het er natuurlijk mooi uit, die website is er voor gemaakt. Maar op mijn desktop zitten er dus heel veel spaties enzo tussen, nogal lelijk zoals je begrijpt, ook zijn sommige namen alleen in hoofdletters en andere weer niet.
Is het dus mogelijk om maximal 1 spatie tussen verschillende woorden te doen en de woorden die allemaal hoofdletters hebben kleine letters te maken en alleen 1 hoofdletter aan het begin, een normaal woord dus.
Hoop dat ik het goed heb uitgelegt
Ook zit ik met nog het volgende problem:
Mijn Tweakers.net en FOK! trackers updaten niet. Enig idee iemand waarom ? Mijn TVGids update wel gewoon (ook Discovery, CNN, Eurosport hij update ze allemaal)
En dan nog een vraag:
Ik heb een XML tracker (van counter-strike.nl) deze wil ik graag ook op mijn desktop als dat kan. Zo ja, hoe is dat mogelijk ?
Ik heb veel vragen, sommige post ik ook op samurize.com maar voor de iets moeilijkere vragen heb ik ze liever in het nederlands, daarom post ik ze hier maar
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
Maar dan nog opend die een DOSvenster neem ik aan?2Dutch schreef op 06 maart 2004 @ 11:23:
Zo te lezen ben ik blij geen trackers te hebben lopen
Gister weer zitten ruziemaken met Samurize. Ging niet op de goede plek van de taakbalk staan, crashte een paar keer..maar nu werkt ie weer.
Ik hou het graag ontzettend simpel, mij kennende gooi ik binnenkort gewoon de pics uit die balk, of maak em nog dunner.
[afbeelding]
Nog even terugkomend op het probleem wat mensen hadden met de Winamp controls die een dos venster opende: Ik gebruik Winamp Control Center, die heeft voor elke taak een aparte .exe en dat werkt prima
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Een andere optie is door het programma in het register te zetten bij opstarten als current user, in plaats van all users.
[ Voor 3% gewijzigd door Acheron op 06-03-2004 20:04 ]
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
http://www.rednova.com/ne...cerotis_hubble_090202.jpg
Dit topic is gesloten.